[perfumy] damskie ... dla mamy :)

1. Data: 2004-08-06 07:06:53

Temat: [perfumy] damskie ... dla mamy :)
Od: "MarC0" <M...@p...com_to_wywal> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupe!
15 sierpnia sa mojej mamy imieniny i chce jej kupic perfumy do 120PLN; (np. na
allegro)

wiek: 45lat, blondynka, pogodna osoba;
poszukuje jakis subtelny delikatny zapach.

Czy możecie mi cos polecic?

Z gory dziekuje MarC0

--
Take care, MarC0
news: ms-news.pl.pocketpc ircnet: #pocketpc

1. Data: 2004-08-06 10:37:32

Temat: Re: [perfumy] damskie ... dla mamy :)
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

MarC0 wrote:

> [...]
allegro)

> wiek: 45lat, blondynka, pogodna osoba;
> poszukuje jakis subtelny delikatny zapach.

Moze Poeme Lancome? Drozsze, ale bardzo delikatne i oryginalne.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-08-06 10:44:33

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

L`air du Temps od Niny Ricci, imho sliczne i pasujace dla pani w srednim
wieku :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-08-06 11:16:01

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:

> L`air du Temps od Niny Ricci, imho sliczne i pasujace dla pani w srednim
> wieku :-)

Moja Mama uwielbia Roses and more Priscilli Presley. Wbrew pozorom nie
pachną jak olejek różany, ;] zapach jest właśnie taki ciepły i
delikatny. Też go lubie, ale nie używam, bo mam wrażenie, że dojrzałej
kobiecie bardziej pasują.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-08-06 12:36:04

Od: "Margarett :))" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib <c...@a...pl> napisał(a):

> L`air du Temps od Niny Ricci, imho sliczne i pasujace dla pani w srednim =
>
> wieku :-)
>
> T.

oprocz tego polecilabym premier jour tez Tej pani (N.RICCI), chociaz byc
moze to ZBYT delikatny zapach:)
POeme-to dobry typ, poza tym - E.Lauder Pleasures, Arden -5th Avenue
(uniwersalne), Tendre Poison- Dior(aczkolwiek to juz bardziej na
wieczor:) ), badz Chanel Allure EDT.
Noa Cacharela- tez nie bylby zly
pzd

1. Data: 2004-08-06 13:03:24

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-06 14:36,Użytkownik Margarett :)) ziewnął szeroko i rzekł:

> Noa Cacharela- tez nie bylby zly

Cacharel ma też jeden śliczny zapach, a mniej znany - Lou Lou. Polecam,
ciepły, "przymilny", ale nie słodzizna.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-08-06 15:52:59

Od: "anna m. gidynska" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MarC0 <M...@p...com_to_wywal> napisał(a):

[...]
> Czy możecie mi coś polecić?

Good Life davidoffa. moja mamunia używa i przepada. wyjątkowo miły zapach.

an.

1. Data: 2004-08-06 16:06:32

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarC0" <M...@p...com_to_wywal> napisał w
wiadomości news:cevajv$qti$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
(np. na allegro)

> wiek: 45lat, blondynka, pogodna osoba;
> poszukuje jakis subtelny delikatny zapach.

Moja Mama bardzo lubi Dune Diora a ostanio kupiłam jej Noa i tez jest bardzo
zadowolona.Przy czym Dune to raczej ciężkie perfumy dobre na wieczór
natomias Noa na dzień.
Pozdrwiam

1. Data: 2004-08-06 16:15:47

Od: "Ola" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarC0" <M...@p...com_to_wywal> napisał w
wiadomości news:cevajv$qti$1@inews.gazeta.pl...
> wiek: 45lat, blondynka, pogodna osoba;
> poszukuje jakis subtelny delikatny zapach.
> Czy możecie mi cos polecic?

Cerruti Image Woman - moja mama go uwielbia.

--
Ola

1. Data: 2004-08-24 11:10:04

Od: "MarC0" <M...@p...com_to_wywal> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ola napisał(a):
> Użytkownik "MarC0" <M...@p...com_to_wywal> napisał w
> wiadomości news:cevajv$qti$1@inews.gazeta.pl...
>
> Cerruti Image Woman - moja mama go uwielbia.

i kupiłem w/w perfumy Mama w 7ym niebie i ja też :) Dziekuję!

--
Take care, MarC0

Urodziny Bluzgacza ;-)
[perfumy] meskie... nietypowe!!!pytanie