owocowe - jakie?

11. Data: 2002-04-10 08:02:34

Temat: Re: owocowe - jakie?
Od: "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodzi o upodobania, ale odpornośc na choroby. Lubię słodkie, więc
> słodkie jabłka, wiśnie, grusze....Najważniejsze żeby nie zdechło po
drodze i
> aby nic ich nie zjadło, do czasu aż nauczę sie trochę o owocowych.
Klimat u
> mnie ostry, więc dobrze by było znaleść odporne na mróz.

W takim razie polecam zapoznanie się z:
http://www.szkolki.pl/pgs-strony/jablonie.html
--
Pozdr. Jerzy

12. Data: 2002-04-10 09:51:12

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Oooo, właśnie widzę starą odmianę, ja też je lubię i dodałbym jeszcze
> złotą (szara mniej) renetę, koksę, kronselkę, antonówkę a małżonka
> uwielbia kosztele.

No właśnie! To jest to co najlepsze! :-))))
I jeszcze dobra staroswiecka malinówka, taka z czerwonawym miąższem pod
skórką (nie wiem jak to się oficjalnie nazywa)
Pozdrawiam :-) Małżonkę smakoszkę też :-)
Janusz

13. Data: 2002-04-10 10:33:20

Od: "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie! To jest to co najlepsze! :-))))
> I jeszcze dobra staroswiecka malinówka, taka z czerwonawym miąższem pod
> skórką (nie wiem jak to się oficjalnie nazywa)

Malinowa Oberlandzka i dodałbym jeszcze Grafsztynek prawdziwy i Boiken.

> Pozdrawiam :-) Małżonkę smakoszkę też :-)

Dziękuję.
--
Pozdr. Jerzy

"Poświęcaj mniej czasu na zastanawianie się, kto ma rację,
a więcej na rozważanie co jest słuszne."

14. Data: 2002-04-10 11:08:32

Temat: Odp: owocowe - jakie?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Oooo, właśnie widzę starą odmianę, ja też je lubię

Najlepsze jabłko na naleśniki, mniam!

Pozdrawiam, Basia.

15. Data: 2002-04-10 11:31:30

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Najlepsze jabłko na naleśniki, mniam!

????
A ja myślałem, ze szara reneta gdyż chyba tylko ta odmiana "szkli" się po
smażeniu, i smak ma wyborny :-))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Czyżbysmy tu mimochodem konkurencję pl-rec-kuchnia robili? Bo to i
naleśniki, i jadalne kwiecie itp. :-)))
J.

16. Data: 2002-04-10 12:14:45

Od: "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Janusz
> PS
> Czyżbysmy tu mimochodem konkurencję pl-rec-kuchnia robili? Bo to i

Czasami mam wrażenie, że te grupy się zazębiają (zagryzają? bo nie
pokrywają? :)
nieprawdaż?

17. Data: 2002-04-10 13:02:44

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czasami mam wrażenie, że te grupy się zazębiają (zagryzają? bo nie
> pokrywają? :)
> nieprawdaż?

Prawdaż! :-))))
A może by tak międzygrupowe spotkanie integracyjne wykombinować?
Kucharki przywiozłyby jedzonko, a my bajalibyśmy im o roślinkach,
trawniczkach, kretach i ewentualnie kwieciem obsypywali??? :-)))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

18. Data: 2002-04-10 14:14:39

Od: "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może by tak międzygrupowe spotkanie integracyjne wykombinować?

No to ja już takie jedno zaliczyłem, były tam Macabra i Krysia& i jeszcze
któraś ogrodniczka ale nie moge skojarzyć która.

> Kucharki przywiozłyby jedzonko, a my bajalibyśmy im o roślinkach,
> trawniczkach, kretach i ewentualnie kwieciem obsypywali??? :-)))))

No to 11 maja?
Nareszcie ktoś Jagodzie dopomoże chociaż czy jej trzeba pomagać?
Może w zmywaniu.

19. Data: 2002-04-10 20:35:52

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> [...]
> Kucharki przywiozłyby jedzonko, a my bajalibyśmy im o roślinkach,
> trawniczkach, kretach i ewentualnie kwieciem obsypywali??? :-)))))

Od razu mi ulzylo jak to przeczytalam. Wiec nie tylko ja mam rozdwojenie
jazni. A w sierpniu moze, to moze i ja dojade?
MB

20. Data: 2002-04-11 04:25:27

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora