niespodzianka w lodówce

1. Data: 2000-01-19 09:06:14

Temat: niespodzianka w lodówce
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj zajrzałam do lodówki do pojemnika z leżakującymi nasionkami i ku
swemu wielkiemu zdumieniu znalazłam pięknie kiełkującą sosnę, świerk,
modrzew i cedr który też ma na to ochotę. Nie bardzo wiem czy mam się
cieszyć, to chyba trochę za wcześnie na kiełkowanie. Sądziłam że "młode"
pojawią się po przeniesieniu w cieplejsze warunki.
Jak rozumiem muszę je teraz wysadzić do ziemi (czyt. doniczki) i przetrzymać
w mieszkaniu aż na zewnątrz będzie ciepło. Proszę o wszelkie uwagi i
doświadczenia które mogą pomóc mi w tym niespodziewanym "macierzyństwie".

--
Pozdrawiam_zaskoczona
Edyta Szajnóg

1. Data: 2000-01-25 07:21:51

Temat: Odp: niespodzianka w lodówce
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Edyta Szajnóg <e...@g...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:863ut4$54e$...@n...ipartners.pl...
ku
> swemu wielkiemu zdumieniu znalazłam pięknie kiełkującą sosnę, świerk,
> modrzew i cedr który też ma na to ochotę.

Nie należało przez całą zimę trzymać w wilgoci.
W zależności od wielkości kiełków, kiełkowanie mozna przychamować obniżając
temperaturę.
Nie powinnaś dopuścić by kielki zbyt mocno wyrosły przed posianiem. Po
wysianiu zadbaj o włościwą ilość światła.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

papirus
pare pytan z Norwegii