Re: peeling z Avonu-dylemat

1. Data: 2004-04-24 14:39:12

Temat: Re: peeling z Avonu-dylemat
Od: Justka <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Apr 2004 12:41:02 +0200, "Sowa" <m...@b...pl>
wrote:

> [...]
>problemów odsyła do lekarza.

>Np. Sephora, np, Ives Rocher - można iść i posmarować się kremem. Większość
>sklepów firmowych ma testery jak Sephora i tez można się na miejscu
>posmarować kremem. Próbka to tez krem którym można się posmarować.
>Więc nie ściemniaj.

>I co z tego że można u Was zwrócić kosmetyk, wole kupić taki, który
>sprawdziłam przed zakupem i nie musze sobie potem kłopotu z lataniem i
>zracaniem robić.

> Kiepskie to są IMHO kosmetyki Avonu i nie zmieni tego faktu żadna
>konsultantka, nawet tak napastliwa jak Ty.

sorki nie jestem napastliwa tylko nie lubie jak ludzie definitywnie
oceniaja cala firme po 1-2 rzeczach i wypowiadaja sie o wszystkim! Nie
mowie ze avon to same swiete cudowne rzeczy, ale maja wiele bardzo
dobrych kosmetykow za przyzwoite ceny - wiesz jako studentka nie
zawsze moge pozwolic sobie a Sephore!!!!
Mowilam o zwyklych drogeriach gdzie nikt Ci nie otworzy kremy żebys
chociaż powąchala! A próbek maja jak na lekarstwo! Co do YR i sephory
to owszem zwracam honor!!! Poza tym to własnie tam możesz popryskać
sobie perfumami papierek! wiesz ja mam rozne wsponienia z Empiku i
in.Kiedys chcialam wyprobowac tusz to pani podeszla i powiedzial ze
nie moge sie pomalowac? tylko wyprobowac! niby co jedno oko i tak
pojsc dalej?
Moja kolezanka kiedys kupila tusz ktory ekspedientka jej tak zawziecie
polecala za 70zl a potem pluła sobie w brode bo do niczego sie nie
nadawal a zwrocic juz nie mogla!
Ja nie jestem jakas zagorzałą konsultantka ale swoim klijentkom staram
sie dawać probki na ile to mozliwe w wiekszych ilosciach/a jesli jest
potrzeba to specjalnie zamawiam/ i pokazywac rzeczy ktorych sama
używam zeby mogły wypróbować, pomalowac sie, popryskac woda toaletowa!
Doradzam im czasem (bo chodze na szkolenia i duzo czytam)jakies
kosmetyki do wlosow czy twarzy ale tez potrafie rozpoznac kiedy ich
skora potrzebuje porady lekarza i napewno staram sie niczego nie
wciskać!
Poza tym nie sa to jedyne kosmetyki jakich uzywalam i używam, wiec mam
porownanie!
Polecam kosmetyki Avon ale nie twierdze ze inne sa do kitu bo moze
komus innemu one swietnie służą!
Pozdrawiam
Justyna

1. Data: 2004-04-24 15:41:08

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Kiedys chcialam wyprobowac tusz to pani podeszla i powiedzial ze
> nie moge sie pomalowac? tylko wyprobowac! niby co jedno oko i tak
> pojsc dalej?

nie pojsc dalej tylko zmyc plynem do demakijazu ktory sklep powinien miec
dla klientek przygotowany
przynajmniej tak jest w sephorze, po piwersze masz wyprobowac tusz a nie
zrobic sobie darmowy makijaz w sklepie, a po drugie tusz moze ci nie
odpowiadac wiec musisz miec mozliwosc zmycia go ........

> Ja nie jestem jakas zagorzałą konsultantka ale swoim klijentkom

chyba "klientkom"?

aha i tnij prosze niepotrzebne wypowiedzi z postu na ktory odpowiadasz bo
inaczej twoj staje sie nieczytelny :)

pozdr

1. Data: 2004-04-24 15:43:39

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justka" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> sorki nie jestem napastliwa tylko nie lubie jak ludzie definitywnie
> oceniaja cala firme po 1-2 rzeczach i wypowiadaja sie o wszystkim!

Ja mam doswiadczenie od conajmniej 8 lat, wiele rzeczy jest kiepskich,a
stwierdzialm to dopiero wtedy gdy kupilam i uzylam 1,2, 5 raz.

Nie
> mowie ze avon to same swiete cudowne rzeczy, ale maja wiele bardzo
> dobrych kosmetykow za przyzwoite ceny - wiesz jako studentka nie
> zawsze moge pozwolic sobie a Sephore!!!!

W Sephorze sa rozne kosmetyki, AA tez.

> Mowilam o zwyklych drogeriach gdzie nikt Ci nie otworzy kremy żebys
> chociaż powąchala! A próbek maja jak na lekarstwo!

Nie wszystkie firmy produkuja duzo probek. Niektore firmy maja rozne
polityki probkowe np Vichy- sporo w gazetach lub jako zgrabny dodatek do
zakupow-ostatnio dostalam metalowe pudeleczko z fajnymi probkami, nawet
preparat 3 w 1 do demakijazu w ilosci 30ml! w sam raz na wyjazd.

Co do YR i sephory
> to owszem zwracam honor!!! Poza tym to własnie tam możesz popryskać
> sobie perfumami papierek!

Owszem.Mozesz spryskac tez sie od stop do glow jak nie chcesz na papierku.
Ja w Sephorze WYBIERAM sobie probki perfum, ktore chce dostac, Bo jesli mi
cos nie pasi, grzecznie dziekuje i prosze o inne.

wiesz ja mam rozne wsponienia z Empiku i

> Moja kolezanka kiedys kupila tusz ktory ekspedientka jej tak zawziecie
> polecala za 70zl a potem pluła sobie w brode bo do niczego sie nie
> nadawal a zwrocic juz nie mogla!

A jak to sobie wyobrazasz? Bo ja jakos nie bardzo.
Avon ma swoja polityke i ok, tyle ze ja musialabym zwracac im 9/10 produktow
i mi zwyczajnie wstyd wobec dziewczyny, kotra jest konsultantka.
Wiec jestem ostrozna w zakupach. Dziwne?

> [...]

> kosmetyki do wlosow czy twarzy ale tez potrafie rozpoznac kiedy ich
> skora potrzebuje porady lekarza i napewno staram sie niczego nie

W porzadku. Nikt tu nie pluje na konsultantki.

> Poza tym nie sa to jedyne kosmetyki jakich uzywalam i używam, wiec mam
> porownanie!

I jaki wynik?
Z czym porownujesz?

Pozdrawiam Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-04-24 16:36:07

Od: Justka <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Apr 2004 17:43:39 +0200, "Hafsa" <a...@n...ma>
wrote:

> [...]
>Wiec jestem ostrozna w zakupach. Dziwne?

>W porzadku. Nikt tu nie pluje na konsultantki.

Sorrki chyba sie nie do końca sie zrozumialyśmy i przepraszam osoby
wyczulone na punkcie ortografii!
Jak już powiedziałam nie wszystkie kosmetyki Avon sa wspaniałe ale ja
mam pare swoich ulubionych i uważam je za super! Jednoczesnie nikogo
nie zmuszam do ich zakupu! Jesli użylaś już tyle rzeczy z tej firmy i
Ci nie odpowiadały to zdecydowanie nie powinnaś kupować wiecej!
Justyna

1. Data: 2004-04-24 17:19:21

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorrki chyba sie nie do końca sie zrozumialyśmy i przepraszam osoby
> wyczulone na punkcie ortografii!

to nie chodzi o wyczulenie tylko kulture. bledy ortograficznie swiadcza o
Tobie zle. Po pierwsze dlatego ze albo jestes niedouczona albo niechlujna.
Po drugie dlatego ze nie masz szacunku dla rozmowcy. Zadna przyjemnosc
czytac tekst w ktorym sa bledy az boli na nie patrzec.

> Jak już powiedziałam nie wszystkie kosmetyki Avon sa wspaniałe ale ja
> mam pare swoich ulubionych i uważam je za super! Jednoczesnie nikogo
> nie zmuszam do ich zakupu!

wykrzykniki na koncu twoich zdan swiadcza o tym ze jestes poddenerwowana i
troszke za bardzo sie angazujesz co powoduje agresywnosc twoich wypowdzi.
Kazdy ma prawo do "lubienia" czy "nie lubienia" jakichs produktow i kazdy ma
prawo do swojego zadnia. To forum jest wlasnie po to zeby wymieniac poglady.
Zeby posluchac zdania innych ludzi nt urody, kosmetykow itp itd ;) Ja
jestem konsultantka i avonu i oriflame. Co do Avonu to maja pare dobrych
rzeczy, a reszta to chlam za calkiem spora kase (mozna kupic w drogeriach
rzeczy tansze a zarazem lepsze jakosciowo) a oriflame to wogle jest pomylka.
Az szkoda slow :)

>Jesli użylaś już tyle rzeczy z tej firmy i
> Ci nie odpowiadały to zdecydowanie nie powinnaś kupować wiecej!

No to ladnie promujesz kosmetyki Avonu bedac konsultantka :/ To chyba jest
wbrew polityki firmy?
Mysle ze Hafsa sama bedzie decydowac co kupi a co nie i jakiej to bedzie
produkcji :)

Justko i prosze cie jeszcze raz poczytaj FAQ grupy i naucz sie ciac cytaty
tak zeby nie pozostawiac tekstu ktory tylko powoduje nieczytelnosc postu.
Zycze wiecej usmiechu, mniej agresywnosci.
Czasami lepiej posluchac co mowia inni i wyciagnac wnioski a nie sila
przekonywac do swojej racji :)

Pozdr
M przychylnie nastawiona do ludzi :)

1. Data: 2004-04-24 18:43:14

Od: Justka <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Apr 2004 19:19:21 +0200, "Nicki" <m...@m...pl> wrote:

> [...]
>Zycze wiecej usmiechu, mniej agresywnosci.
>Czasami lepiej posluchac co mowia inni i wyciagnac wnioski a nie sila

Dzieki za rady wezme je sobie do serca, ale musze Ci powiedziec ze w
Twoich wypowiedziach też zdarzaja się błędy! Nie krytykuj mnie tak
ostro jeśli nie jesteś ideałem!!! A w moich wypowiedziach nie bylo ich
tak wiele/głównie literowki wywołane pośpiechem/!
Poza tym nie jest to post o ortografii i poprawnej polszczyźnie a na
tym sie skonczyla nasza rozmowa.
Bardzo głupio to wyszło.
Ja może ostro sie w tej sprawie wypowiedziałam ale mam wrażenie, że
odpowiedź byla dużo ostrzejsza!
Moje wykrzykniki nie sa wyrazem zdenerwowania poprostu lubie je a Ty
chyba nie jestes upoważniona do tak ostrej krytyki wobec mnie!
Mimo wszystko chce pozostać w dobrych stosunkach.
Pozdrawiam
Justyna

1. Data: 2004-04-24 19:14:53

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justka napisał/a w news:pjcl8050lqvbbkhidha63465goskbkdrnk@4ax.com:

> Dzieki za rady wezme je sobie do serca [...]

Czy Ty jesteś niewyuczalna? "Ciąć cytaty", o co prosiła Cię Nicki, to
znaczy, żebyś usunęła poprzez klawisz backspace lub delete zbędny tekst
i zostawiła tylko ten kawałek, do którego się odnosisz.

http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

I popracuj nad ortografią, bo człowiek po podstawówce takich błędów nie
robi.

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-04-24 19:47:10

Od: Justka <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Apr 2004 19:14:53 +0000 (UTC), mips

>Czy Ty jesteś niewyuczalna?
A Ty chyba jesteś przeczulona albo masz jakiś problem!!!!!!
>I popracuj nad ortografią,
A może Ty byś nad własną kulturą popracowała? Może podasz jakiś
przykład z ostatniego postu!? Bo to sie staje nudne!!!

Poza tym moja wypowiedź nie odnosiła się do Ciebie!
J.

1. Data: 2004-04-24 19:50:58

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

> A może Ty byś nad własną kulturą popracowała? Może podasz jakiś
> przykład z ostatniego postu!? Bo to sie staje nudne!!!
>
> Poza tym moja wypowiedź nie odnosiła się do Ciebie!

Wiesz co kobieto, jestes, widze, niereformowalna- jesli chcesz sie
wypowiadac na tym forum i nie trafic do plonkownicy wiekszosci uczestnikow-
poczytaj troche, jak ci radzily z dobrego serca urodowiczki.
Jakos malo mam ochote czytac twoje wykrzykniki i bledy ortograficzne, jestem
na nie uczulona po prostu.
Dla mnie EOT Hafsa

1. Data: 2004-04-24 19:54:27

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...
> Czy Ty jesteś niewyuczalna? "Ciąć cytaty", o co prosiła Cię Nicki, to
> znaczy, żebyś usunęła poprzez klawisz backspace lub delete zbędny tekst
> i zostawiła tylko ten kawałek, do którego się odnosisz.

mips to nie ma sensu, niektorzy sa niereformowalni :) i tak jak piszesz
nienauczalni :)

nawet m isie nie chce komentowac co oznaczaja w j.polskim wykrzykniki, ze
obowiazuje netykieta i tu nikt nikogo nie chce niszczyc czy robic mu
krzywde..... ze my tak z dobrej woli....

ehhhh.........spiaca jestem wiec juz mi sie nie chce angazowac emocjonalnie
w nauczanie ortografii, kultury i netykiety :))

pozdr
spiaca

krem vichy normaderm
dredy