pękające usta

1. Data: 2002-11-22 19:08:33

Temat: pękające usta
Od: "Szuru" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!!
Może ktoś zna dobre sposoby na pękające usta???
bardzo będę wdzięczna za odpowiedź

Szuru

1. Data: 2002-11-22 19:35:11

Temat: Re: pękające usta
Od: ".:[ Ikciu ]:." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szuru <k...@p...onet.pl> zebrawszy myśli wystukał(a):
| Cześć!!
| Może ktoś zna dobre sposoby na pękające usta???
| bardzo będę wdzięczna za odpowiedź
|
| Szuru

Pomadki ochronne, a w domu moze miód na usta.
Pozdr
--
~~~~~~~~~~~~~~~
Sylwia

1. Data: 2002-11-22 20:28:16

Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szuru" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Cześć!!
> Może ktoś zna dobre sposoby na pękające usta???
> bardzo będę wdzięczna za odpowiedź

Wydaje mi sie, ze jakies pomadki ochronne, czy kremy powinny wystarczyc.
Pozdrawiam.

--
Natalia Slowik,
Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!

1. Data: 2002-11-22 21:00:43

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Może ktoś zna dobre sposoby na pękające usta???

Pomadka witaminowa Celii. W moim przypadku działa cuda.
K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-11-22 21:07:58

Od: "Kajaa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć!!
> Może ktoś zna dobre sposoby na pękające usta???
> bardzo będę wdzięczna za odpowiedź

Ja wyleczyłam moje okropnie popękane usta miodem.

3majcie sie gorąco (kaloryfera)
Kajaa

1. Data: 2002-11-22 22:11:12

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś zna dobre sposoby na pękające usta???

Krem Dermosan.
Lepszy niz wszystkie pomadki ochronne jakie mialam razem wziete.

--
Natchniuza
n...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-22 22:22:59

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć!!
> Może ktoś zna dobre sposoby na pękające usta???
> bardzo będę wdzięczna za odpowiedź

Mi pomagały zawsze pomadki ochronne, ale nie każdej firmy np. Nivea
wysuszała mi usta. Takie zwykłe w kolorowych opakowaniach o różnych smakach
i zapachach były świetnie. Niestety nie pamiętam firmy. Teraz mam pomadkę
ochronno-koloryzującą Avonu i też super działa.

Pozdrawiam, Vicky S
(~11.06.2003)
www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2002-11-23 08:26:51

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky S." <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
| i zapachach były świetnie. Niestety nie pamiętam firmy. Teraz mam pomadkę
| ochronno-koloryzującą Avonu i też super działa.

A ja mam z Avonu balsam do ust ten z niebieskiej serii i nie działa wcale,
jeśłi chodzi o jakąkolwiek pielęgnację czy regenerację. Ale pozostawia na
ustach tłustą powłokę więc całkiem nieźle chroni przed wiatrem czy zimnem. O
ile jej nie zjem bo ma taki budyniowy zapach :) Ale drugi raz nie kupię.
Za to genialna jest pomadka witaminowa Celii :)
K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-11-23 08:42:29

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wyleczyłam moje okropnie popękane usta miodem.
>
> --
> Pozdrawiam
> 3majcie sie gorąco (kaloryfera)
> Kajaa

ja tez, polecam!
pozdrowienia
Ilona

1. Data: 2002-11-23 16:47:53

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

AAAA, co ja mam zrobic? Miod podraznia, zadne pomadki ani balsamy nie
pomagaja, masowanie szczoteczka tez niewiele daje, jeszcze najlepszy jest
krem nivea albo nivea soft, ale powinnam nakladac nieziemskie warstwy chyba
co 5 minut. Nawet pomadka witaminowa Celii najpierw byla super, a teraz juz
nic nie pomaga. Nic tylko sie zalamac.
Maga

[krakow]Gdzie ladne garnitury dla dziewczyny?
Zepter
Norel na cellulit
Pytanie do dziewczyn z Wrocławia
[gdzie] we Wroclawiu ubrania do pracy