pełnosprawni renciści

1. Data: 2007-12-08 20:05:58

Temat: pełnosprawni renciści
Od: "polityk" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chciałem dorobić w firmie co ma prace chronioną i nie wyszło lekarz nie
zezwolił to po co ta praca chroniona dla zdrowych......ja mam problemy
krążeniowe czyli serce.ale znalazłem prace byłem 1 dzień w ochronie

2. Data: 2007-12-08 22:18:24

Temat: Re: pełnosprawni renciści
Od: Sokol <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Dec 2007 21:05:58 +0100, polityk napisał(a):

> chciałem dorobić w firmie co ma prace chronioną i nie wyszło lekarz nie
> zezwolił to po co ta praca chroniona dla zdrowych......ja mam problemy
> krążeniowe czyli serce.ale znalazłem prace byłem 1 dzień w ochronie

W zasadzie praca w zakładach pracy chronionej jest dla tych z nas, którzy
są niepełnosprawni ale jeszcze na tyle zdrowi aby coś sobie dorobić.
Ty raczej dziękuj lekarzowi co Cię nie dopuścił, bo być może resztę zdrowia
byś w tej pracy stracił.

--
Zdzisław Sokołowski

3. Data: 2007-12-11 09:37:26

Od: robercikus <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sokol pisze:
[..]
> [...]
> są niepełnosprawni ale jeszcze na tyle zdrowi aby coś sobie dorobić.
> Ty raczej dziękuj lekarzowi co Cię nie dopuścił, bo być może resztę zdrowia

O tuż chodzi ;-))) Co to za ochroniarz z problemami zdrowotnymi - układ
krążenia, narząd ruchu, wzrok, słuch... Zdaje mnie się, że żeby stawić
czoła bandytom, trzeba mieć 100% zdrowia i jeszcze więcej - być
doskonale wyszkolonym i wysportowanym, a ponadto znać podstawy sztuk
walki wręcz, władać różnymi narzędziami - pałka, kajdanki i takie tam
oraz bronią palną. Taki ochroniarz ma jakąś wartość. W przeciwnym
wypadku to tylko 'figurant', którego kropną przy najbliższej okazji, a
on fiknie i nawet nie zdąży zauważyć kiedy i jak to się stało.
To jest totalny absurd, to obecnie praktykują 'zakłady pracy
chrnonionej' zatrudniając ludzi niepełnosprawne jako... pierwsza linia
kontaktu z przestępcami/napastnikami/złodziejami...
Przyłączam się do opinii przedmówcy - ciesz się, że wyeliminował Cię
lekarz, a nie zrobił to bandyta ;-))).

pozdrawiam
robercikus

4. Data: 2007-12-13 17:37:44

Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ochroniarz to tak ladnie sie nazywa a chodzi o zwyklego dozorce.

Konferencja REHA FOR,THE BLIND IN POLAND
dofinansowanie z pefronu na zakup auta??
Normy dla Osón Niepełnosprawnych
Praca
Szkolenie Narciarskie 2008