palenie

11. Data: 2003-01-14 12:54:21

Temat: Re: OT kodowanie było Re: palenie
Od: "putka" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A teraz jak wygladaja moje posty???
Lepiej?

12. Data: 2003-01-14 12:55:26

Temat: OT kodowanie było Re: palenie
Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "putka" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
news:b00vtr$r02$1@news.tpi.pl...
> Ależ skąd, to niemożliwe!
> Sprawdzałam i wszystko gra

Kodowanie (Content-Type), owszem, masz jedynie słuszne i nawet
zadeklarowane. Za to masz coś takiego:
od tego, bo źródła Twoich postów wyglądają zaiste interesująco.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

13. Data: 2003-01-14 13:10:23

Temat: Re: kodowanie było, droga Haniu
Od: "putka" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Droga Haniu ,czy moje posty można teraz przeczytać????Widać ktoś grzebał
przy komputerze!
Pozdrawiam i dzięki
Putka

14. Data: 2003-01-14 13:30:41

Temat: Re: palenie
Od: "putka" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A smród dymu Ci nie wystarczy ?
>
> Jacek
>
> Kiedyś smród dymu wydawał mi sie dość ładnym zapachem. Sory ale tak było!
Putka

15. Data: 2003-01-14 13:35:38

Od: "ZarJan" <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:b00t5m$1t2$1@news.tpi.pl,
niejaki putka z adresu <g...@p...fm> napisał:
> Od wczoraj biorę leki, które zagęszczają krew, dlatego rzuciłam
> palenie. Nie palę już od 48 godzin i...jeszcze żyję. Może jakieś
> wsparcie z Waszej strony??? Jak to było, kiedy WY rzucaliście ten
> nałóg??? Pozdrowki Putka

Nie_palę od 2.sierpnia 2000. Odstawiłem papierosy i już. Nagle bez
wcześniejszych przymiarek. Najgorzej było w pierwszym tygodniu ale nie
aż tak źle żebym musiał siebie prać po łapskach. Po prostu mówiłem sobie
: No co nie potrafisz ? nie wytrwasz ? chociaż dzień, dwa, tydzień. Po
kilku tygodniach "zapomniałem" o paleniu. Znajomi nie chcieli wierzyć.
Niedługo miałem powód , żeby zapalić, stres po niespodziewanej nagłej
smierci brata. Wtedy też nie sięgnąłem po papierosa. I tak jest do
dzisiaj. Już nie ciagnie mnie do tego nałogu nawet jeśli znajdę się
wśród palących.
Gratuluję i życzę Ci_ wytrwałości_w_Twoim_ postanowieniu_. Dużo zdrowia.
Wspieram Cię moralnie ( i wszystkich rzucających) ile się da.
Zarjan

16. Data: 2003-01-14 13:36:59

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Droga Haniu ,czy moje posty można teraz przeczytać???

Tak się śmiesznie składa, że ja w ogóle nie mam kłopotów z
czytaniem Twoich postów, bo też używam Outlooka. Ale teraz
źródło wygląda "normalnie" i deklaracje poprawne, więc powinno
być OK :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

17. Data: 2003-01-14 13:38:38

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Putka

a mnie i teraz czasem śmierdzi a czasem zachęcająco pachnie ( ostatnio cuś
mnie czasem ciagnie do fajek;))- nie palę dziewiąty rok, imo smród dymu to
słaba motywacja do rzucenia palenia

pozdr.Joanna

18. Data: 2003-01-14 13:51:19

Od: "putka" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Niepalący wszystkich krajów łączcie się - chciałoby się zakrzyknąć!!!Miło,
jęsli wiem, że są osoby, które przeszły przez to samo co ja. Dzięki
WSZYSTKIM za wsparcie. bardzo mi się przydało:))))))))
Pozdrowionka
Putka

19. Data: 2003-01-14 14:23:14

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
strony???
> Jak to było, kiedy WY rzucaliście ten nałóg???

Ostatecznie przestałam palić jakieś4 lata temu.
Wcześniej rzucałam kilka razy i po dwóch - trzech miesiącach "nadrabiałam"
zaległości :( i paliłam za trzy. Niemniej jednak postanowienie było na tyle
silne, że z czasem paliłam już tylko na imprezkach do piwa i wcale nie
ciągnęło mnie poza imprezami. Aż któregoś razu imprez długo długo nie było.
Po dłuższej przerwie znowu na imprezce zapaliłam do piwka i tak się
pochorowałam, że cały następny dzień był tak tragiczny, że więcej po to
świństwo nie sięgnęłam ;))))

Mój TŻ niestety pali, ale poza domem, bo w nim jest zakaz jeszcze z czasów
kiedy i ja paliłam (ściany żółte, smród firanek itp.). Niestety nie daje się
namówić na niepalenie mimo różnych "gróźb", a jak już go bardzo męczę to
mówi, że takiego Go poznałam i zaakceptowałam :( no i, że ja też paliłam.
Może jednak któregoś pięknego dnia i On rzuci.

A ja jestem WIELKĄ przeciwniczką palenia i nienawidzę jak ktoś na mieście
idzie przede mną i chucha do tyłu tym obrzydlistwem. Nie wspomnę już o
smrodzie od ludzi palących. FUJ.

Jak na razie gratuluję Ci serdecznie i tak trzymaj. Przede wszystkim ważna
jest silna wola. "Chcieć to móc".

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

20. Data: 2003-01-14 14:26:53

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"putka" <g...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
strony???
> Jak to było, kiedy WY rzucaliście ten nałóg???

Oj, dobrze jest korzystac z nadarzajacych sie okazji do rzucenia palenia. Ja
walczylem z nalogiem tez dosc dlugo, tylko ze nie byl to moj nalog tylko
mojej zony. Mimo iz oboje bylismy w tej walce bardzo zacieci i sukcesy byly
oczywiste w postaci bardzo mocnego ograniczenia palenia, to jednak dopiero
nasze dzieciaki pokonaly dymiacego potwora. Tutaj wielki uklon w strone
mojej zony ktora od pierwszej ciazy wypalila w sumie moze paczke, a to juz
ponad 8 lat :-)))))
Duzo sily do tej walki dodalo mi umycie sufitu w pomieszczeniu zamieszkalym
przez palaczy :-))) a walka byla tym ciezsza ze wprowadzilem sie do
mieszkania mojej zony, gdzie czesci goscie zwykli palic. W zasadzie walcze
do dzisiaj z tym nalogiem. Ostatnim moim sukcesem bylo pogonienie mojego
aktualnego kierownika z wieloma jego dymiacymi wspolprzymierzencami ze
wspolnego biura z paleniem na zewnatrz.

Pozdrawiam
Andrzej

MATKA POSZUKUJE SYNA LESZKA UR.31-01-1983r W GORLICACH
Maz erotoman
Wyjazdy do Anglii
Gdzie do pierwszej klasy w Krakowie?
To ja się przywitam