paznokicie żelowe

1. Data: 2003-04-11 07:16:18

Temat: paznokicie żelowe
Od: "Marta" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym się podzielić swoją opinią na temat paznokici żelowych. Jesli
ktoś ma właśnie takie prosze o wyrażenie również własnej opini na ich
temat. Paznokcie ma już od miesiąca, są bardzo ładnie wykonane i wyglądają
jak prawdziwe, właściwie jak są dobrze wykonane nie da się ich obróżnić od
prawdziwych z tym że te są odrobine grubsze i mocniejsze, co jednak nie
oznacza że się nie łamią. Wyglądają jak po francuskinm manikiurze i odrazu
przyciągneły uwage moich koleżanek, które w najbliższym czasie chcą sobie
takie sprawdz mimo że ich własne są bardzo ładne. Trudno mi sprecyzować
dokładne koszty tejże usługi. Mieszkam w małym miasteczku, zapłaciłam 60 zł,
w promocji a tak byłoby 80zł. Słyszałam jednak że w Zielonej Górze taki
zabieg kosztuje 120 zł więc koszty się wahają. Pozwoliłam sobie na takie
paznokcie nie tylko dlatego że są bardzo piękne ale głównym powodem było
moje nieustanne obgyzanie pazurków. Niezaleznie od długości naszych
naturalnych paznokcie można sobie zafundować żelowe paznokcie.

1. Data: 2003-04-11 07:53:38

Temat: Re: paznokicie żelowe
Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyciągneły uwage moich koleżanek, które w najbliższym czasie chcą sobie
> takie sprawdz mimo że ich własne są bardzo ładne. >

Hmmm..
a dlugo sie trzymaja? naprawde wygladaja jak prawdziwe? mi sie bowiem
paznokcie zelowe kojarzą z tipsami, ktore czsto mozna niestety odroznic bo
widac ze sa "dosztukiwane".

Ania

1. Data: 2003-04-11 08:08:05

Od: "ONka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> napisał w wiadomości

> Paznokcie ma już od miesiąca, są bardzo ładnie wykonane i wyglądają

ja tez je widzialam u kolezanki ,bardzo fajnie wygladaly ,niestety ostatnio
jej sie jeden zlamal
z tego co wiem to trzeba je chyba raz na miesiac napelniac tym płynem, bo
niestetyrosna i widac wlasny paznokiec :(((

ONka

1. Data: 2003-04-11 09:31:09

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anutka wrote:

> a dlugo sie trzymaja? naprawde wygladaja jak prawdziwe? mi sie bowiem
> paznokcie zelowe kojarzą z tipsami, ktore czsto mozna niestety odroznic bo
> widac ze sa "dosztukiwane".

jezeli dobrze zrozumialam autorke watku - ona ma zel na wlasnych
paznokciach, bez podklejania tipsa.

jako posiadaczka sztucznych paznokci moge dorzucic pare informacji.

po pierwsze - zel na wlasnych paznokciach to dobry pomysl, jesli ma sie
ladny ksztalt wlasnych paznokci (nie sa za szerokie ani nie roznia sie
znaczaco ksztaltem). w przeciwnym wypadku, zel na nich bedzie dawal
efekt zblizony do zerowego, bo paznokcie nie beda wygladac duzo lepiej.

niezaleznie jednak od tego - dziwi mnie to, co napisala autorka watku o
tym, ze jej sie paznokcie zelowe lamia. nie powinny, jesli sa dobrze
zrobione i uzupelniane regularnie. tak, trzeba takie paznokcie
uzupelniac co ok. miesiac.

naklejenie tipsa (plastikowego paznokcia) na wlasny paznokciec, a potem
nalozenie zelu nie powoduje efektu szponow. wszystko zalezy od tego, jak
dlugie chcemy miec paznokcie - tips pozwala na dowolnosc, ale zbyt dlugi
tips na krotkiej plytce nie bedzie sie dobrze trzymac. tips modeluje za
to paznokiec, zwezajac go. oczywiscie, po jakims czasie tips zrasta -
przeciez przy kazdej wizycie skraca sie paznokcie do jakiejs tam
okreslonej dlugosci. po pewnym czasie ma sie juz tylko zel na
paznokciach, ktore utrzymuja ksztalt nadany im przez tipsy.

aha - firma nail tek wprowadza wlasnie do salonow nowa metode
utwardzania paznokci, polegajaca na podklejaniu od spodu wystajacej
czesci paznokcia, bez nakladania czegokolwiek poza specjalna odzywka na
wierzch. niestety, nie wiem jeszcze, jak to wyglada w praktyce i czy
bedzie dawac efekty zblizone do zelu&tipsow.

jesli ktos ma jakies inne pytania nt. tipsow, chetnie odpowiem - troche
o nich wiem;)

xx.

1. Data: 2003-04-12 14:11:22

Od: "Ania" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

chcialabym sie dowiedziec czy zelowe tipsy niszcza paznokcie
Uzytkownik "anek" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2003-04-13 13:28:26

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> chcialabym sie dowiedziec czy zelowe tipsy niszcza paznokcie

w pewnym stopniu - tak. zeby polozyc zel na paznokciu, trzeba go
(paznokiec) najpierw zmatowic pilnikiem. jest to jednak dzialanie
delikatne - chyba, ze robi je osoba niewprawna.

pokutuje przesad, ze po zdjeciu tipsow paznokcie pol roku wygladaja
koszmarnie. no coz, nie pojmuje, jaki mialby byc cel zdejmowania sobie
tipsow. ale zalozmy, ze ktos musi. nalezy sie wtedy udac do salonu i
spytac, czy maja w ofercie kuracje dla paznokci po tipsach (firmy Nail
Tek). lepsze salony maja to w ofercie i nie spilowuja tipsow na jeden
raz, tylko skracaja znacznie paznokcie (z zelem/tipsami), scieraja lekko
zel, zeby nie odznaczal sie od paznokcia, i na prawdziwy goly paznokiec
klada specjalna odzywke. trwa to tyle czasu, az paznokiec ze
wspomaganiem zrosnie calkowicie. efektem sa, jak mi powiedziano,
normalne paznokcie, nie papierkowate, nie polamane, nie poranione.

xx.

1. Data: 2003-04-14 06:14:51

Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pokutuje przesad, ze po zdjeciu tipsow paznokcie pol roku wygladaja
> koszmarnie. no coz, nie pojmuje, jaki mialby byc cel zdejmowania sobie
> tipsow.

Hmm..nie rozumiem.. to znaczy ze jak ktos sie juz zdecyduje na paznokciez
zleowe, to jest na nie skazany do konca zycia???;-) nie moze ich sam zdjac z
prawdziwych pazurkow? to przeciez niemozliwe, paznokcie pawdziwe przeciez
rosna! ;-) sorrki, ale chyba nie zrozumialam posta.

1. Data: 2003-04-14 08:17:17

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anutka wrote:

> [...]
> prawdziwych pazurkow? to przeciez niemozliwe, paznokcie pawdziwe przeciez
> rosna! ;-) sorrki, ale chyba nie zrozumialam posta.

sam z pewnoscia nie powinien, chociaz moze - wystarczy troche pozginac
paznokcie, popracowac wykalaczka i tipsy z zelem zejda. ale skutek
bedzie oplakany - wlasne paznokcie beda w koszmarnym stanie. dlatego nie
nalezy tego robic w ten sposob, tylko stopniowo, laczac zrastanie tipsa
z odzywianiem plytki paznokcia.

xx.

1. Data: 2003-04-14 08:51:35

Temat: Odp: paznokicie żelowe
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anek <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@g...pl...

> pokutuje przesad, ze po zdjeciu tipsow paznokcie pol roku wygladaja
> koszmarnie. no coz, nie pojmuje, jaki mialby byc cel zdejmowania sobie
> tipsow. ale zalozmy, ze ktos musi.

Np. komus sie mogla pogorszyc sytuacja finansowa i nie moze sobie juz dluzej
pozwolic na ich odnawianie. Albo sie uczulil (-a) na skladniki roztworow.
Albo poznal(-a) nowego faceta, ktory sie podnieca tylko naturalnymi. Albo
stwierdzila, ze juz po prostu _nie_ _chce_. Albo kosmetyczka przechodzi na
macierzynski, a do innej sie nie ma zaufania.

I to nie przesad, ale niedoinformowanie niektorych pań kosmetyczek, ktore
sie tym trudnia.
One nie informuja, ze pozniej trzeba przeprowadzac az taka kuracje, ktora
oczywiscie tez nie jest za darmo ;-)
Wszystko, co mi zrobila jedna panienka, ktora dopuscilam kilka lat temu do
swoich paznokci, to zdjela na koniec tipsy metoda silowa, polozyla jakas
warstwe czegos grubego na moje paznokcie, co mialo sie trzymac miesiac, a
zeszlo w drugiej dobie i nastepnie byla na mnie obrazona, ze przyszlam z
pretensjami, czemu to zeszlo. Ja sie czulam oklamana, bo wedlug jej slow,
calosc imprezy, ktora trwala prawie rok i kosztowal mnie niemala wtedy
miesieczna pensje, miala mi zdecydowanie wzmocnic moje naturalne paznokcie -
a tego nie zrobila, wrecz przeciwnie.
Byc moze trafilam na poczatkujaca w tej branzy ;-).

>nalezy sie wtedy udac do salonu i
> spytac, czy maja w ofercie kuracje dla paznokci po tipsach (firmy Nail
> Tek).
Swoja droga, odnosze wrazenie, ze jestes jakos zwiazana z firma Nail Tek
:-).

> efektem sa, jak mi powiedziano,
> normalne paznokcie, nie papierkowate, nie polamane, nie poranione.
a sama nie probowalas?

--
***cieplutko pozdrawia Magda***
Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-04-14 10:13:45

Temat: Re: Odp: paznokicie żelowe
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* wrote:

> Swoja droga, odnosze wrazenie, ze jestes jakos zwiazana z firma Nail Tek
> :-).

yhm. wiem o jej istnieniu. to juz jakies powiazanie, prawda?;)

> a sama nie probowalas?

czego, zdejmowania tipsow i przeprowadzania tej kuracji? nie, nie widze
powodu.

xx.

Zapraszam na swoją stronę na temat wspólpracy z Oriflame
Złamany paznokieć
makijaż ślubny a wieczorowy
płyn do trwałej
Jak wygrac z cellulitem ?