paszteciki szczecińskie

1. Data: 2004-04-05 21:44:29

Temat: paszteciki szczecińskie
Od: "RafPati" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
poszkuję informacji na temat maszyn do produkcji pasztecików szczecińskich
oraz technologii produkcji w/w smakołyków.

Dzięki
Pat&Raf

1. Data: 2004-04-06 07:25:08

Temat: Re: paszteciki szczecińskie
Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik RafPati napisał:
> Cześć,
> poszkuję informacji na temat maszyn do produkcji pasztecików szczecińskich

Kiedyś był w Gazecie Wyborczej, w dodatku szczecińskim - może spróbuj
poszukać w Książnicy (rok 2002 lub 2003)

> oraz technologii produkcji w/w smakołyków.

Nie wiem, czy to nie tajemnica handlowa :) Ale jakby co, to mam przepis
na całkiem podobne.

--
pzdr tapta
GG:4082847

1. Data: 2004-04-06 12:45:16

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś był w Gazecie Wyborczej, w dodatku szczecińskim - może spróbuj
> poszukać w Książnicy (rok 2002 lub 2003)

> Nie wiem, czy to nie tajemnica handlowa :) Ale jakby co, to mam przepis
> na całkiem podobne.

to ja poprosze
pozdr
Hesia

1. Data: 2004-04-06 18:16:58

Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hesiunia napisał:
> to ja poprosze
> pozdr
> Hesia

Jest tu:
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
=UTF-8&selm=bv6m48%242hjs%241%40news2.ipartners.pl

--
pzdr tapta
GG:4082847

ulubione i sprawdzone salatki
Prosba - przepis na salatke z paluszkow krabowych i grejpfrutow
wesola grupa
nalesniki po grecku
Re:Dla smakoszy piwa