pedet - perfumeria

1. Data: 2003-01-21 15:22:18

Temat: pedet - perfumeria
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie kupowal ktos cos w perfumerii internetowej pedet ??? jak
wrazenia ??? zastanawiam sie nad kupnem wody toaletowej, znam zapach...
obawiam sie tylko, czy dobrze zabezpieczaja przesylke i czy dojdzie to co
chce ladnie zapakowane i odpowiednio zabezpieczone... ??? jesli ktos kupowal
perfumy w tej perfumerii to bede bardzo wdzieczny o opisanie wszystkiego...
jeszcze zastanawia mnie jak dlugo sie czeka... ???

1. Data: 2003-01-21 16:05:10

Temat: Re: pedet - perfumeria
Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Argon wrote:

> mam pytanie kupowal ktos cos w perfumerii internetowej pedet ??? jak
> wrazenia ???

jak najbardziej pozytywne. towar dociera bardzo szybko (3-5 dni
roboczych), jest swietnie opakowany, zawsze dostaje sie jakies prezenty
oraz torebeczke na zakupiony towar (gdyby mial byc prezentem dla kogos).
o ile wiem, przy platnosci karta mozna tez zlecic wysylke do kogos innego.

xx.

1. Data: 2003-01-21 16:29:41

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o ile wiem, przy platnosci karta mozna tez zlecic wysylke do kogos innego.

Ja chce raczej do siebie, pozniej sam dam prezent :)))
problem jest w tym, ze chce kupic red jeans i ta woda toaletowa jest w
metalowej puszce, w srodku jest tekturka, a butelka jest szklana, znam
procedury poczty, wiec paczka pewnie bedzie latac z worka do worka i sie
zastanawiam, czy mi sie to nie zniszczy :P, ale skoro wszystko bylo ok to
chyba sie zdecyduje... :P:). Mam tylko jeszcze pytanie, czy wybrala pani
przedylke pocztowa czy kurierem ???
z gory dziekuje za odpowiedz, Argon

1. Data: 2003-01-21 17:29:26

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Argon wrote:

> [...]
> zastanawiam, czy mi sie to nie zniszczy :P, ale skoro wszystko bylo ok to

nie powinno. kazda rzecz zakupiona w pedecie jest oddzielnie owijana w
kilka warstw folii z babelkami (przy czym babelki sa naprawde duze i
grube). nawet gdyby pocztowcy wylosowali wlasnie te paczke jako pilke do
grania - nic nie moze sie stac.

> Mam tylko jeszcze pytanie, czy wybrala pani
> przedylke pocztowa czy kurierem ???

pocztowa.

xx.

1. Data: 2003-01-21 18:02:17

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kilka warstw folii z babelkami (przy czym babelki sa naprawde duze i
> grube). nawet gdyby pocztowcy wylosowali wlasnie te paczke jako pilke do

A torebka, w ktora mozna zapakowac prezent tez przyszla nie pogieta ???:)

1. Data: 2003-01-21 18:36:17

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Argon wrote:

> A torebka, w ktora mozna zapakowac prezent tez przyszla nie pogieta ???:)

a zebys wiedzial:) zlozona fabrycznie i lekko zgieta, ale bez takiego
"zaprasowania". zreszta, nie byla mi jakos przesadnie potrzebna;)

xx.

1. Data: 2003-01-21 19:10:46

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> a zebys wiedzial:) zlozona fabrycznie i lekko zgieta, ale bez takiego
> "zaprasowania". zreszta, nie byla mi jakos przesadnie potrzebna;)

nom ok, wierze :))))

1. Data: 2003-01-22 07:24:13

Od: "Ewa" <e...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Argon" <a...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
wszystkiego...
> jeszcze zastanawia mnie jak dlugo sie czeka... ???

Witam ,

ja korzystałam juz kilkakrotnie z usług tej perfumerii i nigdy nie zdarzyła
mi się reklamacja.
Przesylki przychodziły pocztą , ładnie zapakowane w tekturowe pudełko , w
srodku była taka folia z bąbelkami.
Kupowałam tylko wody toaletowe , w szklanych buteleczkach i nic im sie nie
stało.
Czekałam 3,4 dni od chwili otrzymania potwierdzenia ,
przy czym myślę , że warto jako adres odbioru podac adres pracy , wtedy nie
ma problemu z bieganiem na pocztę.
Opłacałam przesyłkę zawsze kartą , tak jest wygodnie.
Życzę miłych zakupów .

Pozdrawiam
Ewa G.

Re: TANIO PERFUMY SPRZEDAM!!!!!!!