patologiczny brak seksu - neuroza

1. Data: 2000-05-10 17:29:40

Temat: patologiczny brak seksu - neuroza
Od: "Gromek" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam ogromny problem, jego esencja sprowadza sie do kilku slow: jestem
prawiczkiem, boje sie uprawiac seksu...
Mam 21 lat, nie narzekam na swoj wyglad, od pol roku jestem z bardzo
kochajaca
dziewczyna, z ktora nie odwazylem sie przespac, co mnie bardzo boli, choc w
naszym zwiazku jest tyle ciepla i pieszczot, ze nie przeszkadza jej to
zanadto. Te sytuacje sam odbieram jako paranoiczna i absurdalna, wpedzajaca
mnie we frustracje, jednak wybrniecie z niej z kazdym dniem staje sie
trudniejsze. Moje poprzednie zwiazki byly bardzo krotkie; wstyd przyznac,
ale po paru tygodniach zwiewalem od dziewczyny. Musze zaznaczyc, ze naprawde
mam potrzeby seksualne, ale paralizuje mnie przed stosunkiem strach, ze cos
pojdzie nie tak (przedwczesny wytrysk, "nie trafienie" do pochwy itp :-)
Moja dziewczyna nie pyta o przyczyne wlasciwie naszej abstynencji, tak wiec
nie ma z jej strony zadnego nacisku, co w gruncie rzeczy powoduje utrzymanie
statusu quo. Ona nie wie o moim problemie i nigdy jej sie do tego nie
przyznam (ech, wiem... przestarzala meska duma... :-) ) Wiem, ze to z czym
sie zmagam to wlasciwie moja wlasna neuroza i nie prosze Was o wytlumaczenie
tego stanu, lecz o _niebanalne_ rady... Jestescie moimi jedynymi
powiernikami.

Pozdrawiam i z gory dziekuje za okazana pomoc

Gromek
a...@p...pl

1. Data: 2000-05-10 17:46:06

Temat: Odp: patologiczny brak seksu - neuroza
Od: "Nowy" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

men masz problem kup sobie dobra ksiazke naprzyklad babci wislockiej
przeczytaj pare rozdzialow i wal jak w dym jak ci nie wyjdzie sprobujesz
jeszcze raz kiedys ci sie uda mysle ze panna ci wiele w tym pomoze w koncu
no bady perfect albo cos w tym stylu.... >:->

Użytkownik Gromek <a...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8fc6b4$r2g$...@s...icm.edu.pl...

1. Data: 2000-05-10 18:28:44

Temat: Re: patologiczny brak seksu - neuroza
Od: "F@ker" <a...@a...se> szukaj wiadomości tego autora

Gromek... Nie pekaj! Masz 21 lat - juz czas na Ciebie...

Nie powinienes sie wstydzic tego, ze jeszcze nie <dymales> zadnej
panienki; mozesz smialo opowiedziec to swojej dziewczynie, a ona powinna
Cie zrozumiec i pomoc w sposob w jaki nikt z nas tutaj Ci nie pomorze.

Kiedys musi nastapic ten pierwszy raz; nie zwlekaj za dlugo bo problem
tylko sie poglebi. Nikt nie byl <ogierem> od swojego pierwszego razu -
pamietaj o tym!

Jesli Twoj wytrysk (jak to brzmi!) nastapi zbyt wczesnie - to co?! Kilka
minut i zabierzesz sie na nowo do roboty. A ztrafieniem nie powinienes
miec klopotow - ta umiejetnosc masz zaprogramowana w swoich genach.
Gwarantuje Ci!

Nie martw sie juz wiecej, tylko zaaranzuj jakies mile spotkanie,
kolacja, butelka dobrego wina, swieczki, nastrojowa muzyka i... nigdy
nie bedziesz juz zalowac, ze zdecydowales sie na wspolzycie seksualne z
kobieta.

A jesli cos nie wyjdzie i ona tego nie zrozumie to bedziesz przynajmniej
wiedzial z kim miales do czynienia!

Zycze Ci powodzenia chlopie i nie zapomnij nam opowiedziec jak Ci sie
powiodlo!

Z przyjacielskim pozdrowieniem

F@k

--
Who the Hell is F@ker? See Me at: http://www.algonet.se/~artek ICQ # : 5
679 674

1. Data: 2000-05-10 19:17:07

Od: "pluton" <n...@j...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> mam potrzeby seksualne, ale paralizuje mnie przed stosunkiem strach, ze cos
> pojdzie nie tak (przedwczesny wytrysk, "nie trafienie" do pochwy itp :-)

Dygresja: czy komukolwiek udało ( udaje ) się 'trafić" samodzielnie ?
Mnie jeszcze nigdy - zawsze proszę o pomoc w dokonaniu
tej arcytrudnej sztuki :-)

> _niebanalne_ rady...

Niestety, mam tylko banalne:
a) na początek laseczka ( musiałbyś być niezły,
żeby za drugim razem skończyć przed czasem :)
b) na deser pozycja 'na lenia' ( niech ona się martwi, jak trafić :)

Mam nadzieję, że dajesz radę 2 razy pod rząd ?
Ja ( nie chwaląc się ) mogę ... Ale nie będę się chwalił :).

Celnego trafiania.

--
CUL
pluton

1. Data: 2000-05-10 19:25:08

Od: "mae" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żenada
mae

darujcie sobie to na priva albo na pl.soc.seks.towarzyskie

1. Data: 2000-05-10 20:26:26

Od: "hamlet" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz co, ja znam podobny przypadek, skonczyl sie tym ze dziewczyna chlopaka
o podobnych problemach co ty, skonczyla w luzku w bardzo przyzwoitym
trojkacie - i uwiez, bylo milo :)))))))))))))))
wiec radze za dlugo nie czekac, tylko porozmawiaj o tym z dziwewczyna,
jestem pewnien ze razem poradzicie sobie z tym problemem
lepiej ty zacznij rozwiazywac ten problem, niz ona.
kobiety maja takie same potrzeby (a niekiedy wieksze), niz my !!!
pozdrawiam hamlet

Gromek napisał(a) w wiadomości: <8fc6b4$r2g$1@sunsite.icm.edu.pl>...

1. Data: 2000-05-10 21:08:20

Od: "Tomasz Kowalik" <t...@m...ic.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Gromek,

> [...]
>mnie we frustracje, jednak wybrniecie z niej z kazdym dniem staje sie
>trudniejsze. Moje poprzednie zwiazki byly bardzo krotkie; wstyd przyznac,

Właśnie zajrzałem do tej grupy, ale od razu sprawa, którą chyba wiem, jak
rozwiązać.
Proponuję spotkanie z psychoterapeutą NLP-owskim -oczywiście facetem.
Powinno wystarczyć jedno spotkanie, myślę że godzina, góra dwie.

Możesz takiego poszukać: www.neuroedukacja.com.pl (Lublin)
www.nlp.com.pl (chyba Kraków), Są jeszcze ludzie w innych miastach.
Jeżeli się zdecydujesz, to poszukam w Twojej okolicy (pisz na priv-a).
Przez Internet to niestety nie działa, potrzebna jest interakcja na żywo.

Pozdrawiam,

TomeK

1. Data: 2000-05-10 21:11:59

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Gromek" <a...@p...pl> writes:

[...]
> [...]
> sie zmagam to wlasciwie moja wlasna neuroza i nie prosze Was o wytlumaczenie
> tego stanu, lecz o _niebanalne_ rady... Jestescie moimi jedynymi

Obawiam sie ze jedyna niebanalna rada jest pojscie do seksuologa.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-05-11 10:38:34

Od: "pluton" <n...@j...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żenada

Nie żenujcie się Stanisławie, jeno ustawcie se jakiego filtra na seksa.

--
CUL
pluton

1. Data: 2000-05-11 10:56:31

Od: "mae" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

????
Mae znam tylko jednego Stanisława, ale nim nie jestem

irc
Re: IRC
Odp: IRC
Re: Bazyl na Prezydenta !