pańska skórka

31. Data: 2005-10-31 23:10:58

Temat: Re: pańska skórka
Od: "Archie" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dk67tb$bfr$1@inews.gazeta.pl...

> Troll trollem na wieki wieków amen. PLONK.
>
> Hania

I co mam napisać? Poprostu jak to powiedział swego czasu M. Maleńczuk:
"obrzygałąś mnie swoją interpretacją"

32. Data: 2005-11-01 05:16:32

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak powiedzial swego czasu madry filozof ksiadz J.Tischner,sa trzy
prawdy:swieta prawda,tyz prawda i gowno prawda.Ten przepis z Elle to gowno
prawda,to-ze babki z Warszawy pilnuja przepisu od pokolen jak oka w glowe-to
swieta prawda a to ze ,jak ktos na grupce zapyta o panska skorke to zaraz
sie dyskutuje o roznych rzeczach tylko nie o tym ,ze tego przepisu nie ma
to -tyz prawda.
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata
PS.Czyzby na grupce "siedziala" jaka babina z Warszawy i bojkotowala
wszelkie poszukiwania przepisu hmmm.....?

33. Data: 2005-11-01 07:04:45

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Archie wrote:

>Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

>Cóż mogę odpisać skoro nie otrzymałem od Ciebie merytorycznej odpowiedzi?
>I co z tego, że jesteś fenomenalnym informatykiem skoro jako kobieta się
>kompromitujesz. Żadna z Was nie potrafi podać prawdziwego przepisu, o który
>prosiłem.

Matku bosku, to znajomosc przepisu na panska skorke jest wyznacznikiem
kobiecosci, czy cos pokrecilam? Czy w takim razie jestem kiepska kobieta
?????

Kot

34. Data: 2005-11-01 07:12:50

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kot napisał:
> Matku bosku, to znajomosc przepisu na panska skorke jest wyznacznikiem
> kobiecosci, czy cos pokrecilam? Czy w takim razie jestem kiepska kobieta
> ?????

Bo 'prawdziwa kobieta' nie miewa zwykłej skóry, tylko bardzo pańską
skórkę i jeszcze powinna dzielić się przepisem na nią ;)
--
pa. BBjk

35. Data: 2005-11-01 07:13:21

Temat: Re: pa?ska skórka
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Matku bosku, to znajomosc przepisu na panska skorke jest wyznacznikiem
>kobiecosci, czy cos pokrecilam? Czy w takim razie jestem kiepska kobieta
>?????
>
>Kot

Mnie tam, jak z fusow, wychodzi, ze ta baba cmentarna, co strzeze
przpeisu, a bojkotuje przepisy tu, jak Pusia pisze, TO TY!!!
Przyznaj sie...bo jak nie, to dziecko obudze!!!! czuj sie
zdemaskowana

Pierz, i glupawka, ktora nie minela
K.T. - starannie opakowana

36. Data: 2005-11-01 07:29:19

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk wrote:

>Bo 'prawdziwa kobieta' nie miewa zwykłej skóry, tylko bardzo pańską
>skórkę i jeszcze powinna dzielić się przepisem na nią ;)

W takim ukladzie jestem nieprawdziwa ;)

Kot i skorka pomaranczowa

37. Data: 2005-11-01 07:32:04

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]
>przpeisu, a bojkotuje przepisy tu, jak Pusia pisze, TO TY!!!
>Przyznaj sie...bo jak nie, to dziecko obudze!!!! czuj sie

Czuje sie ;)) Rzeczywiscie z Warszawy-m, ale przepisu nie podam, bo
dzicko obudzilo sie samo z siebie, tylko o przyzwoitej porze ;) Wlasnie
trnuje skoki przez przeszkody i ciekawa jestem kidy sobie wybije te
swoje trzy zeby...

Kot i niesprecyzowane plany kulinarne na dzis... Jedyne, czego jestem
pewna, to zoltko+sok z cytryny+olejek rycynowy na ueb.

38. Data: 2005-11-01 07:40:16

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot napisał(a):
> [...]

ta skorka to z napletka pewnie i koniecznie Panska...
qrde nie wiem jak to Panu zrownowazyc...
popytaj Pan w synagodze co Pan sie tam chrzciles...
podrawiam
Mars

39. Data: 2005-11-01 07:45:11

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marsjasz napisał:

> ta skorka to z napletka pewnie i koniecznie Panska...
> qrde nie wiem jak to Panu zrownowazyc...
> popytaj Pan w synagodze co Pan sie tam chrzciles...

Przesadzasz i to grubo.
--
BBjk

40. Data: 2005-11-01 08:07:06

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz wrote:

>ta skorka to z napletka pewnie i koniecznie Panska...
>qrde nie wiem jak to Panu zrownowazyc...
>popytaj Pan w synagodze co Pan sie tam chrzciles...
>podrawiam

A to co, mlodziez wszechpolska ???

Kot

Re: jak nazywa sie siateczka