pachnący zestaw

1. Data: 2004-11-07 20:41:04

Temat: pachnący zestaw
Od: Małgorzata <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam zestawu : żel pod prysznic,peeling do ciała,dezodorant ,balsam do
ciała i żeby wszystko było o jednej nucie zapachowej.Wiecie o co mi
chodzi...coś takiego jak seria Dove tylko ten zapch mi nie odpowiada.
Jakiej firmy znacie takie zestawy ? Może adres internetowy ?
--
Małgorzata

1. Data: 2004-11-08 09:53:22

Temat: Re: pachnący zestaw
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> chodzi...coś takiego jak seria Dove tylko ten zapch mi nie odpowiada.
> Jakiej firmy znacie takie zestawy ? Może adres internetowy ?

Wiesz co, widziałam takie coś w Douglasie. To się nazywało...no, masz babo
placek, zapomniałam...Aldo Valdini chyba, ale mogę się mylić. Tanie to nie
było, balsam do ciała kosztował 65 zł (ale sporo go było). Widziałam balsam
do ciała, żel pod prysznic, dezodorant (ale nie antyperspirant, tylko taki
body spray). Nie pamiętam, czy był peeling.

Fruttini - o, tu na pewno jest body spray, balsam do ciała (nie polecam),
krem do ciała (o, to polecam jak najbardziej), żel pod prysznic (miodzio
absolutne), peeling do ciała (nie próbowałam). Wszystko w smakowitych
zapachach.

Poza tym oprócz wód toaletowych różnych różnistych można często też z tej
samej linii kupić balsam do ciała i żel pod prysznic. A, i dezodorant też.
Gabriela Sabatini tak ma (nigdy nie pamiętam, ile było tych "b" i "t" w
nazwisku), Bruno Bannani, różne droższe.

Krusz.
pomocna
--
Kruszyzna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-08 11:31:39

Od: "Baby Doll" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chodzi...coś takiego jak seria Dove tylko ten zapch mi nie odpowiada.
> Jakiej firmy znacie takie zestawy ? Może adres internetowy ?

moze the healing garden z coty, jest kilka wersji zapachowych:
www.lumiere.pl

1. Data: 2004-11-08 14:46:01

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata <s...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> chodzi...coś takiego jak seria Dove tylko ten zapch mi nie odpowiada.
> Jakiej firmy znacie takie zestawy ? Może adres internetowy ?

takie zestawy ma Avon, Yves Rocher... i pewnie wiele innych firm.

1. Data: 2004-11-09 06:38:09

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata"

> [...]
> chodzi...coś takiego jak seria Dove tylko ten zapch mi nie odpowiada.
> Jakiej firmy znacie takie zestawy ? Może adres internetowy ?

Nie ma w nim co prawda dezodorantu (nic o tym nie wiem), ale w Rossmanie
jest całkiem przyjemna seria Wellness&Beauty (albo jakoś tak) i nie jest
droga, a zapaszki ma smakowite!

Czarnulka

Diorskin Pure Light
DIETETYK