palenie na klatce schodowej - prosba

11. Data: 2003-12-09 12:44:06

Temat: Re: palenie na klatce schodowej - prosba
Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Dec 2003 12:30:33 +0100 I had a dream that Ania <a...@m...pl> wrote:
> a gdzie to nabyc?

W sklepie chemicznym. Tzn sklepie z odczynnikami chemicznymi. Albo
poprosić znajomego laboranta czy biochemika o przyniesienie, może ma.

> czy mam trzymac maslo miesiac w zamknietym sloiku kolo kaloryfera??

Kwas masłowy a zjełczałe masło to nie to samo :)

12. Data: 2003-12-09 12:44:50

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Dec 2003 13:24:02 +0100 I had a dream that Asiunia <j...@p...gda.pl> wrote:
> Mozesz powiedziec, co on powoduje i skad go wziac?

Powoduje straszny nie do wytrzymania smród. A najprościej bedzie kupić
albo poprosić kogoś znajomego o przyniesienie z pracy/uczelni.

13. Data: 2003-12-09 13:10:49

Od: Berenika <r...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Dec 2003 13:23:00 +0100, "Asiunia" <j...@p...gda.pl>
napisał(a),:

> Niestety, w archiwum w niusach najstarszy
>watek jest z grudnia 2001. Jak dotarlas do tamtego watku?

Google - zaawansowane szukanie w grupach dyskusyjnych - pl.soc.rodzina
-slowo szukane : palenie. Nie umiem niestety skrócic tego linka aby go
tu podać, ale myslę, że sobie poradzisz. Pamiętam ten wątek, bo
akurat znajomi mieli ten sam problem, ale u nich wystarczyła
interwencja w administracji.

Pozdrawiam z Krakowa

Berenika

14. Data: 2003-12-09 13:14:46

Od: "Robbins" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

Widze, ze nikt nie poradzil Ci nic konkretnego. Moze sprobuj na pl.soc.prawo
??
Bo mysle, ze zgodnie z ustawa o zakazie palenia w miejscach publicznych
mozna z tym cos zrobic.

powodzenia
Rob

15. Data: 2003-12-09 13:22:18

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Berenika wrote:

>-slowo szukane : palenie. Nie umiem niestety skrócic tego linka aby go
>tu podać,

www.tinylink.com

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

16. Data: 2003-12-09 14:23:30

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> W sklepie chemicznym. Tzn sklepie z odczynnikami chemicznymi. Albo
> poprosić znajomego laboranta czy biochemika o przyniesienie, może ma.

Super :-)
Ania,to co zajmiesz sie tym ,zanim sie wyprowadzisz ?Tylko nas nie podtruj
:-)))

Magda

17. Data: 2003-12-09 16:21:58

Od: "Ania" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ania,to co zajmiesz sie tym ,zanim sie wyprowadzisz ?Tylko nas nie podtruj

zajme sie tym, specjalnie dla Ciebie
no i bede miec frajde, ze @#$%^&* utruje zycia :>
w koncu oona nas wciaz podtruwa :>

18. Data: 2003-12-09 19:00:46

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> Kwas masłowy. Tylko nie wylej za dużo, bo cała klatka będzie ewakuowana.

Albo jajeczko cokolwiek nieświeże;-> Nawet samodzielnie wyprodukować się da.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

19. Data: 2003-12-10 10:24:52

Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> napisał w
wiadomości news:slrnbtbb3u.373.Grzegorz.Janoszka@plus.icsr.a
gh.edu.pl...

> Kwas masłowy. Tylko nie wylej za dużo, bo cała klatka
> będzie ewakuowana.

jeżeli sie wyprowadza to nie lepiej gdzieś na klatce zamurować
jajko ??
będzie większy ubaw

20. Data: 2003-12-10 10:46:58

Od: "Ania" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeżeli sie wyprowadza to nie lepiej gdzieś na klatce zamurować
> jajko ??
> będzie większy ubaw

to jaise wyprowadzam, ale zostaje tam inna sasiadka, ktora bardzo lubie,
wiec musze zadbac o jej interesy :)
jajko to dobry pomysl, stoja tam kwiatki, moze wloze do doniczki i bedzie
sobie lezec :>
zaczyna mnie to bawic coraz bardziej :)
wczoraj wywiesilam kadzidelko lawendowe, ale chyba pachnialo za ladnie,
corka mrowki ma jakies bardziej smierdzace, wiec dzis nowy eksperyment :)))

Re: OT na temat mBanku- najgorszy bank jaki kiedykolwiek widziałam
OT na temat mBanku- najgorszy bank jaki kiedykolwiek widziałam
żle wykonany film : ostrzeżenie i pytanie
zły sąsiad
rozwód ojca z córką