Re: peeling z Avonu-dylemat

1. Data: 2004-04-24 18:35:05

Temat: Re: peeling z Avonu-dylemat
Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 5.Chyba zapomnialas ze w avon zawsze mozesz zwrocic kosmetyk ktory ci
> nie pasuje lub uczulil Cie jesli nie zluzylas wiecej niz 1/3
> opakowania a nie słyszalam żeby w sklepach kosmetycznych przyjmowali
> zwroty? A moze gdzies mozna? To prosze o infonmacje!

Hihi, jak mi sie perły młodości zaczęły "kulkować" na liczku, to p.
konsultantka orzekła, że to "krem lekko pilingujący" :>

1. Data: 2004-04-24 19:55:09

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zora" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> Hihi, jak mi sie perły młodości zaczęły "kulkować" na liczku, to p.
> konsultantka orzekła, że to "krem lekko pilingujący" :>

wow, dowcipna kobieta :))))))
moje gratulacje, zapamietam to na przyszlosc :)))))

pozdr
dalej spiaca

YR, Pro-Retinol Eclat 3 D - prośba o opinie
mam dylemat:))
obgryzywanie paznokci
wasz stosunek....
vichy- dni skóry Kraków