Re: pandemia propagandy

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: pandemia propagandy
From: XL <i...@g...pl>
Date: 02 Dec 2021 09:47:00 GMT

a...@o...net.nz <a...@o...net.nz> wrote:

> [...]
> Podstawowa zasada :
> spraw , by poczuli się winni , zawsze coś zostanie
>
> Ćwiczenia praktyczne :
> 1. Daj synowi dwa różne krawaty
> Gdy pierwszy raz założy jeden
> spójrz na niego gorzko i powiedz :
> ,, Wiedziałem , że nie spodoba ci się ten drugi "
>
> 2. Zepsuj mu wieczór :
> - Idź , idź , bądź szczęśliwy i baw się dobrze .
> - ale bądź ostrożny - nie martw się o mnie . . .
> - nie przeszkadza mi samotność
> między moimi czterema ścianami . . .
> - wolę , żeby to przytrafiło się mnie niż tobie .

bolical-plan-to-financialize-all-nature/

_____

> [...]
> zgodnie z wytycznymi wydanymi przez
> Niemieckie Stowarzyszenie Eutanazji "
> Sterbehilfe , główne stowarzyszenie
> wspierające osoby pragnące
> popełnić samobójstwo w Niemczech
> dochodzi do bardzo logicznego wniosku :
> Niemiec musi
> przed śmiercią zostać zaszczepiony !
> aby chronić personel medyczny
> który ( już ) jest zaszczepiony .
>
> milczenie jest współwinne
> strach nie może wszystkiego usprawiedliwić
> strach przed wirusem nie może wyjaśnić wszystkiego
> Ci , którzy zastanawiali się , co by zrobili na wojnie

ozen-deutschland/
_______________________
_______________________

_____

_____

> [...]
> organizacja/dezorganizacja społeczeństwa
> jest to kwestia zamknięcia populacji
> w ,,absolutnej radości Innego
> którą spotyka się w psychozie"
> ,,Kowidyzm" jest więc religią
> opartą na nakazie jouissance
> umieszczoną poza prawem
> i poza zasadą przyjemności
>
> Dzięki wykluczeniu
> wszystkich instytucji społeczeństwa
> umożliwiających ukonstytuowanie się ,,nas"
> w końcu mylą się z obrazem maski
> Uogólnione noszenie wpisuje nas w identyczność
> w której symbolizm jest rozbrojony.
> ,,Pandemia" staje się wówczas maszyną mimetyczną

100/100

_
_

> itd
> wiem
> że tu nikt
> tego nie sTrawi

No mylisz się. Czerpię z Twojej wypowiedzi garściami. Ty piszesz to, co ja
czuję, a czego nie potrafiłabym tak genialnie ująć. Zachowuję i przekazuję
to dalej, bądź pewien.

> ale mi to pomogło

Mnie też.
Masz ten dar - SYNTEZY I ZWIĘZŁOŚCI - którego mi brak. Ja się zbyt
rozdrabniam.
--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.