papki

1. Data: 2003-06-20 08:48:11

Temat: papki
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem zmuszona do jedzenia mieciutkich rzeczy przez najblizszy tydzien.
Macie jakies pomysly na moje menu? Bo oczywiscie w takich momentach
nic mi do glowy nie przychodzi poza zupkami knurra z torebki, kisielami
i budyniami. Ale ile mozna tak jesc.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-20 08:59:00

Temat: Re: papki
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze sproboj np. ugotowac rożnego rodzaju zupy - np. porową albo
ziemniaczaną i zamien ją na zupę krem dodając w fazie końcowej ptysie lub
grzneczki z bagietki lub bułki innej i czekaj aż się rozpuszczą - zawsze to
lepszy smak niz z kubka w proszku; albo jakas jajecznice?

1. Data: 2003-06-20 10:22:07

Od: "Beata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z zup polecam zupe cebulowa z serem ...
Rosoł , podsmazana cebulka na masle-bedzie bardzo miekka, czasek-
rozgnieciony,koperek i do tego ztarty na tarce zółty ser np mocarella ( nie
wiem jak sie to pisze ) rewelacja

Ata

1. Data: 2003-06-20 10:39:27

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Macie jakies pomysly na moje menu? Bo oczywiscie w takich momentach
> nic mi do glowy nie przychodzi poza zupkami knurra z torebki, kisielami

Polecam zupy zmiksowane, moga byc same warzywka a takze np z piersia z kury
:)
A moze koktajle owocowe (truskawki z mlekiem/maslanka/jogurtem)? Tez mozna z
tego papke miekka zrobic :D

Valentine
http://valentine.wezyr.net.pl/

1. Data: 2003-06-20 15:34:33

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata napisał:
> [...]
> Rosoł , podsmazana cebulka na masle-bedzie bardzo miekka, czasek-
> rozgnieciony,koperek i do tego ztarty na tarce zółty ser np mocarella ( nie

Ale chodzi o to ze te pokramy co ja jem nie moge miec zadnych grudek ani
nic tylko maja jak na razie przelatywac. Mam gigantyczna dziure w buzi.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-20 16:47:57

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale chodzi o to ze te pokramy co ja jem nie moge miec zadnych grudek ani
> nic tylko maja jak na razie przelatywac. Mam gigantyczna dziure w buzi.

Rób sobie miksowane zupy jarzynowe np. z żłótkiem lub mięsem.
Jedze serki homo - mozna zmiksować z owocami.
Jak chcesz tereściwie - to np. banan+ mleko+ kilka truskawek/jagód -
otrzymasz pożywny koktajl.
IMO "papki" to żaden prolem - żywiłam się tak po wycięciu migdałków.
O.

1. Data: 2003-06-20 22:22:13

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" wrote:
> Ale chodzi o to ze te pokramy co ja jem nie moge miec zadnych grudek ani
> nic tylko maja jak na razie przelatywac. Mam gigantyczna dziure w buzi.

A to jestes biedna. Wspolczuje. Gdy jestem w takim klopocie, jem mus
jablkowy, albo mus jablkowy z twarogiem (tlustym). Jem zmiazdzone banany
z sokiem cytrynowym, zmiazdzone awokado (guacamole), zupy kremy, no i
najwazniejsze, piwo. Ciemne, gorzkie, nieprzezroczyste, jak plynny
chleb, najlepiej Guinness. Duzo kalorii, dobre samopoczucie, pyszny
smak.

Gdy biore antybiotyki, Guiness odpada, ale za to robie sobie przyjemnosc
i zamrazam papki smietankowo-malinowe lub truskawkowe w naczyniach do
kostek lodu i jem jak lody. Pomaga na opuchniecia.

Szybkiego zdrowienia
Magdalena Bassett

1. Data: 2003-06-21 10:11:20

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett napisał:

> [...]
> i zamrazam papki smietankowo-malinowe lub truskawkowe w naczyniach do
> kostek lodu i jem jak lody. Pomaga na opuchniecia.

Dzieki za super pomysly. Owocow takich jak maliny czy truskawki boje sie
ze wzgledu na pestki male. Jak mi jakas tam wpadnie to nie wiem co
zrobie :(. Banan dobre rozwiazanie, guacamole super. Tak myslalam czy
daloby sie np. rozpackac brokula albo kalafiora.
A co do piwa - odpada, jestem na antybiotyku. A co do lodow, mam cala
game w lodowce wodnych :).
A najbardziej mnie wkurza to ze w takich momentach najbardziej chce mi
sie kotleta.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-21 10:33:58

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za super pomysly. Owocow takich jak maliny czy truskawki boje sie
> ze wzgledu na pestki male.

Przecierasz przez sitko.

Jak mi jakas tam wpadnie to nie wiem co
> zrobie :(. Banan dobre rozwiazanie, guacamole super. Tak myslalam czy
> daloby sie np. rozpackac brokula albo kalafiora.

Dałoby się. Jak wszystkie jarzyny - dobrze smakuje duszona cukinia z oliwą.
Zmiksowac. Dodać obranego pomidora bez pestek. Zmiksować.
Można też dodać do tego podsmazone mielone mięso i zmiksować raz jeszcze.
O.

1. Data: 2003-06-21 11:48:39

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oleńka napisał:

> [...]
> Zmiksowac. Dodać obranego pomidora bez pestek. Zmiksować.
> Można też dodać do tego podsmazone mielone mięso i zmiksować raz jeszcze.

Dziekuje Ci Olu :-)
Troche optymistyczniej patrze w przyszlosc ze cos bede mogla zjesc. W
kwestii papek jeszcze nie jestem doswiadczona. Monz wpadl na pomysl zeby
mi gerbera kupowac ;-) ale jakos nie spotkalo sie to z moim entuzjazmem.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

zupa z mlodej kapusty
Gdzie kupić w trzymieście moźdźież?
marynaty
Zaparzona maka/przypadek matka wynalazku
Papryka nadziewana dla Tashunko (P)