peeling 'gommage'

1. Data: 2005-04-22 13:05:48

Temat: peeling 'gommage'
Od: "AMM" <malotanna@remove_me.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka firma produkuje peeling 'gommage'(i gdzie w Krakowie można go kupić?) -
taki, który zasycha na twarzy, a potem jak się ją pociera, to powatją takie
'farfocle' jak przy ścieraniu gumką do mazania? Wiem, że ma go w swojej
ofercie Thalgo (kosmetyczka kiedyś mi taki robiła), ale jest za drogi jak na
moją kieszeń, a jak pytam się w perfumeriach, to panie polecają mi tylko
maseczki typu peel-off, a nie o to mi chodzi.

Pozdrawiam,
AMM

1. Data: 2005-04-22 14:31:34

Temat: Re: peeling 'gommage'
Od: "Halina Eisner" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AMM" <malotanna@remove_me.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jaka firma produkuje peeling 'gommage'(i gdzie w Krakowie można go
> kupić?) - taki, który zasycha na twarzy, a potem jak się ją pociera, to
> powatją takie 'farfocle' jak przy ścieraniu gumką do mazania?
Mnie się coś niejasno z Yves Rocher majaczy, ale może źle mi się majaczy..

Pozdrawiam
H.

1. Data: 2005-04-22 15:22:17

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Halina Eisner napisał(a):

> Mnie się coś niejasno z Yves Rocher majaczy, ale może źle mi się majaczy..

Dobrze ci sie kojarzy, nawet takowy uzywalam (bardzo fajny, pachnacy,
,,mieciutki''), ale zeby go zostawiac na twarzy az zaschnie, to nie
wiedzialam ;)

th.

1. Data: 2005-04-22 15:29:29

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> Dobrze ci sie kojarzy, nawet takowy uzywalam (bardzo fajny, pachnacy,
> ,,mieciutki''),

A jak on wyglada ? Mozesz zapodac jakiegos linka ?

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

1. Data: 2005-04-22 15:59:34

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia napisał(a):

> A jak on wyglada ? Mozesz zapodac jakiegos linka ?

Ja uzywalam takiego
http://www.ciao.fr/Yves_Rocher_Aqua_Gommage__93529

ale na stronie YR nie widze, jest taki

http://www.yves-rocher.com.pl/index.php?k=193

nie wiem, czy zmienili opakowanie czy to zupelnie cos innego.

th

1. Data: 2005-04-22 20:44:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> Dobrze ci sie kojarzy, nawet takowy uzywalam (bardzo fajny, pachnacy,
> ,,mieciutki''), ale zeby go zostawiac na twarzy az zaschnie, to nie
> wiedzialam ;)

Świetny był ten gommage YR. Niestety, nie wiem dlaczego, ale go wycofali
:-(. To jedyny produkt, jaki mnie z ta marką na stałe łączył.

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-04-23 07:57:43

Od: "AMM" <malotanna@remove_me.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" napisał w wiadomości > Ja uzywalam takiego
> http://www.ciao.fr/Yves_Rocher_Aqua_Gommage__93529
>
> ale na stronie YR nie widze, jest taki
>
> http://www.yves-rocher.com.pl/index.php?k=193
>
> nie wiem, czy zmienili opakowanie czy to zupelnie cos innego.

Dziekuje bardzo. A czy ten pierwszy nie mial czasem w sobie wyczuwalnych
grudek jak przy zwyklym peelingu? A moze ktos wie cos na temat tego
drugiego?

AMM

1. Data: 2005-04-23 09:03:51

Od: "Rafal" <H...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> go w swojej ofercie Thalgo (kosmetyczka kiedyś mi taki robiła), ale jest

A mozesz podac dokładną nazwę tego peelingu Thalgo?? Bo albo ja nie umiem
szukac albo znajduje nie to co potrzeba:)

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2005-04-23 16:28:13

Od: "AMM" <malotanna@remove_me.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal" napisał w wiadomości

> A mozesz podac dokładną nazwę tego peelingu Thalgo??

Kurcze, nie pamietam. Dostalam probke, a opakowanie pozniej wyrzucilam. To
bylo chwile temu, wiec moze juz zniknelo calkowicie... Zawsze sie tak dzieje
z najlepszymi rzeczami:(((

AMM

1. Data: 2005-04-23 18:12:37

Od: "AMM" <malotanna@remove_me.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" napisał w wiadomości

> http://www.yves-rocher.com.pl/index.php?k=193

No i kupilam, ale niestety to nie jest to, czego chcialam. Po zastosowaniu
twarz milutka i gladka, peeling ladnie pachnie, drobinki drobniutkie, ale...
wciaz drobinki:((( Tamto ( z Thalgo) ich nie posiadalo (albo sie
rozpuszczaly bardzo szybko), bylo bardziej jak maska, ktora sie pozniej trze
i schodza "farfocle" przypominajace resztki gumki do mazania. Podobnie ma
np. Rough Skin Remover Sholla (mimo, ze z drobinkami), ale niestety jest do
stop i do twarzy bym sie go bala zastosowac:)))) A tak BTW bardzo go
polecam. Najlepszy peeling do stop, jaki mialam.

AMM

białe plamki na paznokciach
Grudki pod skórą
Wynagrodzenie kosmetyczek