pedicure Warszawa

1. Data: 2003-09-22 12:08:32

Temat: pedicure Warszawa
Od: "Rafal K." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanowne Panie,
w imieniu swojej mamy pytam o dobra pedicurzystke w Warszawie. Mama ma
problem z modzelami i innymi odciskami. Z gory dziekuje.

1. Data: 2003-09-22 13:48:33

Temat: Re: pedicure Warszawa
Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal K. wrote:
> Witam Szanowne Panie,
> w imieniu swojej mamy pytam o dobra pedicurzystke w Warszawie. Mama ma
> problem z modzelami i innymi odciskami. Z gory dziekuje.

ul.Hoża 1, Salon "Andre"
tel. 627-23-55/56

Pedicure kosztuje 50 zł, może trochę ponad.

--
Elvira

1. Data: 2003-09-23 19:19:25

Od: "helen27" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Zapraszam do mnie chetnie poznam Twoja mame i zajme sie jej stopkami.Jestem
manicurzystką pracuje w Centrum Warszawy ul.Lwowska 9 (obok Politechniki).Tel
do pracy 625-15-25
Koszt takiej przyjemnosci 50 zł(zapewniam ze jestem delikatna i dokladna w
tych sprawach).
Helenka
h...@g...pl
Pozdrawiam i zapraszam

1. Data: 2003-09-23 19:35:55

Od: "helen27" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Chetnie poznam Twoja mame i zajme sie jej stopami(zapewniam ze jestem
delikatna i dokladna)wypieszcze,zrobie masaz,pomaluje slicznym kolorkiem.
Koszt przyjemnisci 50 zł
Pracuje w centrum Warszawy ul.Lwowska 9 (obok Politechniki)tel do pracy
625-15-25-Helenka
Pozdrawiam i zapraszam wszystkich chetnych,rowniez Panow.
Helenka
h...@g...pl

1. Data: 2003-09-27 05:41:04

Od: "tanita" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elvira" <e...@t...pl> wrote in message
> [...]

Na Jana Pawła (róg Anielewicza) jest studio pedikiuru leczniczego czy jakos
tak. Jak jedziesz od centrum, to po prawej stronie przed skrzyzowaniem.
Slyszalam jak Pani w aptece bardzo go zachwalala jakiejs klientce.
pozdr.

WIRUS
sklep Eris online
porównanie tanita vs veet