pędzle do makijażu

1. Data: 2003-01-09 17:11:00

Temat: pędzle do makijażu
Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej dziewczyny! Muszę się Was poradzić - czym myjecie pędzle do pudru, różu
itp. Szampon wystarczy (ja myję je właśnie szamponem)? NIektorzy odradzają
mycie szamponem - ponieważ "włosy" pedzla tracą wtedy swą elastyczność itp..

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2003-01-09 18:35:06

Temat: Re: pędzle do makijażu
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nikita" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> itp. Szampon wystarczy (ja myję je właśnie szamponem)? NIektorzy odradzają
> mycie szamponem - ponieważ "włosy" pedzla tracą wtedy swą elastyczność

Płynem do czyszczenia pędzli. Albo propanolem albo płynem do dezynfekcji
narzędzi chirurgicznych dostępnym w aptece. Pędzel myty w wodzie i szamponie
traci poślizg i elektrostatyczność.
DominikaNM

1. Data: 2003-01-10 08:35:05

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Płynem do czyszczenia pędzli. Albo propanolem albo płynem do dezynfekcji
> narzędzi chirurgicznych dostępnym w aptece. Pędzel myty w wodzie i
> [...]
A wiesz że w tym magazynie TS Trendy pani makijażystka pisze, że szamponem
dla dzieci albo mydłem Biały Jeleń?... Na zajęciach (wizaż) też myłyśmy
przecież płynem do pędzli, więc skąd się biorą takie sprzeczności?...
Magda
P.S. Sama też szamponem myję ten swój jeden-na-krzyż pędzelek :)

1. Data: 2003-01-10 13:05:16

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A wiesz że w tym magazynie TS Trendy pani makijażystka pisze, że szamponem
> dla dzieci albo mydłem Biały Jeleń?... Na zajęciach (wizaż) też myłyśmy
> przecież płynem do pędzli, więc skąd się biorą takie sprzeczności?...

A ja też z doświadczenia napisałam - jak myłam w mydle czy szamponie to
pędzle nie były już tak gładkie jak na początku. Jak czyszczę w płynie to
nie zmieniają swoich właściwości - no i mam pewność że są "higienicznie
czyste":-), że nie poprzenoszę na nich żadnych trądzików, opryszczek i
jęczmieni. No i dużo szybciej się myje płynem i szybciej schną.
A że sprzeczności? Sama wiesz że każdy wiżażysta powie Ci co innego:-)
DominikaNM

1. Data: 2003-01-10 17:55:34

Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> Płynem do czyszczenia pędzli.

Gdzie taki płyn moge kupic? W drogeriach sprzedaja cos takiego?

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2003-01-10 18:21:46

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie taki płyn moge kupic? W drogeriach sprzedaja cos takiego?

W szkołach makijażu rozprowadzających kosmetyki profesjonalne, na targach, w
sieci - znam tylko jeden adres z takimi kosmetykami www.luiza.de mają tam
Stagecolour.
DominikaNM

Kosmetyczka w Krakowie