peeling i krem nawilzajacy na dzien nivea visage

1. Data: 2004-03-02 10:50:59

Temat: peeling i krem nawilzajacy na dzien nivea visage
Od: "nat" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam.
Chce sie zaopatrzyc w jakis dobry kremik. Po zimie moja buzia jest sucha i
szara. Zastanawiam sie nad kremem nawilzajacym na dzien Nivea Visage, a
przy okazji tez na peelingiem z tej samej serii. Moze ktoras z Was uzywala
tych kosmetykow i ma jakies rewelacje na ten temat? Z gory dziekuje za
info:)
nata

1. Data: 2004-03-02 10:55:18

Od: "nat" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam sie nad kremem nawilzajacym na dzien Nivea Visage

oczywiscie sie pomylilam bo chodzilo mi o krem odzywczy na dzien do skory
suchej i wrazliwej, przepraszam:)

nata

1. Data: 2004-03-02 11:02:55

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nat" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przy okazji tez na peelingiem z tej samej serii. Moze ktoras z Was uzywala
> tych kosmetykow i ma jakies rewelacje na ten temat? Z gory dziekuje za

Postaraj sie o probki tych kremow - z tego co zauwazylam u siebie i
znajomych Nivea Visage to jedna z najbardziej uczulajacych serii (a mnie
naprawde ciezko uczulic:))

Natomiast z czystym sumieniem moge Ci polecic kremy z tlenem: Hydraoxygen
AA, albo Kuracje Dotleniajaca Sorayi - oba wyprobowane przez osoby o roznych
typach cery i oba doskonale na zszarzala i zmeczona buzie;)

Pzdr,
Aga

1. Data: 2004-03-02 14:41:35

Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga.p napisał/-a:

> [...]
> Hydraoxygen AA, albo Kuracje Dotleniajaca Sorayi - oba wyprobowane
> przez osoby o roznych typach cery i oba doskonale na zszarzala i

z czego ta ostatnia seria wywolala u mnie uczulenie...

Podobnie jak poprzedniczka polecam probki :-)

--
Magda, z pozdrowieniami

FAQ grupy: http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Archiwum: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl

1. Data: 2004-03-03 10:18:50

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam ten krem. Nie uczulił mnie ale buźka po nim mi się świeciła jak
latarnia morska ;) No na pewno znajdą się kobietki, które mają inne
doświadczenia :)
Pozdrówka
ZUZAnna

1. Data: 2004-03-03 13:10:02

Od: "nat" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałam ten krem. Nie uczulił mnie ale buźka po nim mi się świeciła jak
> latarnia morska ;) No na pewno znajdą się kobietki, które mają inne
> doświadczenia :)

a nadawal sie pod makijaz?:)

1. Data: 2004-03-03 13:16:20

Od: "nat" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobnie jak poprzedniczka polecam probki :-)
>
> --
dzieki dziewczyny. nie wiem tylko gdzie zaopatrzyc sie w te probki, bo jak
ostatnia pisalam do nivea z prosba o przeslanie probki kremu aqua... to
dostalam wszystko tylko nie kremik o ktory prosilam. no nic zaryzykuje kupno
i napisze jakie sa moje odczucia :). a tak na marginesie to ostatnia bardzo
duzo dobrego czytam na grupie o kosmetykach YR. moze bardziej w tym kierunku
powinnam sie udac;).

pozdrawiam goraco
nat

1. Data: 2004-03-09 13:33:25

Od: "monia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nata
>
> Kremy Nivea są całkiem dobre, nie uczulają iśmiało możesz używać. Polecam
zwłaszcza L-Flavon. Rewelacja, a do tego ma filtr 8,co wystarczy na wiosnę.
Generalnie polecam stosowanie kremów z oznaczonym filtrem- opóźniają starzenie
i skóra dłużej wygląda młodziej.

1. Data: 2004-03-09 15:25:18

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

monia:

>Kremy Nivea są całkiem dobre, nie uczulają iśmiało możesz używać. Polecam
> zwłaszcza L-Flavon. Rewelacja, a do tego ma filtr 8,co wystarczy na wiosnę.

Potwierdzam, bardzo mily krem, IMHO wcale nie gorszy od roznych
dwa czy trzy razy drozszych typu Vichy czy YR. Swego czasu bylam bardzo
sceptycznie nastawiona do Nivei (hmm, to sie odmienia?), ale kiedys w ramach
prob latania dziury w budzecie kupilam wlasnie Alpha-Flavon i bardzo mile
zaskoczyl.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-03-09 21:52:28

Od: "nat" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupilam wlasnie Alpha-Flavon i bardzo mile
> zaskoczyl.

a ile to to kosztuje i jakie ma wlasciwosci?

ja w ramach odzywiania swojej zmeczonej buzki po zimie kupilam peeling
morelowy st.ives i maseczke nivea visage w saszetce-kojaca. calosc
zadzialala super.jestem baaardzo zadowolona i polecam. buzia mieciutka i
gladziutka-naprawde szok!

nat

Urzadzenie do farbowania
wrocław - kosmetyczka