.paty z 28-06

1. Data: 2002-07-01 13:08:03

Temat: .paty z 28-06
Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie czy one są ok, bo żadnego nie mogę otworzyć:( a Słoneczniki Van
Gogha, mnie bardzo podjarały :))
Pozdrowionka
--
Olcia
~~~~~~

1. Data: 2002-07-01 13:20:20

Temat: Re: .paty z 28-06
Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś wie czy one są ok, bo żadnego nie mogę otworzyć:( a Słoneczniki
Van
> Gogha, mnie bardzo podjarały :))

Ola wiesz że ja też nie mogłam. Nic nie mówiłam bo pomyślałam ze może nie
mam odpowiedniej wersji programu. Więc jak to nie tylko u mnie to może
rzeczywiście coś jest z plikami nie tak.

Pozdrawiam
Magda (Białystok)

1. Data: 2002-07-01 13:24:22

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś wie czy one są ok, bo żadnego nie mogę
orzyć:(

Ja tez nie moge :(

Magda (Wroclaw)

1. Data: 2002-07-01 13:26:49

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to ja mam PCStich 6.4.0, a to chyba najnowszy.
ale to pewnie nie o to chodzi, bo gdzieś czytałam (na grupce pewnie) że
pliki ze starszych wersji można otwierać w nowszych (chyba że czegoś nie
doczytałam a resztę sobie wymyśliłąm hihi, ale wg. mnie powinno tak działać)

--
Olcia
~~~~~~

1. Data: 2002-07-01 13:32:04

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kroowka <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:afpk5j$1ma$...@n...gazeta.pl...
> Czy ktoś wie czy one są ok, bo żadnego nie mogę otwo
ć:

Heja!

Bez problemu jest otworzyłam w programie Pattern Maker Viewer.. jest w
oprogramowaniu.. o ile dobrze pamiętam..

pozdrówki..

mruwa..

1. Data: 2002-07-01 13:37:00

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mruwa" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Bez problemu jest otworzyłam w programie Pattern Maker Viewer.. jest w
> oprogramowaniu.. o ile dobrze pamiętam..

dzięki, chyba jakaś bardoz ograniczona się zrobiłam :( tylko PCStich i
PCStich :(
ale to też przez zwykłe problemy z myśleniem w poniedziałki :)
--
Olcia
~~~~~~

1. Data: 2002-07-01 18:37:57

Od: <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś wie czy one są ok, bo żadnego nie mogę otworzyć:( a Słoneczniki Van
> [...]

Wzory są OK. Są w Pattern Maker ver. 3.10. Otwierają się dobrze!
Dorka

1. Data: 2002-07-01 18:38:02

Od: <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kroowka
> (Olsztyn)

Wzory są OK. Są w Pattern Maker ver. 3.10. Otwierają się dobrze!

katalog 06_13/bilder
Jak uzdatnic wzorki z patterns online
Znaki szydełkowe
szukam!!!