peeling do ciała

1. Data: 2003-08-21 05:40:58

Temat: peeling do ciała
Od: "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Peeling do mycia ciała Nivea czy Lipocell Bloker Ziaja ? Który lepszy a może
jest jeszcze inny i najlepszy?

1. Data: 2003-08-21 07:28:53

Temat: Re: peeling do ciała
Od: " nina" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mir_Gdyr <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam!
> Peeling do mycia ciała Nivea czy Lipocell Bloker Ziaja ? Który lepszy a może
> jest jeszcze inny i najlepszy?

ja uwielbiam ten z ziaji, slicznie pachnie , takimi gorzkimi pomaranczami, az
chce sie go zjesc, pozatym super wygladza skore, jest wprawdzie do sfer
zaatakowanych celulitem ale ja uzywam go do calego ciala, jest dosc zadki i
fajnie sie pieni, po prostu super

1. Data: 2003-08-21 08:18:55

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " nina" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> chce sie go zjesc, pozatym super wygladza skore, jest wprawdzie do sfer
> zaatakowanych celulitem ale ja uzywam go do calego ciala, jest dosc zadki
Czy możesz podać mi dokładną nazwe tego peelingu?I ile on kosztuje (jaka
jest jego pojemność i czy jest wydajny)?
Dzięki pozdrawiam
http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-08-21 08:40:29

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Peeling do mycia ciała Nivea czy Lipocell Bloker Ziaja ? Który lepszy a
może
> jest jeszcze inny i najlepszy?

ja mialam tylko ten z Nivei, ale bardzo go sobie chwalilam :)))

wkn

1. Data: 2003-08-21 09:04:52

Od: "Justine" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Peeling do mycia ciała Nivea czy Lipocell Bloker Ziaja ? Który lepszy a
może
> jest jeszcze inny i najlepszy?

zdecydownie polecam peeling Ziaji
poprostu boski
justi

1. Data: 2003-08-21 09:10:22

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mir_Gdyr <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> jest jeszcze inny i najlepszy?

Dla mnie najlepszy piling do ciała to sól zmieszana z żelem pod prysznic- ale
to ostra metoda, nie dla każdego odpowiednia.
Bardzo przyjemny jest też piling Lipidiose Vichy- bardzo ładnie łączy
pielęgnację z delikatnym ścieraniem.
Z ostrzejszych pilingów firmowych bardzo pozytywne pinie czytałam o Exfotonic
l'oreala.

1. Data: 2003-08-21 09:27:08

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bi1vag$8pg$1@atlantis.news.tpi.pl,
a_gg_a <s...@i...pl> typed:

> Czy możesz podać mi dokładną nazwe tego peelingu?I ile on kosztuje
> (jaka jest jego pojemność i czy jest wydajny)?

Ziaja LipoCell Blocker peelign myjacy w zelu, cena >10zl za 200ml (poznasz
po ohydnej bladopomaranczowej plastykowej butelce). IMHO jest sympatyczny i
wydajny (czego nie mozna powiedziec o zelu anty-cell tej samej serii) - mi
taka butelka wystarcza na jakies 3 tygodnie codziennego szorowania nog i
posladkow (do reszty ciala nie uzywam - IMHO za mocny, do okolic dekoltu i
ramion wole delikatne mydelko peelingujace Dove).

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-08-21 09:34:49

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mir_Gdyr napisał/a w news:bi1m1m$5oh$1@news.onet.pl:

> Peeling do mycia ciała Nivea czy Lipocell Bloker Ziaja ?

Pilingu Nivea nie miałam, ale z czystym sumieniem mogę polecić Ci
Ziaję. Oceniałam ją ostatnio na wizażu i przyznałam pięć gwiazdek, co w
moim przypadku jest rzadkością.
Piling ma przecudowny zapach, dobrze się pieni, łatwo spłukuje,
granulki są takie w sam raz, nie za ostre ani nie za łagodne. Pewne
obawy mam co do jego wydajności, ale ja go używam codziennie do całego
ciała, a nie wg zaleceń na opakowaniu dwa razy w tygodniu na miejsca
podatne na cell. W sumie działania antycell się nie spodziewam, więc
jeśli szukasz po prostu porządnego pilingu, skuś się na Ziaję. Dobry
kosmetyk za grosze:))

--
mips

1. Data: 2003-08-21 12:44:29

Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

justyna <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> to ostra metoda, nie dla każdego odpowiednia.
> Bardzo przyjemny jest też piling Lipidiose Vichy- bardzo ładnie łączy

moglabym sie podpisac pod Twoim postem :)
tylko ja jesali uzywam sol, to taka do kapieli (ale nie kazda jest dobra,
niektore za szybko sie rozpuszczaja) i mieszam najczesciej z jakas oliwka do
mycia (zeli uzywam sporadycznie - wysuszaja skore)
a lipidiose vichy jest cudowny. bardzo gesty, wiec wydajny, bo tez mozna
mieszac z tym, czym sie czlowiek myje. i pomaga na moja sucha skore :)

mandra (glowica scierajaca)

1. Data: 2003-08-21 15:31:20

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam Dr Eris z sola morska - peeling pod prysznic. Sprawuje się
doskonale, szczególnie na schodzącą po wysmażeniu tatrzańskim słońcem
skóre.

pozdr

cherokee

[Krakow] gdzie tipsy?