Rozdzielnosc majatkowa

1. Data: 2003-12-01 07:36:51

Temat: Rozdzielnosc majatkowa
Od: Kwant <a...@w...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Moze zle szukam a moze tego niema. Prosze o krotki przewodnik zawarcia
intercyzy (procedury cent itd.). Jestesmy małzenstwem od wielu wielu lat
i teraz chcemy uzyskac finansowe uniezaleznienie od sieie.
Z góry dziekuje.
--
________
A.Furtek

2. Data: 2003-12-01 09:17:01

Temat: Re: Rozdzielnosc majatkowa
Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej NTG. Polecam pl.soc.prawo

Stefanek

3. Data: 2003-12-01 12:31:04

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kwant napisał:

> [...]
> intercyzy (procedury cent itd.). Jestesmy małzenstwem od wielu wielu lat
> i teraz chcemy uzyskac finansowe uniezaleznienie od sieie.

Żadna filozofia. Jeżeli oboje chcecie można załatwić w ciągu godzinki u
notariusza. Kosztuje jakieś 100-150 zł (znam cenę z 99 roku).

Eulalka

4. Data: 2003-12-05 09:24:08

Od: "Tamara" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@k...pl> napisał w wiadomości

> Żadna filozofia. Jeżeli oboje chcecie można załatwić w ciągu godzinki u
> notariusza. Kosztuje jakieś 100-150 zł (znam cenę z 99 roku).
>
> Eulalka

Cena z listopada 2003 to 520zł + wypisy...
eFKa

5. Data: 2003-12-05 12:49:59

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tamara napisał:

> Cena z listopada 2003 to 520zł + wypisy...

A to chyba zależy też od miasta. Ja w Tczewie robiłam - zapyziała
malusia mieścina i ceny też zapyziałe ;)

Eulalka

6. Data: 2003-12-10 11:09:03

Od: "Tamara" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to chyba zależy też od miasta. Ja w Tczewie robiłam - zapyziała
> malusia mieścina i ceny też zapyziałe ;)
>
> Eulalka

Chyba nie, na to są jakieś cenniki za czynności prawne.

Niewidoma babcia
Refleksja
zdradziłem - było mi to potrzebne ale nie wiem co dalej
Tescik
Ciekawy artykuł