panga i ryba maślana

1. Data: 2005-12-05 22:12:00

Temat: panga i ryba maślana
Od: "EW" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o odpowiedź, cz panga i ryba maślana to jest to samo ?
Ewa

2. Data: 2005-12-05 22:20:24

Temat: Re: panga i ryba maślana
Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EW" <e...@g...pl> napisał
> Proszę o odpowiedź, cz panga i ryba maślana to jest to samo ?

Nie :)

M.

3. Data: 2005-12-06 11:48:02

Od: "Myszaq" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EW" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> Proszę o odpowiedź, cz panga i ryba maślana to jest to samo ?
> Ewa

Nie, to nie to samo. Zdegustuj obie a poczujesz różnicę zasadniczą :)

Myszaq

4. Data: 2005-12-07 11:06:58

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panga to inaczej sum rekini tylko że żyje sobie a raczej jest hodowany w
Wietnamie i okolicach
Ryba Maślana( mało marketingowa nazwa ślizga) nie wiem gdzie żyje ale trzeba
na nią uważać bo może się człowiek lekko podruć.Bóle brzucha, wymioty co nie
oznacza że jest ona nieświeźa(zazwyczaj sprzedawana w formie zamrożonej)Taki
jest jej charakter, jest za bardzo nasycona tłuszczami których organizm nie
jest w stanie strawić.Małe porcje tak.

Znając życie, nie które osoby bedą miały inną opinię ale wybrałbym pangę
zamiast maślanej

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti
--
"Ach Targowa, Ząbkowska, Kijowska
Ach te Szmulki, Targówek, Zacisze.

5. Data: 2005-12-08 14:15:10

Od: Kosek <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojti" <j...@w...pl> wrote in

> [...]
> tłuszczami których organizm nie jest w stanie strawić.Małe porcje tak.
>
> Znając życie, nie które osoby bedą miały inną opinię ale wybrałbym

Może to rzuci trochę światła na temat tzw. ryby maslanej:
http://www.wsse.gda.pl/Dzial_nadzoru/H_Zywnosc1/inde
x.php?plik=aktualnosci/
ryba_maslana

Pozdrawiam
Kosek

6. Data: 2005-12-08 17:55:32

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kosek napisał(a):
> Może to rzuci trochę ?wiatła na temat tzw. ryby maslanej:
> http://www.wsse.gda.pl/Dzial_nadzoru/H_Zywnosc1/inde
x.php?plik=aktualnosci/
> ryba_maslana

Nastepnym razem skopiuj i wrzuć.