Grupa Krwi - PILNE!!!

1. Data: 2003-12-03 07:20:10

Temat: Grupa Krwi - PILNE!!!
Od: "Iwona" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: Konrad Ganzke
To: Undisclosed-Recipient:;
Sent: Tuesday, December 02, 2003 5:37 PM
Subject: GRUPA KRWI - PILNE

szukamy grupy krwi A Rh minus na TERAZ
Na białaczkę gaśnie dziecko...
nr telefonu do mamy 0 506 124 170

rozeslijcie gdzie mozecie

-----------------
Dostałam właśnie tego mejla.
Ja mam B Rh+ więc niestety nie pomogę, ale może ktoś z Was...

Iwona

2. Data: 2003-12-03 08:05:12

Temat: Re: Grupa Krwi - PILNE!!!
Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> szukamy grupy krwi A Rh minus na TERAZ
> Na białaczkę gaśnie dziecko...
> nr telefonu do mamy 0 506 124 170
>

> Dostałam właśnie tego mejla.
> Ja mam B Rh+ więc niestety nie pomogę, ale może ktoś z Was...

a dzwoniłaś tam ??
czy puszczasz niepotwierdzoną plotę na grupę ?
w ktorym szpitalu brakuje tej krwi ??

3. Data: 2003-12-03 08:22:28

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Iwona wrote:

> szukamy grupy krwi A Rh minus na TERAZ
> Na białaczkę gaśnie dziecko...

Wiesz co, niedawno dostalam takiego samego maila... tylko, ze po niemiecku. I
trzeba bylo sie zglaszac do kliniki w Tubingen. Przestan wierzyc w internetowe
lancuszki.
BTW, wczoraj w tv wypowiadal sie profesor, ktory zajmuje sie przeszczepami
szpiku i powiedzial, ze grupa krwi wlasciwie nie ma zwiazku z tym, czy dawca
bedzie sie nadawal, czy nie. I ze szpitale nigdy nie szukaja dawcow przez
internet. Wiec jesli los ofiar bialaczki tak Cie wzrusza, to moze po prostu
uspokoj swoje sumienie rejestrujac sie jako dawca ? Choc - jak sadze -
forwardowanie byle czego na grupe wymaga mniej zachodu...

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

4. Data: 2003-12-03 08:33:44

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

BŁAGAM, jeśli dostajecie maila z tekstem "roześlijcie, gdzie możecie"
albo coś w ten deseń, sprawdźcie _przynajmniej_ na http://www.virus.pl
(w tym konkretnym przypadku -
http://www.virus.pl/baza.html?show=description&id=20
08). Ten akurat
konkretny apel krąży w sieci od dobrych paru lat i nawet jeżeli nie
został spreparowany, to jest dawno nieaktualny.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

5. Data: 2003-12-03 09:26:54

Od: "Iwona" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam najmocniej.

Co się tak zaperzacie?

A jesli to rzeczywiście prawda?

Co wtedy?

Dobrze, dobrze, usuńcie to skoro tak Was razi w oczy.

Iwona

6. Data: 2003-12-03 09:44:35

Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co się tak zaperzacie?

że co ?

> A jesli to rzeczywiście prawda?

a dzwoniłas????

> Co wtedy?

a dzwoniłaś ?

> Dobrze, dobrze, usuńcie to skoro tak Was razi w oczy.

głupoty ot tak usunąć się niestety nie da
powtarzam pytanie w ktorym szpitalu brakuje tek grupy krwi ?

no dobra , nie dzwon , ale pomysl nastepnym razem zanim cos
napiszesz

7. Data: 2003-12-03 10:10:12

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona <a...@g...pl> napisał(a):

> Przepraszam najmocniej.
>
> Co się tak zaperzacie?

Bo oto dzięki jakiejś inteligentnej inaczej obejrzeliśmy tego samego śmiecia
po raz kilkudziesiąty.

> A jesli to rzeczywiście prawda?

Nie, to nie prawda.

> Co wtedy?

Śmigło.

1. Pomyśl, jaka może być skuteczność poszukiwania krwi za pomocą łańcuszków
mailowych.
2. Pomyśl, jak działa system krwiodawstwa w Polsce.
3. Pomyśl w ogóle i puknij się w głowę, zanim wyślesz komukolwiek jakiś
debilny łańcuszek.
Pomogło?

> Dobrze, dobrze, usuńcie to skoro tak Was razi w oczy.

To Ty wyślij cancela.

JoP

8. Data: 2003-12-03 10:35:08

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Iwona wrote:

>A jesli to rzeczywiście prawda?

Uhm. Tak samo jak kotki bonsai i zlodzieje nerek.

9. Data: 2003-12-03 16:33:17

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Przepraszam najmocniej.
>
> Co się tak zaperzacie?
>
> A jesli to rzeczywiście prawda?

mnostwo bylo juz artykulow na ten temat - w 100% byla to zawsze nieprawda. a
sama, jak juz cos cytujesz, to napisz, ze cytujesz, a nie przekazujesz
plotke jako najprawdziwsza prawde.

10. Data: 2003-12-03 16:41:19

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Dec 2003 08:20:10 +0100 I had a dream that Iwona <a...@g...pl> wrote:
> szukamy grupy krwi A Rh minus na TERAZ
> Na białaczkę gaśnie dziecko...
> nr telefonu do mamy 0 506 124 170

Proponuję zgłosić to dziecko do jakiejś księgi rekordów, bo
nieprzerwanie umiera na tą białaczkę już od paru latu.
Co ciekawe, co parę tygodni zmienia się temu dziecku grupa krwi.

A teraz fakty:

1. W POLSCE NIE BRAKUJE KRWI
2. Możliwe są chwilowe braki danej krwi w danym konretnym miejscu,
np. w Zapiździochach Górnych spadło 10 samolotów, jest 1000 rannych,
więc logiczne, że tam braknie krwi. Ale logiczne też jest, że ta krew
jest potrzebna w ciągu najbliższych minut/godzin, więc wszelkie apele
wysyłane internetem w całą Polskę są bezsensowne.
3. Takie łańcuszki szczęścia mają tylko jeden cel: zaszkodzić
właścicielowi podanego w nich numeru telefonu.

Na przyszłość proponuję myślenie nad wszystkim, nawet nad apelami o
pomoc dla umierających/bezdomnych/kalekich dzieci, bo jest to
najłatwiejszy sposób na wyciągnięcie od ludzi kasy.

Jak ktoś chce, to mogę podać sposób, jak 100% legalnie zrobić zbiórkę
pieniędzy dla chorych dzieci i przeznaczyć z tej zbiórki 1% dla dzieci,
a resztę zostawić w swojej kieszeni. Sposób jest pewny i legalny, wiele
firm go wykorzystuje. Co niestety jest bardzo przykre.

Czy warto za m?? wychodzi?...
Co zrobić?...życie jest smutne:(
przeliczanie prac domowych na pieniądze i czas
Rozdzielnosc majatkowa
Niewidoma babcia