papka przeciwtradzikowa, gdzie?

1. Data: 2003-06-08 10:16:30

Temat: papka przeciwtradzikowa, gdzie?
Od: "IDa" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
kilka pan bardzo pozytywnie wypowiadalo sie o specyfiku fimy Jadwiga pt "
papka przeciwtradzikowa". Czy ktoras z Pan orientuje sie moze gdzie mozna
ten specyfik nabyc, najchetniej w Krakowie. Nie udalo mi sie znalesc strony
producenta.

pozdrowienia
IDa

1. Data: 2003-06-08 10:31:14

Temat: Re: papka przeciwtradzikowa, gdzie?
Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

IDa wrote:

> [...]
> papka przeciwtradzikowa". Czy ktoras z Pan orientuje sie moze gdzie mozna
> ten specyfik nabyc, najchetniej w Krakowie.

...oraz przy okazji- gdzie w Trojmiescie???
Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-06-08 11:18:38

Od: "ZabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie w Kce?:)

1. Data: 2003-06-08 15:23:23

Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety, adresu sklepu Wam nie podam,bo nie znam, szczególnie w
Krakowie,Katowicach i Trójmieście ;)). A w Warszawie kupuję tez tylkow
jednym miejscu. Jedyne,co mogę zrobić, to podac Wam to,co mi napisali na
opakowaniu,czyli numer telefonu we Wrocławiu, może Ci cos tam powiedzą
ciekawego
nie wiem,czy mozna tak podawać,ale kurka, skoro napisali ;))
Instytut Kosmetyczno-medyczny "jadwiga"
071 314 12 23

może się przyda
Karola

1. Data: 2003-06-08 15:27:56

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

A w Warszawie kupuję tez tylko w
> jednym miejscu.

A gdzie w Warszawie?
Szanna

1. Data: 2003-06-08 15:33:36

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina W" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jednym miejscu. Jedyne,co mogę zrobić, to podac Wam to,co mi napisali na
> opakowaniu,czyli numer telefonu we Wrocławiu, może Ci cos tam powiedzą
A w Wawie gdzie to kupujesz? POwiedz koniecznie i po ile.
MOże by się przydało na comiesięczne niespodzianki, bo te wszystkie żele
punktowe są dla mnie do kitu.
Maga

1. Data: 2003-06-08 16:33:49

Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w Wawie gdzie to kupujesz? POwiedz koniecznie i po ile.
> MOże by się przydało na comiesięczne niespodzianki, bo te wszystkie żele
> punktowe są dla mnie do kitu.
> Maga

myślę,że się sprawdzi,bo naprawde super działa,lepiej niż cokolwiek na tego
typu rzeczy ;))

już spieszę Wam wyjaśniać, gdzie w Warszawie.ostrzegam,że z reguły średnio
mi to idzie,ale juz parę razy mi się udało ;))
Przy Hali Targowej Wola ( na człuchowskiej) jest bazarek, tylko nie ten
bezposrednio przy hali, tylko ten nowy, po drugiej stronie ulicy
Człuchowskiej właśnie, na rogu Człuchowskiej i Powstańców Śląskich. Jak się
wchodzi głownym wejściem,tym od Człuchowskiej to po prawej stronie są jakieś
torby czy coś i chińska knajpa, trzeba się tam kierować i potem iśc tamtą
strona.cały czas prosto po prawej skrajnej stronie bazarku, alejką najbliżej
ul.Powstańców.. i tak trzeba iśc i iśc i iśc ;)) będą owoce i rózne takie po
prawej, potem długo nic i potem taka jakby przerwa i dalej budki, ale cały
czas prosto..no i w pewnym momencie owoce, potem ryby, potem jakies tam
artykuły do włosów, cały czas po prawej stronie ;)) i znowu owoce i potem
jakies zabawki i jak będziecie uważnie patrzeć na prawa stronę to tam w tym
rzędzie będzie taki właśnie sklep zielarski, i pani doskonale wie, o co
chodzi, trzeba jej tylko powiedzieć papka przeciwtrądzikowa i już :)
kosztuje 19 złotych

jejku..przeczytałam ten opis i się załamałam ;)) mam nadzieje,że traficie
;)) ja to chyba po Mamie mam takie tłumaczenie ;))
hehe
Karola

1. Data: 2003-06-08 19:22:36

Od: "Chmurka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Joanna" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci

> ...oraz przy okazji- gdzie w Trojmiescie???

jak gdzies znajdziesz to plz daj cynk :))

pozdrawiam
chmurka

1. Data: 2003-06-08 19:40:13

Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chmurka wrote:

> Uzytkownik "Joanna" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci

> "

> jak gdzies znajdziesz to plz daj cynk :))

Spoko....;))

1. Data: 2003-06-08 19:52:24

Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina W wrote:

> [...]
> strona.cay czas prosto po prawej skrajnej stronie bazarku, alejk najbliej
> ul.Powstacw.. i tak trzeba ic i ic i ic ;)) b? owoce i rzne takie po
> prawej, potem dugo nic i potem taka jakby przerwa i dalej budki, ale cay
> czas prosto..no i w pewnym momencie owoce, potem ryby, potem jakies tam
> artykuy do wosw, cay czas po prawej stronie ;)) i znowu owoce i potem
> jakies zabawki i jak b?ziecie uwanie patrze?na prawa stron?to tam w tym
> rz?zie b?zie taki wanie sklep zielarski, i pani doskonale wie, o co
> chodzi, trzeba jej tylko powiedzie?papka przeciwtrdzikowa i ju :)

:))) Powinnas dostac Oskara za to opowiadanie :))))
Mam prosbe...czy moglabys opisac wyglad opakowania tj kolor, napis,
oraz ile jest tego specyfiku....Moze sa jakies charakterystyczne cechy???

Z gory dziekuje...Asia

Żel i witaminki
NTG ale prosze o pomoc!!!!
Dodalem fotke do strony-musisz to zobaczyc
kosmetyki
[market] Garsc informacji o nowych produktach THALGO