pantofle

1. Data: 2004-10-14 11:12:36

Temat: pantofle
Od: "Agnieszka" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam taki problem: otóż mam brązowy (ciemny brązowy w jaśniejsze paski)
garniturek, www.larafabio.pl. (kolekcja jesień 2003).
Zastanawiam się jakie buty do niego włożyć. Posiadam tylko pantofle w
czarnym kolorze. Czy jestem skazana na kupno brązowych pantofli, żeby
wyglądało to elegancko. Co radzicie.
Dzięki z góry za odpowiedź.
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2004-10-14 19:33:17

Temat: Re: pantofle
Od: "lady_huncwot" <l...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zastanawiam się jakie buty do niego włożyć. Posiadam tylko pantofle w
> czarnym kolorze. Czy jestem skazana na kupno brązowych pantofli, żeby

Ja bym tych czarnych nie przekreślała - szczególnie jeśli nie są matowe i
czerń jest głęboka.
Z bardziej nietypowych zestawień: bordowe też by nie były złe, IMO.
LH

1. Data: 2004-10-14 19:55:23

Od: "Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zastanawiam się jakie buty do niego włożyć. Posiadam tylko pantofle w
> czarnym kolorze. Czy jestem skazana na kupno brązowych pantofli, żeby

skąd pochodzisz droga kobieto, bo u nas w Krakowie to w pantoflach
(kapciach) to po domu się chodzi???:)))
Hupu

1. Data: 2004-10-14 20:14:32

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 14 Oct 2004 21:55:23 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@f...ppolbox.pl> i powiedziała:

> skąd pochodzisz droga kobieto, bo u nas w Krakowie to w pantoflach
> (kapciach) to po domu się chodzi???:)))

Pantofle != kapcie.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-10-15 07:53:29

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> napisał w wiadomości

> skąd pochodzisz droga kobieto, bo u nas w Krakowie to w pantoflach
> (kapciach) to po domu się chodzi???:)))

A jak nazywają się u Was eleganckie buty po prostu, bez dookreślania ich
typu?
Bo u "nas" właśnie pantofle?

Kapcie -> laczki, papcie, papucie

Sowa

1. Data: 2004-10-15 10:19:22

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> wrote in message

> skąd pochodzisz droga kobieto, bo u nas w Krakowie to w pantoflach
> (kapciach) to po domu się chodzi???:)))

Tak, a na ścianach w łazience flizy macie ;-)

Ech te Galicjoki... ;-)

J.

1. Data: 2004-10-15 12:11:06

Od: "Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> napisał w wiadomości

> A jak nazywają się u Was eleganckie buty po prostu, bez dookreślania ich
> [...]
hej Sowciu kochana!!! czytam Cię na psw i psd!!
u nas w 'piknym' Krakowowie to się szpilki mówi jak obcas; albo eleganckie
buty po prostu:)))
Hupu

1. Data: 2004-10-15 12:13:18

Od: "Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cko87b$7d8$1@news.mch.sbs.de...

> "Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> wrote in message

> Tak, a na ścianach w łazience flizy macie ;-)
>
> Ech te Galicjoki... ;-)
>
> J.

no właśnie te flizy to mnie wkurzają!!! ja mówię kafelki.a Galicjoków to nie
łobrażaj.
Hupu

1. Data: 2004-10-15 12:38:36

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no właśnie te flizy to mnie wkurzają!!!

hihihiii, a mnie wkurza mówienie "pantofle" na domowe laczki ;-)

> a Galicjoków to nie łobrażaj.

A gdzieżbym śmioł... TFU! śmiał znaczy się Galicjoków cenię i szanuję,
z galicjokami dość długo w wynajmowanym mieszkaniu żem mieszkał i tak
mi zostało ;-).

J.

1. Data: 2004-10-15 12:59:08

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hihihiii, a mnie wkurza mówienie "pantofle" na domowe laczki ;-)

a co to są "laczki?"
bo mnie się tylko z lakierkami kojarzą :)

-- kasica, w pracy w pantoflach, a w domu boso :)

[avon] cynamonowy olejek do masażu stóp - jakie opinie?
Biustonoszy ciąg dalszy ;)
jaki krem na zimno?
Margaret Astor Natural Fit
krem nawilzajacy a mroz