Jaki automat do chleba polecacie?

1. Data: 2005-12-05 00:51:50

Temat: Jaki automat do chleba polecacie?
Od: "almadka" <a...@a...przed.maupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio cos podkusilo i upieklam chleb. Byl tak pyszny, ze moglabym piec
czesciej, gdyby nie czas i uwaga, jakie trzeba temu poswiecic. W zwiazku z
tym pomyslalam o kupnie automatu do chleba - tylko nie wiem, jaki wybrac.
Czym sie kierowac przy zakupie i czy w jednych chleb wychodzi gorszy a w
innych lepszy? Ceny sa tak rozne, a ja nie wiem, czy zeby upiec po prostu
chleb raz na pare dni, to warto kupowac jakis drozszy sprzet? Czy ktos z Was
ma moze automat Alaska? On jest najtanszy z tych, ktore widzialam, a w sumie
funkcji i tak jak na moj gust ma wiele, tylko czy nie produkuje zakalcow?

almadka

2. Data: 2005-12-05 06:28:28

Temat: Re: Jaki automat do chleba polecacie?
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

"almadka" <a...@a...przed.maupa.pl> napisał(a):
Czy ktos z
> Was
> ma moze automat Alaska? On jest najtanszy z tych, ktore widzialam, a w
> sumie
> funkcji i tak jak na moj gust ma wiele, tylko czy nie produkuje zakalcow?

IMO każdy automat z dostępnych na rynku sprawuje się tak samo .
Ja mam clatronica. Kolega kupił Alaske. Obaj jesteśmy zadowoleni. Alaska ma
tą przewagę, że posiada miareczkę do odmierzania składników, a chleb
wychodzi tam większy nić w Clatronicu.
Tak jak już ktoś pisał od jutra (6.12) zaczyna się w makro promocja na
Alaske. Będzie za 121 PLN brutto.

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 9286991

3. Data: 2005-12-05 09:21:45

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 Dec 2005 01:51:50 +0100 I had a dream that almadka
<a...@a...przed.maupa.pl> wrote:
> [...]
>funkcji i tak jak na moj gust ma wiele, tylko czy nie produkuje zakalcow?

Chyba wszystkie automaty wychodzą z jednej fabryki, gdzie je pracowity
Chińczyk składa za miskę ryżu dziennie, a dopiero potem są przylepiane
etykietki różnych firm :)
Alaskę bez problemu możesz kupić, ma wszystkie wady i zalety innych automatów
do pieczenia chleba ;)

--
Grzegorz Janoszka

4. Data: 2005-12-05 12:12:15

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-05 01:51:50 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *almadka* skreślił te oto słowa:

> [...]
> funkcji i tak jak na moj gust ma wiele, tylko czy nie produkuje zakalcow?

Alaska sprawuje się dobrze.
IMO jedyne na co warto zwrócić uwagę przy zakupie automatu to dwa
mieszadła.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

5. Data: 2005-12-07 13:23:41

Od: Grzegorz Mucha <m...@p...zabierzow.com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 Dec 2005 13:12:15 +0100, Lia wrote:

> Alaska sprawuje się dobrze.
> IMO jedyne na co warto zwrócić uwagę przy zakupie automatu to dwa
> mieszadła.

Czy ja wiem? Ja mam Panasonica i on świetnie sobie daje radę jednym.

mucher

Przepisy na chleb z automatu
garnek do gotowania na parze proszę o przepisy
Ciastka ze skwarek?
poszukuję kieliszka!!! :)
Pieczenie w kuchence mikrofalowej