garnek do gotowania na parze proszę o przepisy

1. Data: 2005-12-04 21:39:24

Temat: garnek do gotowania na parze proszę o przepisy
Od: "dżus" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zakupiłem sobie oto garnek do gotowania na parze
i w sumie nie bardzo wiem jak i co w tym robić
mam małe dziecko więc będzie zdrowo
może jakieś przepisy ktoś podeśle??

2. Data: 2005-12-05 10:01:09

Temat: Re: garnek do gotowania na parze proszę o przepisy
Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

może popełniam jakis błąd, ale generalnie pare prób i ostawiłem. nic mi nie
smakowało...

3. Data: 2005-12-05 10:20:50

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mlk napisał(a):
> może popełniam jakis błąd, ale generalnie pare prób i ostawiłem. nic mi nie
> smakowało...

Jesli jestes przyzwyczajony do mocno przyprawianych, zwlasza sola,
potraw, to rzeczywiscie moze nie smakowac.
Imo w takim garnku nie przygotuje sie calej potrawy, a tylko niektore
skladniki. Oczywiscie mozna ugotowac warzywa, np. ziemniaki, brokuly,
kalafior, marchewke. Mozna zrobic pyzy drozdzowe ;)

th

4. Data: 2005-12-05 12:23:55

Od: "pterodaktyl" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżus" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Zakupiłem sobie oto garnek do gotowania na parze
> i w sumie nie bardzo wiem jak i co w tym robić
> mam małe dziecko więc będzie zdrowo
> może jakieś przepisy ktoś podeśle??

heh...a wiec w takim garnuszku robi sie kluski na parze....mozna tez
uparowac warzywa jakiekolwiek sie chce...aby warzywa byly solone nalezy
dodac soli do wody...
kluski na parze:
2 czubate szkl 1 kl bialej maki u mnie w kraju nazywa sie to white strong, 2
zoltka, 2 dag drozdzy, szczypta soli, 2 lyzki plynnego masla, 2 pelne lyzki
cukru, 1 szkl mleka

cieple mleko cukier i lyzke maki wymieszac z drozdzami zostawic pod
przykryciem az sie rusza...zaczna miec nieprzyjemny zapach...(ok 20 min) po
czym dodac sol zoltka i makewyrobic ciasto i dodac maslo zagniesc jeszcze
raz. pozostawic do wyrosniecia-powinno podwoic swoja objetosc ,po
wyrosnieciu podzielic na kulki (20-25 z tej ilosci co w przepisie) kulki
pozostawic do wyrosniecia pod przykryciem-pamietaj iz nalezy kulki ulozyc na
suchej scierce aby nie przywarly do podloza i przykryc aby sie nie zeschly
jak kulki wyrosna nalezy je uparowac ok 8-11 min podaje sie je z pieczonym
miesem lub polewa smietana z owocami np jagodami lub truskawkami...mozna je
tez nadziewac-tj paczki.
smacznego

Ciastka ze skwarek?
poszukuję kieliszka!!! :)