Grupa Krwi - PILNE!!!

31. Data: 2003-12-08 10:18:29

Temat: Re: Grupa Krwi - PILNE!!!
Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 05 Dec 2003 12:43:36 +0100 I had a dream that Dunia <d...@n...net>
wrote:
> Zaraz zaraz. Napisales, ze watpisz, ze te pieniadze sa 'jakkolwiek czy
> gdziekolwiek' rozliczane, wiec odpisalam, ze sa. A ze nie w sposob, ktory Cie
> zadowala... ostatecznie przeciez nie dajesz swoich pieniedzy Caritasowi.

Ale czego się czepiasz? Przecież moja fundacja "Zajebista pomoc
dzieciom" też przechodzi szczegółowe kontrole wykonywane przez
zewnętrzne osoby. A to, że te kontrole wykonuje mój szwagier, to czysty
przypadek.

> Poza tym - jak sam napisales - nie wiesz, czy Caritas jest kontrolowany czy
> nie, wiec zanim zaczniesz siac plotki - sprawdz.

Dobra - Caritas NA PEWNO nie jest kontrolowany w takim stopniu jak WOŚP.

32. Data: 2003-12-12 19:40:08

Od: "Brenda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od 3 lat pracuję w Fundacji ( bez wynagrodzenia) na rzecz chorych dzieci i
naprawde nie wiem jak mozna zrobić legalną zbiorke środkow finansowych dla
dzieci i przekazać im tylko niewielką ilość. Tak wiele osób wyrobiło sobie
zdanie, że Fundacje są nieuczciwe. A przecież są ludzie ktorzy w sposob
uczciwy poswiecaja sie dla innych. Mam nadzieję, że nie kazdy ma złe zdanie
o instytucjach charytatywnych.
Pozdrawiam,
Brenda
www.fsr.w.interia.pl

pracodawców.

33. Data: 2003-12-12 20:38:28

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brenda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

>Mam nadzieję, że nie kazdy ma złe zdanie
> o instytucjach charytatywnych.

oczywiscie, ze nie. ale trzeba pamietac, ze sa te uczciwe i te nieuczciwe. i
wplacicac tylko na te, co do ktorych ma sie pewnosc.

Czy warto za m?? wychodzi?...
Co zrobić?...życie jest smutne:(
przeliczanie prac domowych na pieniądze i czas
Rozdzielnosc majatkowa
Niewidoma babcia