palacz:(

31. Data: 2002-01-22 09:28:17

Temat: Re: palacz:(
Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Zaleska-Gajc" <z...@h...pl> napisał w
wiadomości news:3C4C89CD.D0693D44@hot.pl...

> To jeszcze wyobraź sobie, że Jacka ubrania (a tym bardziej nasze
> ręczniki) nie są przesiąknięte dymem papierosowym, bo pali dosłownie
> kilka dziennie (i to nie jest 9, a 2-3). I wolę, żeby palił w
łazience,
> niż
> przy nas w pokoju.
A może jeżeli pali 2-3 to niewielkim problemem byłoby
palenie (1-2) -> (0-1) -> (0-0)?

Pozdrawiam
Ituś

32. Data: 2002-01-22 13:45:57

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako w...@i...pl zapodała:

> Ale w przypadku jednoznacznego braku miłości z jego strony nie widzę
> sensu ciągnięcia tego związku.

O matko i córko! Ituś, przesadzasz, zdecydowanie.
Ja też miałam w domu palacza, sama nie palę od urodzenia (śmierdzi mi i
tyle), stosowałam represje w stylu - nie muszę wąchać Twojego smrodu, w
mieszkaniu się nie pali, śmierdzi Ci z pyska;-) i jak miał do wyboru palić
na strychu lub w piwnicy, to wolał rzucić. Ale niegdy, przenigdy nie
pozwoliłam zapalić w mojej obecności. Dziś mój palacz nie pali, a papierosy
też mu śmierdzą.
Ale rozstawać się z powodu papierosów?

Pozdrawiam
Justyna

33. Data: 2002-01-22 14:38:05

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ituś napisał(a):

> A może jeżeli pali 2-3 to niewielkim problemem byłoby
> palenie (1-2) -> (0-1) -> (0-0)?
>
> Pozdrawiam
> Ituś

Myślisz, że nie próbował? Pewnie jeszcze do tego "nie dorósł" :-(((.

--
Gosia
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

34. Data: 2002-01-23 01:26:58

Od: "Bozena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulu:)
Wierze ze sobie poradzisz:)
Napisalas kiedys o tobie i twoim mezu taki piekny post o tym jak
potrafiliscie pogodzic wasze rozne zainteresowania,wiec i tu dojdziecie do
porozumienia:)

Powodzenia:)
Bozena

35. Data: 2002-01-23 11:07:02

Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na strychu lub w piwnicy, to wolał rzucić. Ale niegdy, przenigdy nie
> pozwoliłam zapalić w mojej obecności. Dziś mój palacz nie pali, a

Wybrał Ciebie to jesteście razem a jak byś postąpiła gdyby wybrał
papierosy.
Jak byś postąpiła gdyby to nie tylko chodziło o smród a również o
zdrowie Twoje i dzieci - wybrałabyś bycie z mordercą (przepraszam ale
dla mnie ktoś podający komuś truciznę nawet w małych dawkach jest
mordercą).
Jeżeli tak to gratuluję.

Pozdrawiam
Ituś

36. Data: 2002-01-24 14:17:28

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako w...@i...pl zapodała:

> Wybrał Ciebie to jesteście razem a jak byś postąpiła gdyby wybrał
> papierosy.

Wiesz, jakby był takim typem, co pomyślałby chociaż, że może wybrać kobietę
swojego życia albo papierosy, to nie brałabym w ogóle pod uwagę jego
kandydatury na partnera życiowego.

> Jak byś postąpiła gdyby to nie tylko chodziło o smród a również o
> zdrowie Twoje i dzieci - wybrałabyś bycie z mordercą

Patrz wyżej. Nigdy nie stawiałam go wobec wyboru: "ja albo papierosy". On
wie, że mam węch psa policyjnego i smród papierosów mnie drażni. Wie, co
sądzi minister zdrowia i opieki społecznej na ten temat. Wie, że nie ma
prawa zmuszać mnie i dzieci do biernego palenia, bo to jest facet na
poziomie. Dlatego rzucił palenie, nie chciał być czaerną owcą w
towarzystwie, nie chciał jak szczur chować się z papierosem po strychach,
piwnicach itp. miłych miejscach.
Jeśli jednak nałóg byłby silniejszy od niego, to wymusiłabym tylko
samodzielne trucie się przez palacza, nie jest to jednak wystarczający
powód do rozstania po iluś latach szczęśliwego pożycia.

Justyna

37. Data: 2002-01-24 15:06:51

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako ulast zapodała:

głupio mi np.upominać kuzynkę Tomka, zeby u mnie nie
> paliła, na marginesie u niej się nie pali, zakaz...:((

Ula, powiedz, że żartujesz! Ona u Ciebie pali, i Tobie jest głupio, a u
siebie nie? Zaproponuj kuzynce, że następnym razem odwiedzisz ją ze
słoiczkiem kwasu mlekowego/masłowego i tam go u niej zostawisz;-)) Bo masz
taki kaprys, i już.

Justyna

38. Data: 2002-01-27 00:43:04

Temat: Odp: palacz:(
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> siebie nie? Zaproponuj kuzynce, że następnym razem odwiedzisz ją ze
> słoiczkiem kwasu mlekowego/masłowego i tam go u niej zostawisz;-)) Bo masz

Juz nie pali, ale opowiem jeszcze cosik, co przed chwilą usłyszałam.
Kuzynce ostatnio o 12 w nocy spaliła się instalacja, wezwali mojego Tomka na
pomoc, (bez pieniędzy oczywiście, bo wiadomo przecież pomagać trzeba:) Po
jakimś czasie Tomek usiadł na progu i zapalił, myśląc co się mogło stać,
instalację naprawił) kuzynka wydarła się na cały głos U NAS SIĘ NIE
PALI!!!, szkoda że mnie tam nie było:))
U mnie tez się nie pali, na razie ogłoszenie na drzwiach działa.
Pozdrawiam
Ula ST
www.ulast.prv.pl

39. Data: 2002-02-02 19:17:10

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Björk <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
| Dzidziak, zaczynasz byc offtopiczny.

didziak ;-)
bylo przeciez o paleniu w lazience, to sie wypowiedzialem ;-)
a tak w ogole - po co tak sztywno, jak mozna luzniej? :-)

Pozdrawiam,
didziak :-)

Sorry jeśli uważacie to za spam ale jest to na tyle interesujące dla wielu , więc uwazam że warto było skorzystać z tej okazji
Jestem powodem rozstania...
[OT] POTRZEBNA KREW B Rh /-/ lub 0 Rh /-/
Witam...
czy istnieje taka grupa?