(OT)Do Gorzkiej Czekolady :-)

1. Data: 2003-12-03 20:17:15

Temat: (OT)Do Gorzkiej Czekolady :-)
Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze,ales sobie nick wybral,co czytam psr to mi slinka cieknie :-)

Magda

2. Data: 2003-12-03 22:36:46

Temat: Re: (OT)Do Gorzkiej Czekolady :-)
Od: "Gorzka_Czekolada" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pościk <news:bqlgb8$1uq9$1@news.atman.pl> interlokutora "Mrowka" z
adresu <m...@o...pl> przetwarzam następująco:

> Kurcze,ales sobie nick wybral,co czytam psr to mi slinka cieknie :-)

Smacznego :-)

--
Gorzka_Czekolada z BOMBOniery
pisząc do mnie zastąp brak.seksu gorzką_czekoladą :-P

3. Data: 2003-12-03 23:15:59

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Oasy mieszkający pod adresem <u...@p...onet.pl>
w poście bqlpt9$2lb$...@n...onet.pl napisał w ten deseń:
> Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nooo, niektórzy robią nam na złość, ale do Gorzkiej Czekolady nie mam
> pretensji ;)

Inna goryczkę masz w głowie? ;-)
pozdr
Xena

4. Data: 2003-12-04 05:59:35

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Magda

Nooo, niektórzy robią nam na złość, ale do Gorzkiej Czekolady nie mam

Pozdrawiam
Andrzej

5. Data: 2003-12-04 08:32:38

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gorzka_Czekolada" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Smacznego :-)

Dziekuje :-)
Gorzej jak zlapie "smaka" a sklep juz zamkniety :-)

Pozdrawiam.Magda

6. Data: 2003-12-04 10:50:15

Od: "Tashunko" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba, wirtualnie zwana "Mrówka" napisała jesienną porą:

:: Kurcze,ales sobie nick wybral,co czytam psr to mi slinka cieknie :-
:: )

Mi się bardziej podoba: " Brak seksuuuu zastąp ...." Aż by się
chciało plagiat popełnić:)))))

Pozdrowionka słodziutkie!!!
--
***Tashunko***

7. Data: 2003-12-04 14:13:09

Od: "Gorzka_Czekolada" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pościk <news:bqn3fr$b4i$1@news.onet.pl> interlokutora "Tashunko" z
adresu <t...@t...pl> przetwarzam następująco:

> Mi się bardziej podoba: " Brak seksuuuu zastąp ...." Aż by się
> chciało plagiat popełnić:)))))

Tylko proszę mnie nie nadgryzać ;-)

--
Gorzka_Czekolada z BOMBOniery
pisząc do mnie zastąp brak.seksu gorzką_czekoladą :-P
bez ogonków ;-)

Kasa domowa
rozwód
Grupa Krwi - PILNE!!!