patelnia do omletów

11. Data: 2005-08-23 20:11:51

Temat: Re: patelnia do omletów
Od: "Kojaro" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Smaż na małym ogniu i pod przykryciem. ~ 10 - 15 minut

Smacznego.
Kojaro

12. Data: 2005-08-23 20:23:48

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Kojaro wrote:

>Smaż na małym ogniu i pod przykryciem. ~ 10 - 15 minut

O bogini, jajka smazyc 10-15 minut ????

Kot, w szoku

13. Data: 2005-08-26 06:05:05

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

DeJotPe <t...@p...oent.pl> nakibordził(a):

> ja mam też teflon od tefala i SOA#1, o przepraszam NTG: standardowa
> odpowiedx kucharza numer 1:
> mi wychodzą:
Mnie toże. Ae nie na teflonie, tylko na mocno starej i mocno ciężkiej
patelni, którą pamiętam w domu "od zawsze".

> 3 jajka
> sól i troche pieprzu
Ja jeszcze troszkę wody dodaję. Tak z łyżeczkę, dwie, na oko.

> bardzo dobrze rozciapciac aż sie wiecej zrobi (wbic duzo powietrza)
Dokładnie.

> wylać i smazyc na maśle.
Alibo oleju.

> mozna dodac kawałki szynki itp, ale to utrudnia smazenie.
Uhm. Ja czasem wcześniej podsmażam jakąś wędlinę z cebulą. A potem na
połówkę prawie usmażonego omleta kładę: plastry pomidora, podsmażoną
wędlinę, starty ser. I składam omlet na pół. Chwilkę trzymam jeszcze na
patelni i gotowe.
Aha. Na pewno trwa to krócej (znaczy samo smażenie omleta) niż 10-15
minut!

--
Kamil 'Raczek' Raczyński
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/