papranie masła margarynami

1. Data: 2006-02-15 09:00:46

Temat: papranie masła margarynami
Od: " krzem " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

trudno ostatnio kupic maslo "czyste" bez domieszek margaryny
poza tym ... producenci nie informuja o tym na etykiecie ...choc to chyba
jest niezgodne z prawem

czy zwiazane jest to z anulowaniem norm branzowych w zwiazku z "poprawkami" w
prawie po wejsciu Polski do UE?

wiadomo ze tluszcze trans nie sa najlepsze dla zdrowia... wnerwia mnie to ze
jestesmy skazani na ich jedzenie....

nie mam pomyslu co z tym zrobic....

2. Data: 2006-02-15 09:27:31

Temat: Re: papranie masła margarynami
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Feb 2006 09:00:46 +0000 (UTC), krzem napisał(a):

> trudno ostatnio kupic maslo "czyste" bez domieszek margaryny

Polecam masło "Osełka górska" - tyle, że jest dość drogie. Ale to prawdziwe
masło, bez domieszek margaryny i oleju.

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2006-02-15 09:30:42

Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Feb 2006 09:00:46 +0000 (UTC), krzem wrote:
>wiadomo ze tluszcze trans nie sa najlepsze dla zdrowia... wnerwia mnie to ze
>jestesmy skazani na ich jedzenie....
>nie mam pomyslu co z tym zrobic....

Zarobic.
"Czyste maslo - zadbaj o ekologie w twoim domu i zjedz naturalne,
swieze wiejskie maslo bez zadnych dodatkow".

Co ciekawe .. nie trzeba nic lozyc na produkcje,
bo mleczarnia zrobi to co zamowisz, tylko budzet reklamowy
i moze znajomosci w supermarkecie.

Swoja droga .. dwa "zwykle masla" na polce .. w jednym
zawartosc masla w masle 95% w drugim 98% .. a czym jest reszta ?

J.

4. Data: 2006-02-15 09:39:47

Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

krzem napisał(a):
> trudno ostatnio kupic maslo "czyste" bez domieszek margaryny
> poza tym ... producenci nie informuja o tym na etykiecie ...choc to chyba
> jest niezgodne z prawem

Zwróc uwagę na napisy - mimo łudząco podobnych opakowań na wszelakich
mixach nie ma słowa masło, jest za to:
masełko, mixełko, suepr smarowne itp.

Ja szukam słowa "masło" i takie kupuję.

Ktoś jeszcze podawał kiedyś (nie wiem, czy na tej grupie), żeby patrzeć
na zawartość tłuszczu - prawdziwe masło ma 82,5 %, śmietankowe - 80 %, a
wszelakie mixy - mniej.

--
Paweł Muszyński

5. Data: 2006-02-15 11:08:31

Od: atka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

krzem napisał(a):
> [...]
> prawie po wejsciu Polski do UE?
>
> wiadomo ze tluszcze trans nie sa najlepsze dla zdrowia... wnerwia mnie to ze

Ja kupiłam ostatnio masło z Warlubia, na opakowaniu pisało, że masło
zawiera 82% tłuszczu, niesety jak posmarowałam chleb smakowało jak
zwykły mix!
Więc prawda,że dodają oleju i wcale nie piszą o tym na opakowaniu!
Masło było w cenie ponad 3zł, więc cena jak za masło:(

6. Data: 2006-02-15 11:28:24

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Feb 2006 10:30:42 +0100, J.F. napisał(a):

> Swoja droga .. dwa "zwykle masla" na polce .. w jednym
> zawartosc masla w masle 95% w drugim 98% .. a czym jest reszta ?

Oleje roślinne i barwniki.

--
best regards,
scream (at)w.pl

7. Data: 2006-02-15 11:46:17

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> writes:

> Ja szukam słowa "masło" i takie kupuję.

Już dranie sprzedają "masło lekkie".

MJ

8. Data: 2006-02-15 11:53:42

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Feb 2006 10:39:47 +0100, Paweł Muszyński napisał(a):

> Zwróc uwagę na napisy - mimo łudząco podobnych opakowań na wszelakich
> mixach nie ma słowa masło, jest za to:
> masełko, mixełko, suepr smarowne itp.
>
> Ja szukam słowa "masło" i takie kupuję.

To poczytaj co kupujesz :-)
63.html

--
PiS = Populizm i Socjalizm
To napisałem ja - zapluty karzeł III RP

9. Data: 2006-02-15 12:19:24

Od: "Daniel" <d...@S...abratronik.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już dranie sprzedają "masło lekkie".

z żelatyną :(

10. Data: 2006-02-15 12:28:50

Od: " krzem " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

atka <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Więc prawda,że dodają oleju i wcale nie piszą o tym na opakowaniu!
> Masło było w cenie ponad 3zł, więc cena jak za masło:(

nie wiem jaki producent - jutro sprawdze - ale ta sama historia .. ilestam %
tluszczu ...nazwa maslo cena 3 zl z groszami... a w srodku mix smierdzacy
margaryna :-/

moze zglosze to do starosrostwa - do rzecznika praw konsumenta ....tyle ze
sam sobie analiztyki nie zrobie ;-)

tak czy inaczej ...granda ....

dobre jest maslo ...to takie laciate ... tyle ze roche dziwne w konsystencji
jest ... albo jakis emulgator dodaja albo co...
ta zelatyna mie zbija z tropu ...

prosze o rozwiniecie tematu zelatyny w masle ..... o co chodzi?

wrzody zoladka
Problemy z widzeniem obuocz w soczewkach kontaktowych
USG w ciąży
Jak to rozumieć?...
Szczepionka p/zoltaczce typu B.Druga dawka-jaka tolerancja czasowa?