pająki

11. Data: 2005-06-08 15:51:56

Temat: Re: paj+-ki
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ormianin pisze w news:11x71w5sh3r8f$.1pe7lt6lh3loh.dlg@40tude.net

> Piszesz nie precyzyjnie bo Muchołowka to ptak i roslina...
> Ja mysle ze tobie chodzilo o rosline miesozerna

I dobrze myślisz. :)
Prawdę mówiąc, to nawet gdybym na siłę chciała podciągnąć
muchołówkę pod ptaka w tej dyskusji, to by się nie udało - nie
tylko dlatego, że z ptakiem większy problem niż z pająkami, ale
głównie dlatego, że dzikich ptic się w domu raczej nie hoduje (hm,
w zasadzie to o pticach się nie powinnam wypowiadać, może
muchołówka to ptak domowy? Nie wiem, nawet nie wiedziałam, że
taki istnieje ;-)).

Mnie polecono muchołówkę na komary - ani razu mi nie przyszło do
głowy, że to może być coś innego niż roślinka, nie w tym
kontekście. ;-) A znalazłam ją na Allegro. Jest taki serwis,
nazywa się bodajże Nepenti - polecam. ;-)

--
Pozdrowieństwa,
Daga

12. Data: 2005-06-09 06:31:13

Od: Marcin Wieczorek <n...@l...spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

Daga wrote:

> [...]
> kontekście. ;-) A znalazłam ją na Allegro. Jest taki serwis,
> nazywa się bodajże Nepenti - polecam. ;-)

A to ja się może tak wstrzelę tutaj przy okazji ;-) A jak wygląda
sprawa z zapachami z tej roślinki? Bo obiło mi się o uszy, że
pachną one dość intensywnie i że zapach nie należy do szczególnie
przyjemnych.

Pozdrawiam,

Marcin

13. Data: 2005-06-09 08:48:52

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Wieczorek pisze w news:d88nm6$2qqf$1@news2.ipartners.pl

> [...]
> sprawa z zapachami z tej roślinki? Bo obiło mi się o uszy, że
> pachną one dość intensywnie i że zapach nie należy do szczególnie

Wcale nie pachnie. To moja pierwsza muchołówka i może jak
zakwitnie, to będzie pachnieć, ale póki co - żadnych zapachów.
Też słyszałam, że pięknie pachnie, że kwiaty są ładne i mają
ładny zapach, ale na razie po kwiatach ani śladu, niestety. :(
[ale chyba nic straconego, jakiś badylek wypuściła, pewnie kwiat]

14. Data: 2005-06-09 10:40:02

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 09 Jun 2005 10:48:52 +0200
Daga <z...@N...onet.pl> wrote:

> [...]
> ładny zapach, ale na razie po kwiatach ani śladu, niestety. :(
> [ale chyba nic straconego, jakiś badylek wypuściła, pewnie kwiat]

a jak z komarami - pomaga? :)

Sierp

15. Data: 2005-06-09 11:08:04

Temat: Re: muchołówka, było: paj+-ki
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp pisze w news:20050609124002.442d5ef3.sierpNO@spam.sierp.net

> a jak z komarami - pomaga? :)

A wiesz, że nie wiem? Jeszcze komarów w tym roku nie było... Ale
mam też rosiczkę - zupełnie maleńką, taką może 7-centymetrową, a
dziś już samodzielnie upolowała muszkę owocówkę! Jestem z niej
dumna! :D

16. Data: 2005-06-10 12:38:56

Temat: Re: pająki
Od: "Rodrigo" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stosuje podobna zasade, w mysl powiedzenia: "Wrog Twojego wroga jest Twoim
przyjacielem" :)

> OK, ale czasem zaczyna sie NADMIAR tego dobra... i jest nieprzyjemnie.
> Zreszta, zalezy, co kto lubi... :)

No to co za problem wziac na szufelke i puscic na wolnosc przez okno/drzwi ?
Nie rozumiem.

--
pzdr
Rodrigo

17. Data: 2005-06-12 19:59:38

Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

Rodrigo napisał(a):
> No to co za problem wziac na szufelke i puscic na wolnosc przez okno/drzwi ?
> Nie rozumiem.

Ano, jak ktoś ma arachnofobię i przy obecności pajączka świat mu się
wali na głowę a pokój zmniejsza się w przeciwieństwie do pająka, który
staje się ogromną włochatą bestią, to myślę, że może być to problem :D

--
"Jeżeli moja teoria względności okaże się słuszna, Niemcy powiedzą, że
jestem Niemcem, a Francuzi, że obywatelem świata. Jeśliby miała okazać

18. Data: 2005-06-12 23:01:34

Od: "Miko" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wali na głowę a pokój zmniejsza się w przeciwieństwie do pająka, który
> staje się ogromną włochatą bestią, to myślę, że może być to problem :D
Który podobno można wyleczyć, ale nie wiem czy gdzieś jeszcze poza USA :(
A pająków się nie zabija - pająki w domu to zdrowy dom.

19. Data: 2005-06-13 14:48:37

Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no to http://ms.parser.com.pl/mz1.jpg
i http://ms.parser.com.pl/mz2.jpg

Muchołówka Żałobna

MS

20. Data: 2005-06-13 14:52:18

Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam też rosiczkę -

kurcze, ale asortyment... :)

"mam jeszcze amstafika, pytonka tygrysiego, modliszkę i kolcika kaliberek
.45APC" :)

MS

drzwi antywłamaniowe i montaż - jaki VAT ?
Lampy ogrodowe
Woda w nowej pralce
Naprawa żelazka albo kupno części ?
domowe farbowanie ubrań ?