pańska skórka

21. Data: 2005-10-31 16:08:12

Temat: Re: pańska skórka
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN <0...@m...pl> napisał(a):

> Pomy=B6l czym zast=EApuj=B1 =BFelatyn=EA babiny sprzedaj=B1ce ten smako=B3=
> yk.

tia, jak zwykle glodnemu chleb na mysli.
W panskiej skorce za grosz zelatyny nie ma i nie bylo, a Elle to nie taka
znow najlepsza encyklopedia, by sie na nia powolywac.
Melasa itepe, z dawien dawna cudne to bylo, ostatnio jak jadlam (z 5 lat
temu) chyba inke do tego walneli i nie bylo juz takie fajne.

Zdrowki
Hania

22. Data: 2005-10-31 16:37:51

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nixe napisał:

> Teraz to i mnie się niedobrze zrobiło, bo skojarzyło mi się parę rzeczy ;-)
> Całe szczęście, że nie jadłam nigdy pańskiej skórki, a nawet jej na oczy
> nie widziałam.

Hm, czyżbyśmy mialy podobne skojarzenia? :)
U nas przy smętarzach nie sprzedają p. skórki, a "miodki", lepkie
kawałki zcegość w celofanie.
--
pa, BBjk

23. Data: 2005-10-31 18:09:53

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Mon, 31 Oct 2005 13:42:05 +0100, Waćpanna lub waćpan Gusiek, w
> wiadomości <news:dk53g0$dd8$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Kopiuję dla Ciebie:

Dzieki ogromne :)))
Pozdrawiam, Agata

24. Data: 2005-10-31 20:25:00

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> tia, jak zwykle glodnemu chleb na mysli.
> W panskiej skorce za grosz zelatyny nie ma i nie bylo, a Elle to nie taka
> znow najlepsza encyklopedia, by sie na nia powolywac.
[...]

???
pozdr. Jerzy

25. Data: 2005-10-31 22:00:51

Od: "Archie" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sun, 30 Oct 2005 23:04:32 +0100,
Cóż mogę odpisać skoro nie otrzymałem od Ciebie merytorycznej odpowiedzi?
I co z tego, że jesteś fenomenalnym informatykiem skoro jako kobieta się
kompromitujesz. Żadna z Was nie potrafi podać prawdziwego przepisu, o który
prosiłem.
Pozdrawiam.

26. Data: 2005-10-31 22:05:31

Od: "Archie" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Mon, 31 Oct 2005 13:42:05 +0100,
> "The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

A ta się uparła z tym przepisem czy co? Przecież to delikatnie mówiąc, jedna
wielka wydyma.
Pozdrawiam, ale i tak bę dę zaraz posądzony o złe kodowanie albo coś w tym
stylu, bo niektórzy nie znoszą krytyki.

27. Data: 2005-10-31 22:17:00

Od: "Archie" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:dk37nh$dnp$1@inews.gazeta.pl...

> To nie takie proste :) Od lat się towarzystwo głowi nad tą recepturą i
> nic... :/
>
> To takie słłłodkie i lepiące cudo, sprzedawane przed bramami cmentarzy w
> świeto razem z obwarzankami :) Kiedyś babcie sprzedawały na ulicy w
> Warszawie :)
> Pozdrawiam, agata

Przepraszam, że nie obcinam ale powyższy text chyba reasumuje cały wątek.
Nie mam ani chęci ani przekonania do słownych sporów Tatianą czy innymi
userami co do przepisu w przedmiotowej sprawie. Jedno jest pewne nie jest
łatwo znaleźć ten przepis o ile to w ogóle możliwe. A ci którzy odsądzają
mnie od czci i wiary a nigdy jej nie jedli niech siedzą cicho w swoich
miasteczkach czy wioskach. CO z tego że jakaś babcia znalazła na google ten
dziadowski przepis? PRZECIeż to albo żart albo celowe wprowadzenie ludzi w
błąd, każdy warszawiak to wie gdy tylko spróbuje co wyjdzie po skorzystaniu
z tego przepisu. Ale nektórzy nie przyjmują jak Tatiana tego do wiadomości,
bo u nich na wsi tego nie ma , więc mi krzyczy nt. kodowania i wysyła na
kurs informatyki, chociaż pewnie w życiu nie zrobiła strony www.
Pozdrawiam.

28. Data: 2005-10-31 22:40:36

Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Archie wrote:

> Przepraszam, że nie obcinam ale powyższy text chyba reasumuje cały
> wątek. Nie mam ani chęci ani przekonania do słownych sporów Tatianą czy
> innymi userami co do przepisu w przedmiot

Tu jest grupa dyskusyjna, czyli gdy ktos proponuje temat, watek,
pytanie, cokolwiek, kazdy inny ma prawo mu odpowiedziec, w jakikolwiek
sposob mu sie podoba. A ty z kolei masz calkowite prawo albo tej osobie
nie odpowiadac, albo z nia polemizowac. Ale zupelnie nie masz prawa
nikomu dyktowac, co maja pisac, jesli zachowuja sie w normach Netykiety.

>A ci którzy
> odsądzają mnie od czci i wiary a nigdy jej nie jedli niech siedzą cicho
> w swoich miasteczkach czy wioskach.

Nie Ty bedziesz dyktowac ludziom, jak maja siedziec. Jak chca siedziec
glosno, to niech siedza. A Ty lubisz, jak Ci ktos narzuca sposob siedzenia?

Ale nektórzy nie przyjmują jak
> Tatiana tego do wiadomości, bo u nich na wsi tego nie ma , więc mi
> krzyczy nt. kodowania i wysyła na kurs informatyki, chociaż pewnie w
> życiu nie zrobiła strony www.

I no na to Ci nie odpowiem, bo mi sie nie chce polemizowac z kims na
Twoim poziomie. Widzisz, mozna pisac, co sie chce, nieprawda? a jak Ci
sie nie podoba, to nie odpowiadaj.

MB

29. Data: 2005-10-31 22:59:12

Od: "Archie" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...net> napisał w wiadomości
> Tu jest grupa dyskusyjna, czyli gdy ktos proponuje temat, watek, pytanie,
> cokolwiek, kazdy inny ma prawo mu odpowiedziec

Twoim "skromnym" zdaniem każdy ma prawo mówić co mu ślina na język
przyniesie? Ja zadałem konkretne pytanie po przeszukaniu google'a i innych
wyszukiwarek, a Wy mnie wysyłacie n a kurs informatyki bo nie doczyrałyście
komentarzy? To albo pomyłka, albo...? (nie chcę nikomu ubliżać)

>Ty lubisz, jak Ci ktos narzuca >sposob siedzenia?

Nia nawidzę i dlatego nie zgadzam się z przepisami Tatiany, która podaje na
forum nie spradzone informacje tylko dlatego, że 2-tygodnie temu dorwała się
do kompa i jej się wydaje, że google to cała mądrość świata. Więc niech się
opamięty, a przy okazji inni urzytkownicy netu, że informacje, które są tam
zamieszczanie może napisać każdy, a umiejętność ich poszukiwania nie polkega
na wpisywaniu na google.pl tylko na ich weryfikacji. Tego posta dedykuję
Tatianie - może na stare lata się czegoś nauczy choć jestem daleki od
wysyłania jej na kurs informatyki, bo przecierz jest w tym świetna

30. Data: 2005-10-31 23:07:52

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dk67k8$1bo$1@atlantis.news.tpi.pl, Archie wrote:
> podaje na forum nie spradzone informacje tylko dlatego, że 2-tygodnie
> temu dorwała się do kompa i jej się wydaje, że google to cała mądrość
> świata. Więc niech się opamięty, a przy okazji inni urzytkownicy

Troll trollem na wieki wieków amen. PLONK.

Hania

--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

Re: jak nazywa sie siateczka
dieta podczas trekkingow
inna forma naleśnikow :)
Jak rozlupac?