patelnia do naleśników

1. Data: 2007-05-08 18:08:39

Temat: patelnia do naleśników
Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciał bym sobie zrobić naleśniki w domu, niestety patelnia jaką posiadam ma
bardzo małą średnicę i do tego ma wysokie ścianki.
Chcicałem więc sobie sprawić jakąś porządną patelnie do naleśników, pierwsze
co wchodzę na allegro żeby przejrzeć co rynek posiada i co ?
Jakieś takie małe to wszystko 22cm średnicy. Na prawdę bardzo mały wybór.
Nigdy się tym nie interesowałem może ktoś mi coś poradzić? Co kupić? Jakiś
sprawdzony towar?
--
---------
Staszek.Nurek

2. Data: 2007-05-08 18:15:24

Temat: Re: patelnia do naleśników
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Staszek.Nurek" <c...@w...pl> wrote in message
> [...]
> Nigdy się tym nie interesowałem może ktoś mi coś poradzić? Co kupić? Jakiś

Naleśnikarkę elektryczną.

3. Data: 2007-05-08 18:48:24

Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo wtorek, 8 maja 2007 20:15 gdy użytkownik
Panslavista napisał:

> "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> wrote in message
> ma
> pierwsze
>
> Naleśnikarkę elektryczną.
Czyli jak to wygląda ? Bo taka z punktu ulicznego kosztuje - gdzieś
widziałem - ~1600zł
--
---------

4. Data: 2007-05-08 19:20:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> badałem właśnie kolejne szambo wtorek, 8 maja 2007 20:15 gdy użytkownik

> Czyli jak to wygląda ? Bo taka z punktu ulicznego kosztuje - gdzieś
> widziałem - ~1600zł

Mi wystarczają te patelnie mniejsze...

5. Data: 2007-05-09 07:25:41

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Staszek.Nurek <c...@w...pl> napisał(a):

> Chciał bym sobie zrobić naleśniki w domu, niestety patelnia jaką posiadam
ma
> bardzo małą średnicę i do tego ma wysokie ścianki.

Jesli naprawdę masz tylko jedną, małą patelnię - to kup sobie dużą, z
łagodnie zaokrąglonymi brzegami. Normalną, nie do naleśników - bo za chwilę
będziesz szukał patelni np. na omlet dla trzech głodnych osób.

Ania

6. Data: 2007-05-09 07:41:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
chwilę
> będziesz szukał patelni np. na omlet dla trzech głodnych osób.

Witaj!

Ależ są takie, z przegródkami... Do naleśników wystarczy taka duża -
sprzedają te nierdzewki na ulicach (tak było do niedawna, bo już nie
pamietam, kiedy byłem w Warszawie choć to tylko 20min autobusem) ze szklaną
pokrywką. Jest z potrójnym dnem, ale wystarczająco lekka, aby podrzucaniem
odwracać naleśniki na drugą stronę. Ale miałem też komplet z teflonem - trzy
patelnie (Selgros czy oszołom), ale mi progenitura obdrapała, duża to buła
już zupełnie sporych rozmiarów.
Naleśnikarki można było czasem niedrogo trafić na Stadionie - dobra
sprawa na ognisko, czy inne samodziełki grupowe - smaży się placki, a w
dwudziestu naczyniach różne farsze - chętni nabierają sobie to co chcą...
Teoretycznie wystarczy kawałek płaskiej blachy z dorobioną rączką - smaruje
się ją kawałkiem skórki ze słoniny i nalewa ciasto - cały szkopuł w doborze
wielkości chochelki (czy jak niektórzy mówią - nalewki).

7. Data: 2007-05-09 07:48:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

Super!!!

http://www.gofry.republika.pl/

8. Data: 2007-05-09 15:41:33

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ są takie, z przegródkami...

Witaj! Ale ja nie o trzech jajkach sadzonych, a o dużym omlecie, frittacie
albo hiszpańskiej tortilli. I tak, jak mówisz - na dużą patelnię można mało
ciasta nalać - jeśli ktoś ma ochotę na małe naleśniki.

Ania

9. Data: 2007-05-09 17:05:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Staszek.Nurek" <c...@w...pl> wrote in message

http://www.sklep.eskot.pl/Patelnie-i-Rondle/cid,67,i
ndex.html

10. Data: 2007-05-09 17:17:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Staszek.Nurek" <c...@w...pl> wrote in message

http://www.deltatech.com.pl/index/szukaj.php?zmienna
=4892672944020b24103d

http://www.zentrada.pl/index.cfm?navGruppeID=2000&ro
ll=True&prod=2022&fkt=AdHoc&navModus=Artikel

http://www.gastrotrade.pl/index.php?cPath=25_57_70&l
anguage=pl

http://www.robin.com.pl/sklep/patelnie-stalowe

http://www.massfood.com.pl/product_info.php?products