paznokcie 2!

1. Data: 2003-05-29 13:28:09

Temat: paznokcie 2!
Od: "NATALIA" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj pytałam Was o opinie na temat tipsów. Dzisiaj jestem pewna, że
chcę je założyć. Chcę jednak, żeby było to bardzo dobrze wykonane
(delikatnie). W związku z tym mam prośbę. Czy któraś z Was mogłaby mi
polecić jakąś dobrą, ale zarazem niedorogą manikiurzystkę? Mieszkam w
Warszawie.

Z góry dziękuję.

Buziaki dla wszystkich. Pa pa!

Nat

1. Data: 2003-05-29 16:02:17

Temat: Re: paznokcie 2!
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

NATALIA wrote:

> [...] W związku z tym mam prośbę. Czy któraś z Was mogłaby mi
> polecić jakąś dobrą, ale zarazem niedorogą manikiurzystkę? Mieszkam w
> Warszawie.

prawde mowiac, ja bym nie chciala, zeby paznokcie robila mi jakas
dziewczyna, ktora bierze za zalozenie polowe kwoty powszechnie przyjetej
w tym rejonie (powszechnie przyjete jest jakies 150 pln za zalozenie i
100-150 za uzupelnianie). rodzi to bowiem podejrzenie, ze albo kupila
materialy na wyprzedazy i cos jest niskiej jakosci albo czegos brakuje w
procesie tworzenia paznokci (np. ostatniej warstwy zelu, takiego o
konsystencji lakieru, ale tez swietloutwardzalnego), albo ze przeszla
jeden podstawowy kurs za 300 zl i na moich paznokciach bedzie zdobywac
doswiadczenie. a poniewaz mialam juz zle zrobione tipsy i wiem, jak to
moze zdenerwowac czlowieka, to chodze tylko w miejsca sprawdzone. nie sa
tanie, ale puszczenie raz na 4-6 tygodni 100-120 pln (w zaleznosci od
rodzaju malowania) na paznokcie to dla mnie cena do przyjecia.

ad rem: polecam salony Frydzinskiej w Warszawie (Metropol 6251338, MDM
6223232, 6253237) oraz salon Calypso w Legionowie pod Warszawa (7740170).

xx.

1. Data: 2003-05-29 16:33:05

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anek" <a...@g...pl> napisał

> [...]
> procesie tworzenia paznokci (np. ostatniej warstwy zelu, takiego o
> konsystencji lakieru, ale tez swietloutwardzalnego), albo ze przeszla

... albo jest to jak najlepsza pracownica renomowanego zakładu, która
kosmetyki kupuje po cenach hurtowych a robi tanio bo w cenie nie ma opłaty
za prąd, czynsz lokalu i pensje dla kierowniczki ;-)

Jest to po prostu jej robocizna + materiały ... a nie te wszystkie dodatki,
które są ujęte w cenie zakładowej.

Apropo's pierwotnego pytania ... polecam salon J.L.David na Krakowskim
Przedmieściu 13 (chyba)
tel. 828 44 03 pani Iza.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-05-29 16:35:48

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

anek:
> tanie, ale puszczenie raz na 4-6 tygodni 100-120 pln (w zaleznosci od
> rodzaju malowania) na paznokcie to dla mnie cena do przyjecia.

eeeeh, chcialabym co 4-6 tygodni.... jak nosilam tipsy to musialam
uzupelniac co niecale 3 tygodnie :(((((

dri

opalanie
bursztynowa Vilcacora