pary adoptujące dzieci

1. Data: 2004-08-29 11:48:21

Temat: pary adoptujące dzieci
Od: "Jakub" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to prawda, że para tej samej płci adoptująca dziecko sprawi, że to
dziecko przejmie schematy wyniesione z domu? Czyli też stworzy związek z
partnerem tej samej płci?

Mnie wydaje się to małoprawdopodobne, o odp proszę specjalistów.

1. Data: 2004-08-29 11:52:38

Temat: Re: pary adoptujšce dzieci
Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-29 13:48, Użytkownik Jakub napisał:

>o odp proszę specjalistów.

to zle trafiles tu nie ma nikogo takiego

1. Data: 2004-08-29 12:11:21

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakub napisał:

> Czy to prawda, że para tej samej płci adoptujšca dziecko sprawi, że to
> dziecko przejmie schematy wyniesione z domu? Czyli też stworzy zwišzek z
> partnerem tej samej płci?

> Mnie wydaje się to małoprawdopodobne, o odp proszę specjalistów.

Nie jestesm specjalistą w tej dziedzinie, powiem tylko, że adopcji
dzieci przez pary homoseksualne, jestem stanowczo przeciwna.

--
GABi

1. Data: 2004-08-29 12:27:46

Temat: Re: pary adoptujące dzieci
Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub" <j...@g...pl> wrote in message
> Czy to prawda, że para tej samej płci adoptująca dziecko sprawi, że to
> dziecko przejmie schematy wyniesione z domu? Czyli też stworzy związek z
> partnerem tej samej płci?

badania na temat par homoseksualnych adoptujących dzieci nie potwierdzają
tej tezy

Co więcej, homoseksualizm nie jest postawą wyuczoną a
wrodzoną orientacją seksualną. Dlatego socjalizacja nie ma wpływu
na orientację seksualną.

Pozdrawiam
O.

1. Data: 2004-08-29 12:37:22

Temat: Re: pary adoptujace dzieci
Od: "foretka" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

GABi <g...@g...pl> napisał(a):

> Nie jestesm specjalistą w tej dziedzinie, powiem tylko, że adopcji
> dzieci przez pary homoseksualne, jestem stanowczo przeciwna.

Witam

Wielokrotnie zastanawialam sie na tym problemem i moja opinia nie jest az tak
stanowcza.

Nie uwazasz, ze lepiej zeby dziecko mialo dom i kochajaca rodzine (mimo ze
nie tradycyjna) niz mialoby spedzic zycie w domu dziecka a potem wrocic na
ulice badz do pijackiego domu. Pary homoseksualne maja takze swoje rodziny,
czyli dziecko mialoby dziadkow (tradycyjnych), kuzynostwo itp.

Pozdrawiam
foretka

1. Data: 2004-08-29 12:41:24

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik foretka napisał:

> Nie uwazasz, ze lepiej zeby dziecko mialo dom i kochajaca rodzine (mimo ze
> nie tradycyjna)

Nie.

--
GABi

1. Data: 2004-08-29 12:44:36

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GABi napisał:

> Nie.

Poza tym, tradycyjnych rodzin czekających w kolejce na adopcję dziecka
jest tak dużo, że naprawdę Twoj argument jest bez sensu.

--
GABi

1. Data: 2004-08-29 14:13:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

thuringwethil:
> badania na temat par homoseksualnych adoptujących dzieci
> nie potwierdzają tej tezy

Szkoda ze takie badania jak dotad nie istnieja.

--
Czarek

1. Data: 2004-08-29 14:15:56

Od: "Cyprian Korneliusz Peter" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "foretka"

> Nie uwazasz, ze lepiej zeby dziecko mialo dom i kochajaca rodzine (mimo
ze
> nie tradycyjna) niz mialoby spedzic zycie w domu dziecka

Alez ty pierdoly piszesz!
Nie wiesz jak duze sa kolejki osob NORMALNYCH oczekujacych na adopcje?
A ty chcialabys niewinne dzieci oddac w lapy zboczencow!

CKP

1. Data: 2004-08-29 14:17:14

Od: "Cyprian Korneliusz Peter" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "thuringwethil"

> badania na temat par homoseksualnych adoptujących dzieci nie
potwierdzają
> tej tezy

Badania przeprowadzone w twojej glowie?
CKP