Re: papugi

From: "Pe-Korn" <o...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: papugi
Date: Sat, 19 Apr 2008 20:28:32 +0200

news:fu2qt7$5hq$1@news.onet.pl...
> NAŚLADOWANIE KRÓLA
>
> Kiedy "MESJASZ" Haendla był po raz pierwszy wykonywany w Londynie, król,
> który był obecny, był tak porwany przez uczucia religijne podczas
> śpiewanego Alleluja, że wbrew wszelkim zwyczajom powstał w milczeniu na
> znak szacunku dla arcydzieła, którego słuchał.
> Widząc to, wszyscy obecni notable poszli za przykładem króla i również
> powstali. Było to, oczywiście, sygnałem do powstania dla całej
> publiczności.
> Od tej pory uważa się, że należy powstać za każdym razem, gdy śpiewane
> [...]
NOSZENIE CUDZYCH MYŚLI
Filozof, który miał tylko jedną parę butów, poprosił szewca, żeby mu je
naprawił na poczekaniu.
"Już zamykamy", powiedział szewc, "tak, że nie będę mógł ich teraz naprawić.
Może by pan przyszedł po nie jutro?"
"Mam tylko jedną parę butów, a bez butów nie będę mógł iść" "Dobrze, pożyczę
panu na ten dzień używaną parę", "Co?! Nosić mam czyjeś buty? Za kogo mnie
pan bierze?"
"Czemuż miałby pan nie chcieć mieć na nogach cudzych butów, jeśli nie ma nic
przeciwko noszeniu w głowie cudzych myśli".

SKY