peeling enzymatyczny

1. Data: 2003-06-08 13:13:49

Temat: peeling enzymatyczny
Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno bylam u kosmetyczki na czyszczeniu twarzy i powiedziala mi ze
raz w tyg. powinnam uzywac tego peelingu. (jak do tej pory nie
znalazlam go w sklepach). Czy orientujecie sie w cenach tych peelingow i
ewentualnie jakiej marki polecacie?
pozdrowionka

1. Data: 2003-06-08 17:16:54

Temat: Re: peeling enzymatyczny
Od: ":o\)" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

napewno znajdziesz cos Erisa - to chyba najbardziej popularna marka- ceny
jednak nie pamietam :o( i nie wiele moge na jego temat powiedziec.
Ja osobiscie uzywam peelingu drozdzowego firmy BanDi (
http://www.bandi.com.pl/ )- jestem z niego bardzo zadowolona - kosztuje
ok.15zl - w sklepie internetowym znalazlam go za 17zl. (
http://www.visal.pl/towar.php?id_reg=1&id_p=7 )
pozdrawiam
mada

1. Data: 2003-06-08 18:12:18

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":o)" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> http://www.bandi.com.pl/ )- jestem z niego bardzo zadowolona - kosztuje
> ok.15zl - w sklepie internetowym znalazlam go za 17zl. (

Przyłączam się, też jestem zadowolona, kupowałam go za 12, albo 13 zł w
sklepie.
POzdrawiam.
Maga

1. Data: 2003-06-08 19:12:22

Od: "DJB" <djb@(at)netday.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
wczoraj kupilam Eris "Bioaktywny peeling enzymatyczny" z serii Pharmaceris
Allergy

1. Data: 2003-06-08 20:38:14

Od: "Magda Mazur" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

-- Witaj
Ja niedawno kupilam nowy peeling enzymatyczny z Erisa i jestem bardzo
zadowolona .Ladnie oczyszcza, nie podraznia i jest bezzapachowy.Cena tez
byla przystepna okolo 12 pln.

Magda

1. Data: 2003-06-08 21:10:14

Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <d...@2...pl> wrote in message
> (...) raz w tyg. powinnam uzywac tego peelingu. (jak do tej pory nie

Nie wiem, co za kosmetyczka sie Toba zajmowala, ale zadnego peelingu nie
powinno sie uzywac tak czesto!!!!!!! Tymbardziej enzymatycznego!!!!!!!!!!!!
Kochana! Zniszczysz sobie tylko cere!!!
Jak sie domyslam masz cere sucha lub/i wrazliwa - tak jak ja. Wiec peeling
enzymatyczny owszem, ale co 28 dni conajmniej. Taki bowiem jest czas
regeneracji naskorka:)))) Tym bardziej po enzymach.
Osobiscie polecam peeling enzymatyczny Sorayi - taki zielony i kosztowal
pare miesiezy temu okolo 14 zl. I mam go do dzisiaj, bo uzywam raz w
miesiacu i jestem bardzo bardzo bardzo zadowolona!

pozdrawiam serdecznie
a.

1. Data: 2003-06-08 21:16:25

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

piling enzymatyczny raz w tygodniu to niby za często?
chyba dla suchej cery naczynkowej. w pozostałych przypadkach to w sam raz
lub nawet za rzadko (cera tłuszta). piling enzymatyczny jest delikatniejszy
od zairnistego, więc nie rozumiem dlaczego piszesz "tym bardziej
enzymatyczny".
Piling nie usuwa całej warstwy rogowej, więc nie ma żadnej potrzeby czekać z
kolejnym zabiegiem aż 28 dni.

1. Data: 2003-06-08 21:31:14

Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba dla suchej cery naczynkowej.

tak, dla tej cery na pewno, podobnie, jak dla normalnej, wrazliwej i kazdej
takze innej z problemami

> piling enzymatyczny jest delikatniejszy
> od zairnistego, więc nie rozumiem dlaczego piszesz "tym bardziej
> enzymatyczny".

dlatego, ze enzymatyczny, ma enzymy, ktore dzialaja troche glebiej,
wnikliwiej. Nie znam sie na tym tak dokladnie, ale kosmetyczki, z ktorymi
rozmawialam na ten temat tak wlasnie mowia! Wiec na ich wiedzy bazuje! Jest
delikatniejszy to fakt, ale czasem moze miec "glebsze" i bardziej
dlugotrwale dzialanie jak peeling ziarnisty.

Pzdr
a.

1. Data: 2003-06-08 21:35:22

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlatego, ze enzymatyczny, ma enzymy, ktore dzialaja troche glebiej,
> wnikliwiej. Nie znam sie na tym tak dokladnie, ale kosmetyczki, z ktorymi
> rozmawialam na ten temat tak wlasnie mowia!

enzymy w ogólnie dostępnych preparatach do domowego użytku działają dużo
łagodniej niż pilingi ziarniste.

1. Data: 2003-06-09 07:18:08

Od: "Kruszynka \(Wroclaw\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Stokrotka" <d...@2...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> raz w tyg. powinnam uzywac tego peelingu. (jak do tej pory nie
> znalazlam go w sklepach). Czy orientujecie sie w cenach tych peelingow i

Z Kolastyny peeling z wyciagiem pestek brzoskwiniowych (czy jakos tak, nigdy
nei pamietam nazw). Bardzo przyjemny, jednak dla wyraznych efektow trzeba go
wmasowywac neico dluzej niz jest tam napisane. Cena okolo 14 zl.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

papka przeciwtradzikowa, gdzie?
Żel i witaminki
NTG ale prosze o pomoc!!!!
Dodalem fotke do strony-musisz to zobaczyc
kosmetyki