Re: perfekcjonizm

From: Immon <n...@m...please>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: perfekcjonizm
Date: Sun, 23 Jul 2006 16:27:29 +0200

Dnia 23 Jul 2006 09:03:29 +0200, n...@o...pl napisał(a):

> lepiej iść do sklepu gdzie są zawsze swieze owoce - bo są juz
> przebrane.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ekwiwokacja

Ja użyłem słowa przebrane w sensie *najgorsze, których nikt nie chciał*,
a ty w sensie *wyselekcjonowane najlepsze*.

Przypuszczam, że świadomie stosujesz tą grę słów jako żart.

> Odnosnie swiezych owoców to z moich prywatnych doswiadczen wynika ze
> zdarza się,ze moja one tylko soczysta i mocną skórkę za to im blizej środka tym
> słabiej- rozlatujące się , słabe niezdefiniowane wnętrze - na dodatek nie
> smaczne.

Nie rozmawiamy o *wyjątkach*, lecz *regułach*.
Czy wobec tego warto kupować te ze spleśniała skórką? :)

> A ja lubię najbardziej ogryzki.Jak ogryzek jest mocny to czesto pomimo
> wieku cały owoc jest tez smaczny i co więcej - dobrze wygląda.

Poznajesz owoc po jego ogryzku? ;) Mógłbyś tę metodę zaprezentować w
sklepie?

> nie, nie odgrzewam- to był zart na Twoje potrzeby- ja nie musze nic nikomu
> udowadniac - a najmniej rodzinie- to nie jest ich sprawa.

Musisz i cały czas to czynisz, tylko z asekuracją, w zakamuflowanej formie
np. poprzez *żart*.

> nie znam takich tudziez sa mi obce

Aż tak wielki stopień wyparcia potrzeby miłości i seksu? Nie wierzę. Raczej
dbasz o autoprezentację i chcesz by postrzegana, jako ta, która nie ma
faceta *bo nie chce*, a mogłaby mieć na pęczki.

> tak - tych nazwanych przez prawo kościelne lub cywilne lub przez psychologię.
> Natomiast podmodeli jest duzo więcej.

Przeczytaj raz jeszcze: "Ludzi dużo, *podstawowych* modeli kilka.

> martwię się sobą i to ,ze to ja się z tym męczę a nie ktoś inny bo chciałabym
> się nauczyc wyrabiania w terminie - bo to się czesto przydaje

Nie wierzysz psychoterapeutom?

> ryzyko zawału to chyba sporo po trzydziestce sie zaczyna

Trzydziestkę osiągniesz szybciej niż ci się zdaje. Pięć lat w podstawówce
odczuwa się jako znacznie dłuższy okres niż pięć lat w pracy.

Pozdr.
--
Immon