żle wykonany film : ostrzeżenie i pytanie

1. Data: 2003-12-08 08:35:59

Temat: żle wykonany film : ostrzeżenie i pytanie
Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

renomowana firma filmowała nasz slub i wesele, kamera była cyfrowa . Od
połowy film jest nieostry, prześwietlony a wszystko na nim pomarańczowe
jakby było kręcone źle ustawionym zwykłym VHS-em. Prawdopodobnie kamera był
ustawiona na automatyczne nagrywanie, skutkiem czego źle ustawiła balans
bieli . Najchętniej wogóle nie odebrałabym takiego "dzieła" , ale jest to w
końcu pamiątka. Co robić? Dodam jeszcze, że gość żąda pełnej sumy. Gdzie
można zaskarżyć takiego fachowca? Wiem, że istnieją jakieś sądy
konsumenckie, czy ktoś miał kiedyś z nimi do czynienia, gdzie ich szukać?
Jestem z Krakowa.

2. Data: 2003-12-08 09:02:07

Temat: Re: żle wykonany film : ostrzeżenie i pytanie
Od: "Jakub" <j...@R...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości
> Wiem, że istnieją jakieś sądy
> konsumenckie, czy ktoś miał kiedyś z nimi do czynienia, gdzie ich szukać?

Zajrzyj na pl.misc.konsumenci, albo pl.soc.prawo.

3. Data: 2003-12-08 09:36:30

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości

> końcu pamiątka. Co robić? Dodam jeszcze, że gość żąda pełnej sumy.

Roześmiac się człowiekowi w twarz i stanowczo powiedzieć, że za takie g...
możesz dac 50% sumy albo wcale. I nie zmieniać zdania! Film ze ślubu, to...
film ze ślubu. Piękna i miła pamiątka, ale po obowiązkowym okresie
obowiązkowego pokazywania wszystkim krewnym i znajomym i tak trafia na wieki
do szafy. Poza tym dla mnie osobicie ważniejsze byłoby to, ze nie dałem z
siebie balona zrobić, niż gdybym miał przy każdym jego oglądaniu pluc sobie
w brodę.

J.

4. Data: 2003-12-08 10:14:56

Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomniałam dodać, że 50% ceny to była zaliczka + robocza kaseta VHS z
wesela , z której mieliśmy sobie wybrać to co chcemy mieć na DVD , a co
wyrzucić :(. Wydanie tej kasety wymagało zapłacenia połowy ceny, miało to
byc dla firmy pewnikiem, że na tym nie poprzestaniemy.

5. Data: 2003-12-08 10:26:55

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyrzucić :(. Wydanie tej kasety wymagało zapłacenia połowy ceny, miało to
> byc dla firmy pewnikiem, że na tym nie poprzestaniemy.

No to proponuje na tym jednak poprzestać. A robocza kasetę zachowac jako
pamiątkę w takiej formie jaka jest. Ewentualnie zgranie jej do postaci
cyfrowej może wam załatwic jakikolwiek znajomy komputerowiec z troche lepiej
wyposażonym komputerem i znajomościa tematu. Jak będzie mu się chciało, moze
nawet coś skoryguje?

J.

zły sąsiad
rozwód ojca z córką