pelnomocnictwo-pilne

1. Data: 2002-06-12 14:39:27

Temat: pelnomocnictwo-pilne
Od: "Kingurek" <K...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos z was jest mi w stanie powiedziec jak wyglada pelnomocnictwo przy
zawieraniu malzenstwa w Kosciele? i jakie sa powody dla ktorych takowe
pelnomocnictwo powstaje- dziekuje

2. Data: 2002-06-13 10:50:47

Temat: Odp: pelnomocnictwo-pilne
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kingurek <K...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ae7moj$1ilc$...@p...acn.pl...
> czy ktos z was jest mi w stanie powiedziec jak wyglada pelnomocnictwo przy
> zawieraniu malzenstwa w Kosciele? i jakie sa powody dla ktorych takowe
> pelnomocnictwo powstaje- dziekuje

Pelnomocnictwo? Czyzbys chcial zawrzec slub w imieniu kogos albo ktos w
Twoim imieniu? :-))
A.

3. Data: 2002-06-13 13:01:39

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy ktos z was jest mi w stanie powiedziec jak wyglada pelnomocnictwo przy
> zawieraniu malzenstwa w Kosciele? i jakie sa powody dla ktorych takowe

Pełnomocnictwo powinno,być udzielone na piśmie z podpisem urzędowo
poświadczonym i wymieniać osobę, z którą małżeństwo ma być zawart.

Czyżby to było małżeństwo zawarte w obrocie zagranicznym?

Sandra

4. Data: 2002-06-13 22:31:37

Temat: Re: pelnomocnictwo-pilne
Od: "Kingurek" <K...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Sandra
>to tylko przedmiot na zaliczenie , dziekuje za odpowiedzi a:) walsnie
niezbyt sobie wyobrazam slubu w kossciele przez pelnomocnika jednaj ze stron
i stad to pytanie

5. Data: 2002-06-15 20:29:43

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pełnomocnictwo powinno,być udzielone na piśmie z podpisem urzędowo
> poświadczonym i wymieniać osobę, z którą małżeństwo ma być zawart.
Czy takie same wymogi formalne są potrzebne do konsumpcji nocy poślubnej
małżonki z pełnomocnikiem jej męża, czy kto pierwszy, ten lepszy?
Darek

6. Data: 2002-06-15 21:01:13

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aeg8db$2dd$...@n...tpi.pl...

> Czy takie same wymogi formalne są potrzebne do konsumpcji nocy poślubnej
> małżonki z pełnomocnikiem jej męża, czy kto pierwszy, ten lepszy?

:-)) dowcipne . Powyższą sprawę co do pełnomocnictwa reguluje prawo w
obrocie zagranicznym, kiedy to jedna z osób przebywa poza granicami kraju i
nie ma możliwości uczestniczenia. Ale nie będę tu przedstawiała całej
procedury :-)))

O konsumpcji nic prawo nie mówi w odn. do tego przypadku ale prawo sobie a
życie sobie :-) być może taki pełnomocnik sprawdza towar ???

Sandra

Leki
Refleksja
Do widzenia... heh, PRZYJACIELE...