perfumy i muzyka. Jaka?

1. Data: 2005-03-21 13:57:29

Temat: perfumy i muzyka. Jaka?
Od: Pihont <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Prowadzę małą, kameralną hurtownię perfum. Klienci wybierają towar pijąc
kawę i ogólnie jest przyjemnie. Problem z muzyką. Jaką muzykę
proponujecie. Co pasuje do wizerunku perfum ?
Z góry dziękuję za sugestie.

1. Data: 2005-03-21 14:15:54

Temat: Re: perfumy i muzyka. Jaka?
Od: Emi <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pihont napisał(a):
> [...]
> kawę i ogólnie jest przyjemnie. Problem z muzyką. Jaką muzykę
> proponujecie. Co pasuje do wizerunku perfum ?

hm... wydaję mi się, ze powinno to być coś lekkiego, optymistycznego i
jednocześnie ciepłego... przynajmniej ja tak to widzę...

myślę, że niegłupim pomysłem było by również wykorzystanie ścieżek
dźwiękowych z reklam perfum... co prawda nie jest tego za wiele, ale od
czegos trzeba zacząć:) i nie mówie, że tylko one miałyby być puszczane:)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-03-21 14:17:41

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pihont napisał/a w news:d1mjs9$ho9$1@achot.icm.edu.pl:

> Prowadzę małą, kameralną hurtownię perfum. Klienci wybierają
> towar pijąc kawę i ogólnie jest przyjemnie. Problem z muzyką.

NTG.

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

1. Data: 2005-03-21 15:44:48

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hurtownie ze sprzedaza detaliczna?
a perfumy jakie? marek selektywnych czy jakies rosmanowe?
p.

1. Data: 2005-03-21 16:00:20

Od: Pihont <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie z detaliczną lecz hurtową.
towar to tanie wody takie jak Cuba czy Lamis, Blue Up, Chatier, La Rive itp

1. Data: 2005-03-21 16:00:40

Od: Pihont <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-03-21 16:17:45

Od: "JC" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pihont" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Prowadzę małą, kameralną hurtownię perfum. Klienci wybierają towar pijąc
> kawę i ogólnie jest przyjemnie. Problem z muzyką. Jaką muzykę
> proponujecie. Co pasuje do wizerunku perfum ?
Dobry bylby chyba smooth jazz, to dosc delikatna i relaksujaca muzyczka,
sprawdz sobie 4plytowa skladanke Marka Niedzwieckiego z ta muza, powinno
pasowac.
pzdr
JC

1. Data: 2005-03-21 16:28:21

Od: Pihont <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już to mam i wydaje mi się na miejsu. Dzięki.

1. Data: 2005-03-22 13:15:00

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/21/2005 2:57 PM,Użytkownik Pihont usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> kawę i ogólnie jest przyjemnie. Problem z muzyką. Jaką muzykę
> proponujecie. Co pasuje do wizerunku perfum ?

Już ktoś polecił jazz, ja dodam jeszcze Stinga. Sprzyjałby kupowaniu
zmysłowych zapachów :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-22 14:09:29

Od: Oki <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już ktoś polecił jazz, ja dodam jeszcze Stinga. Sprzyjałby kupowaniu
> zmysłowych zapachów :)

Dzięki

un-bra? czy jakos tak..
Novadiol Vichy albo coś podobnego