paznokcie

1. Data: 2003-03-05 13:10:38

Temat: paznokcie
Od: "Kropa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie cos na rozdwajające sie paznokcie??
Poza tym bardzo się wyginają i nie są całkiem białe, tylko mają odcień
beżowy:(

1. Data: 2003-03-05 18:25:11

Temat: Re: paznokcie
Od: "lalka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy znacie cos na rozdwajające sie paznokcie??
> Poza tym bardzo się wyginają i nie są całkiem białe, tylko mają odcień
> beżowy:(

Spróbuj moczyć je w lekko podgrzanej oliwie z dodatkiem soku z cytryny.
Powinno pomóc na rozdwajanie się, mi pomogło, a moja kosmetyczka jeszcze
poleciła jakieś zioła w tabletkach, cos ze skrzypem jak pamietam ale
dokładnie dowiem się jak do niej pójde ( za 2 tygodnie)

pozdrawaim lalka

1. Data: 2003-03-05 18:49:25

Od: "femme" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mi bardzo pomoglo regularne lykanie "falvitu".

Garnitury, garsonki - wasze preferencje
Archiwum
Odp: masaże odchudzające
zakupy
czy naprawdę żaden krem na cienie nie działa? :(