pęlające pięty

1. Data: 2004-09-08 09:55:30

Temat: pęlające pięty
Od: "agnieszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś zna może jakiś sposób,żeby temu zapobiec albo szybceij wyleczyć??

2. Data: 2004-09-08 10:46:14

Temat: Re: pęlające pięty
Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnieszka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> czy ktoś zna może jakiś sposób,żeby temu zapobiec albo szybceij wyleczyć??

krem dernilan - smierdzi kamfora i jest tlusty, ale pomaga
DDML - naprawde super na pekajace piety (jedyne do czego sie nadaje u mnie)
ew. Dermovit

pozdrawiam
Vika

3. Data: 2004-09-08 11:21:33

Od: "Mariolkka" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmiękczający krem do piet Avonu
na prawde polecam jest super
Mariolkka

4. Data: 2004-09-08 16:09:28

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

agnieszka wrote:
> czy ktoś zna może jakiś sposób,żeby temu zapobiec albo szybceij
> wyleczyć??

Jeśli chodzi o pękające pięty, to ja sobie bardzo chwalę krem do stóp Avonu.
Jest naprawdę tani, bo ciągle kosztuje w promocji ok. 7 zł. Natomiast efekt
wyjątkowo zadowalający. Wypróbowałam ten krem też na moim chłopaku, który ma
naprawdę wielki problem z pękającymi piętami i po regularnym stosowaniu,
skóra zdecydowanie mu się poprawiła. Wiem, że podobny krem produkuje Scholl,
ale nie wiem jak z cenami.

Ligeia

--
"Wielkie prawdy rodzą się z herezji."

George Bidwell
"Henryk VIII. Rubaszny Król Hal"

5. Data: 2004-09-08 17:10:28

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia"
> Wiem, że podobny krem produkuje Scholl,
> ale nie wiem jak z cenami.
Ja kupilam go za 20 zl, ale ten odzywczo-nawilzajacy. Jest rewelacyjny,
zmiekcza skore _od razu_, bez wymogu regularnego stosowania,
co jest wyjatkowa zaleta. Ma bardzo mocny zapach, zostawia taka
sliskawopudrowa(?) wartwe na skorze przez kilkanascie minut,
ale jest naprawde skuteczny.
Asia

6. Data: 2004-09-09 12:39:45

Temat: Balsam Bingo
Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ostanio, moja żona i ja, stosujemy balsam do stóp przeciw opuchliźnie z Bingo
cosmetics. Dużo chodziliśmy i opuchły nam nogi. Zniknęła opuchlizna, a przy
okazji zmniejszyły się dolegliwości z piętami.
Spróbój

7. Data: 2004-09-09 16:05:26

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jeszcze ja dołożę swój sposób - na noc posmarować pięty i zgrubiałe miejsca
podeszw stóp dosyć grubą warstwą maści Linomag i na to luźne bawełniane
skarpety (jak znalazł w jesienne zimne wieczory...).
LH

8. Data: 2004-09-10 04:10:37

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cecylia Słupianek" <c...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> Krem do stop neutrogeny - SUPER! piety po 2 dniach stosowania wygladaja
> jak u noworodka...

A jaka konsystencje ma ten krem? Czy jest podobny do tego do rak? BO
"reczny" mi nie podszedl , jesli "nozny" taki nie jest to bym sie skusila;)
=====
annaM

9. Data: 2004-09-10 21:12:01

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vika" <v...@g...pl> wrote in message

> krem dernilan - smierdzi kamfora i jest tlusty, ale pomaga

W imieniu mamy tez polecam. Miala ogromy klopot, z polecenia pani w
Herbapolu kupila za grosze ten wlasnie krem i bardzo ladnie sobie
wyleczyla piety.
Mi pomogl na paskudne, glebokie rozciecie na dloni ktore nie chcialo sie
goic pare dni a po nim rana zamknela sie slicznie w ciagu paru godzin.
Podrawiam

iska

Prośba o pomoc w badaniach naukowych
Dobra krawcowa poszukiwana - W-wa