perfumy Jade

1. Data: 2003-02-23 18:20:14

Temat: perfumy Jade
Od: "Ola" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Od dawien dawna wędruję po perfumeriach w poszukiwaniu wody
toaletowej lub perfum o podobnej nucie zapachowej do Jade Zoon (płaski
okrągły flakon z czarną okrągłą nakrętką i zawartością w kolorze
pomarańczowym). Niestety już nie produkowane. Bardzo proszę może ktoś mógłby
mi podsunąć coś podobnego (oczywiście chodzi mi o nazwę:-)))))

Pozdrawiam Ola

1. Data: 2003-02-24 07:17:38

Temat: Re: perfumy Jade
Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mógłby
> mi podsunąć coś podobnego (oczywiście chodzi mi o nazwę:-)))))

Witam
Czy na pewno nie jest ta woda produkowana? Moze tylko w Polsce jej nie ma.
Zapytalam kogos kto sie zajmuje perfuammi i w marcu ma przywiezc z Niemiec.
Jesli cie to interesuje to podaje e-mail: p...@g...pl - tam napisz i
zapytaj o te wode.

rozstepy-sonda...
O'rzęski :-)
sprzedam rozne kosmetyki perfumy odziez bizuterie cd tanio!!!!!!!!!!!
makijaz w sephorze?
Silikonowe ramiączka