papirus

1. Data: 2000-01-18 21:28:58

Temat: papirus
Od: "Marcin Sokół" <m...@c...ca> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Chcialbym rozmnozyc papirusa od kolegi, ale nie bardzo wiem w jaki sposob.
Jesli ktos moglby mnie oswiecic bylbym bardzo wdzieczny

Pozdrawiam Pawel Sokol
p...@p...com

1. Data: 2000-01-19 07:03:07

Temat: Odp: papirus
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Sokół > Chcialbym rozmnozyc papirusa od kolegi, ale nie
bardzo wiem w jaki sposob.
> Jesli ktos moglby mnie oswiecic bylbym bardzo wdzieczny

Papirus rozmnaża się bardzo łatwo. Należy uciąć 'parasolkę', skrócić ogonek
i piórka (do 1/3 ) i włożyć do słoika z wodą ogonkiem do góry. Po
wyrośnięciu korzonków, z podstawy piórek wyrasta nowa roślinka. Papirus lubi
bardzo dużo wody, można go wręcz zalewać ( woda stoi w podstawce ).
Powodzenia.
Majka

1. Data: 2000-01-20 10:21:37

Temat: Re: papirus
Od: Andrzej Paplinski <p...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Nie wiem czy odkryje Ameryke, ale kilkakrotnie probowalem rozmnozyc papirus
bezskutecznie. Po wyjeciu z wody i posadzeniu do ziemi, padal, mimo, ze doniczka
stala w miseczce z woda. Sukcesem zakonczyla sie dopiero proba, podczas ktorej
doniczka stala w wysokim plastykowym pudelku, tak, ze woda siegala brzegow
doniczki.
Nie wiem czy to regula, czy moj wczesniejszy pech.
Dorosle rosliny traktuje podobnie. Jedna rośnie w oslonce na doniczki, czyli bez
otworu odplywowego, dwie pozostale w doniczkach stojacych w duzo wiekszych
oslonkach z duza (!) iloscia wody.
Powodzenia

Andrzej

1. Data: 2000-01-20 11:32:28

Od: "basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Paplinski <p...@f...sos.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@f...sos.com.pl...

Kiedyś hodowałam papirus w fajansowym dzbanku wypełnionym bardzo grubym
żwirem zalanym wodą do górnej krawędzi dzbanka. Rósł jak dziki.

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-01-23 20:26:00

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik basia <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:866ro2$4gp$...@z...polsl.gliwice.pl...

> [...]
>
> Pozdrawiam, Basia.
>
> Potwierdzam tą technologie. Z tym , że jeszcze dolewałem do wody Florovitu
i czasami jak mi się przypomniało to zraszałem.
Uszanowanie
Jacek

1. Data: 2000-01-25 22:11:09

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy papirus = cibora?

--
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-26 13:12:52

Od: "basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86mbhv$pjh$...@a...webcorp.com.pl...
> Czy papirus = cibora?
Tak.
Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-01-26 16:50:35

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> Czy papirus = cibora?

Ano. Jak to mowia nasi bracia zza poludniowej granicy ;-))). Widzialam
gdzies jeszcze inna nazwe.

Anka

--
CZY CHCESZ WYGRAC 2000 PLN ? http://www.empik.com/ft2k.htm
Milenijna Loteria Promocyjna tylko do 31 stycznia w EMPiK.com

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-26 17:39:08

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]